strycek2 Odesláno 6. březen 2012 Sdílet Odesláno 6. březen 2012 zdravíčko, mám taký dotazík... Aký velký je výskyt tohoto nezávislého kúrenia v 806kách? A druhý dotaz, funguje to len ako kúrenie, nedá sa to nejako prepnúť na vyhrievanie motora? Díkes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 6. březen 2012 Sdílet Odesláno 6. březen 2012 Byla to příplatková výbava, takže výskyt moc velký není. Zapojené je to dost nesmyslně, funguje jako ohřívač motoru, ale jen když motor běží. Pro rozšíření na nezávislé topení je potřeba ty hadice přepojit, nejen zapojit oběhové čerpadlo.. Proč to orig. zapojili do série s výměníkem olej/voda pod olejovým filtrem je mi fakt záhadou, akorát to o to později topí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
strycek2 Odesláno 7. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2012 Dikes za info... Spočiatku som si ho totižto ani nevšimol ako tam je zašité... Trošku škoda, ze sa nedá použiť aj na predohrev motora ... Ale nezávisé kúrenie je nezávislé kúrenie aj tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. březen 2012 Sdílet Odesláno 7. březen 2012 Čteš co píšu??? Pokud z toho chceš udělat nezávislé topení a používat to k předehřátí motoru, stačí doplnit oběhové čerpadlo s držákem, přepojit hadice a doplnit ovládání. Nic složitého. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
strycek2 Odesláno 7. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2012 sorry, skorá ranná hodina, ešte oči zalepené... do budúcna to určite naplánujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 7. březen 2012 Sdílet Odesláno 7. březen 2012 Na svojom mam ovladanie toho roku bolo na nezaplatenie. Skrabku v aute ani nemam. Sadnut si rano do zepleho auta je velka rozkos:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
strycek2 Odesláno 7. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2012 to ti verím, preto sa s tou myšlienkou pohrávam aj ja, kor, keď už tam jednotka kúrenia je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 12. březen 2012 Sdílet Odesláno 12. březen 2012 Nazdar,mam ho taky ale nic moc-mam to na vipinač že ho zapnu i při vypnutem motoru ale že by to vyhřalo a rozmrazilo čelní sklo to by muselo byt zaple aspoň hodinu.Motor to sice nahřeje na 50stupňu ale po nastartovani teplota klesne na asi 20 stupňu takže nic moc jinak automaticky to spina při nastartovaní až do + 12 stupňu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pito.za Odesláno 12. březen 2012 Sdílet Odesláno 12. březen 2012 To je divne, mas tam aj obehove cerpadlo?Po nastartovani by ti nemala klesnut teplota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. březen 2012 Sdílet Odesláno 12. březen 2012 Pokud tam máš oběhové čerpadlo, je to přepojené do okruhu topení, nebo to zůstalo zapojené nesmyslně do série s výměníkem olej-voda? To by mohl být ten problém. Pokud je to zapojené před radiátor topení, okna to rozmrazí pohodlně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 12. březen 2012 Sdílet Odesláno 12. březen 2012 Oddie nevedel by si to popisat presnejsie s tym zapojenim? Alebo hodit foto? Chcel by som si to skontrolovat ako to mam zapojene aj ked mi to hreje celkom v pohode. Ale pre istotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. březen 2012 Sdílet Odesláno 12. březen 2012 No. Pár fotek z dodělávky oběhového čerpadla je zde: http://www.peugeot-club.com/index.php?/topic/39973-xmb/ V zásadně jde o to, že se původní přívodní hadice k webastu ustřihnou a propojí, udělá se na nich bypass toho webasta. A pak se přestřihne přívodní hadice od hlavy k výměníku topení a do ní se to webasto s oběhovým čerpadlem v sérii vřadí. Dá se na to kdyžtak někde na netu dohledat a stáhnout manuáln k zástavbě, přímo od Webasta (možná je pro Experta atd), akorát já jsem tu hadici z hlavy střihl jinde, hned u hlavy za prvním ohybem, napojil hadice přímo, ne ty tvarové s koleny (vychází mi to lépe) a tu z hlavy k oběhovému čerpadlu vedl spodem, je to mnohem lepší z toho důvodu, že se v ní nedrží bublina a snadno se to odvzdušní. Pokud to z těch fotek není úplně dobře vidět, můžu nafotit detaily toho vedení a napojení, časem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 12. březen 2012 Sdílet Odesláno 12. březen 2012 Dik , skocim do dielne ked bude cas a kuknem na to. Aj ked mam pocit ze je to v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmx Odesláno 29. březen 2012 Sdílet Odesláno 29. březen 2012 Do Hdi sa Webasto davalo povinne, kvoli malemu odpadovemu teplu , vyplyvajucemu z vyssej efektivity spalovania. Obehove cerpadlo stoji cca 100 euro , plus 60 euro ICPU modul ak mas digi klimu, +hadice, kable a pod. ICPU treba programovat. Robota na cely den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 29. březen 2012 Sdílet Odesláno 29. březen 2012 Oběhové čerpadlo mě stálo zhruba 60 Eur i s poštovným, hadice dvě stovky v Gumexu a IPCU vzhledem k tomu, jak předpotopní zapojení ta digi klima má podle mě nebude potřeba, spíš pár relé a dělič napětí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmx Odesláno 29. březen 2012 Sdílet Odesláno 29. březen 2012 Motor ventilatora kurenia musis napajat inpulznym signalom , ma v sebe regulaciu otacok, nie su tam ziadne delice napatia. Vyriesil by som to napriklad pridat iny radiator z vrakoviska aj s ofukom niekde pod sedacku, do kufra, nad blatnik,... len treba tahat hadice. Mal som taky pridavny radiator v MB:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 29. březen 2012 Sdílet Odesláno 29. březen 2012 Pochybuju, že u 806 je regulace pulsní, ve verzi s mechanickou klimou je ovládacím panelu potenciometr, a v orig. dostavbové sadě od Webasta byl pro verzi s dig. klimou přiložen \"spannungsteilter\" - překlad je snad jasný. Ale nakonec i kdyby to bylo pulsní, udělat regulátor třeba z 555 nebude problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 29. březen 2012 Sdílet Odesláno 29. březen 2012 Akou recou to vy dvaja pisete Nerozumiem ani slovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmx Odesláno 30. březen 2012 Sdílet Odesláno 30. březen 2012 Nenapadlo ta, ze ten potenciometer by neuniesol zataz motorov? Viem si to predstavit ako drotovy s bezcom o velkosti kukurice. Je to ovladane frekvenciou, striedou, alebo vyskou impulzu? Bastleni s 555 a potom stat niekde v noci na krajnici a tahat s kufra hasicak? Stryko google mi po zadani kat. cisel ponukol toto: http://www.teilesuche24.de/search?g=number&q=9464242580 http://www.ebay.co.uk/itm/PULSEUR-DAIR-VENTILATEUR-CHAUFFAGE-CLIM-6441E0-/230668157817 Regulator je oznaceny c.10 V skutocnosti vyzera takto [upravil dne 30/3/12 09:20 od mmx] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 30. březen 2012 Sdílet Odesláno 30. březen 2012 Co to plácáš za nesmysly o zátěži motoru, kterou by měl unést potenciometr? Víš vůbec o čem je řeč??? Ty moduly, na které dáváš odkaz jsem sám opravoval, ty měly už prastaré 205, 405 atd, a přesně tam byla odporová regulace - potenciometr je POUZE ŘÍDÍCÍ, výkonovým prvkem je ten výkonový tranzistor ve větráku. Pokud je v tom regulace pulsní, zjistit osciloskopem, jaký je rozsah té regulace a jak je uskutečněna mi zabere tak 5 minut. Ten blábol o hasičáku je pak mimo mísu úplně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.