Toxi5 Odesláno 5. březen 2012 Sdílet Odesláno 5. březen 2012 Zdravim, nemá někdo podrobný návod jak seřídit vůli na ventilech?už jsem si sehnal velikosti vůlí ale nevim jak na ně..jestli je potřeba sundat cela vačka a rozhodit rozvody..diky za každou radu. pište odkazy posilejte obrazky,dik moc michal.havelka@atlas.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. březen 2012 Sdílet Odesláno 5. březen 2012 Samozřejmě že ano, jak by ses na ně asi jinak dostal, když je to OHC. Sundat víko, změřit vůle, zapsat, rozhodit rozvody, sundat vačku a tam, kde byly ty vůle špatné vyndat hrníček, vyndat z něj přesnou podložku, změřit mikrometrem, vypočítat správnou tloušťku a dát tam jinou té správné tloušťky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 5. březen 2012 Sdílet Odesláno 5. březen 2012 mas mail jinak ale peugeot nema TDi motory, jako mas v podpisu, ty jsou u volkswagenu, peugeot ma pouze TD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toxi5 Odesláno 5. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2012 díky moc,myslel jsem si to...nemáš náhoudou nějakej návod na seřízení rozvodů? jak to rozdělám tak at to zmáknu dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toxi5 Odesláno 5. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2012 oj to už vim no,ale nějak to tu nemám stále změněno..muj email je michal.havelka@atlas.cz diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 5. březen 2012 Sdílet Odesláno 5. březen 2012 to nebyl dotaz, zda mas mail, ale konstatovani, ze jsem ti mail odeslal, mas v nem navod i s obrazky, jak jsi chtel nasel jsem ho na googlu asi behem 2vterin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toxi5 Odesláno 5. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2012 aha..tak to mě nenapadlo..dik moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maximum Odesláno 5. březen 2012 Sdílet Odesláno 5. březen 2012 Nechcem zakladat novu temu ,tak to supnem sem. Potreboval by som schemu rozvodu, (idealne s aretacnymi znackami) na motor 1,9 TD 66 kW (Citroen Xsara). Znamy to zhana, tak som mu slubil, ze sa tu popytam, ci niekto nevie pomoct. Vdaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. březen 2012 Sdílet Odesláno 5. březen 2012 V kolech čerpadla a vačky a v setrváku jsou aretační díry, nejsou potřeba žádné značky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maximum Odesláno 5. březen 2012 Sdílet Odesláno 5. březen 2012 oddie, dakujem za info, posuniem dalej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. březen 2012 Sdílet Odesláno 5. březen 2012 V držáku čerpadla je díra se závitem M8, v hlavě též, stačí nastavit motor do té polohy, kdy jsou díry v rozvodových kolech proti těm dírám se závity, zašroubovat tam šrouby M8 a máš zaaretováno. Setrvák se aretuje tyčkou o průměru 8mm, díra pro něj je v nálitku bloku schovaném za startérem. ta díra je blbě vidět, ale je tam. Někdo si na to sundavá startér, někdo tam leze zespodu, já jsem na to měl naohýbanou tyčku tvaru Z, aby tam šla zvrchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.