lurch Odesláno 21. září 2012 Sdílet Odesláno 21. září 2012 Tak skúšal som to s tým kľúčom, ale nádrž stále prázdna. Neviem či prečo sa mi nedá resetovať hladina nádrže. Trocha ma to otravuje keď neviem koľko mam benzínu. Inak mi robí toto. Keď mám natankované cez 1/4 zhruba, tak ukazovateľ stále klesá až na 0. Po čase zasa ukáže reálny stav hladiny a potom zasa klesá. a tak stále dookola až pokiaľ neklesne pod štvrťku a potom už ukazuje už len nulu. Tak asi tak. škoda že mi ten reset nepomáha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pheneus Odesláno 30. září 2012 Sdílet Odesláno 30. září 2012 Mam nepriaznivu skusenost teraz v ramci lpg.lpg ide fajn ale z dovodu primarne pouzivania lpg mi zacaloochadzat benzinove cerpadlo.... dobra rada, dajte si namontovat jednotu na odpijenie cerpadla.ta ktabicka zaroven simuluje fsi info o stave cerpadla a po klesnuti lpg v adrzi pod 5 litrov automaticky spusta cerpadlo.mne 3 roky cerpadlo tahalo cez prepad az sa zacalozadierat.prejavje nasledovny,ze po nastzrtovany mi auto zhasne,ide nepravidelne,pri slapnuti na plyn zdochne.po chvikke sa ako keby rozbehlo ale po chvilke zas vynechava.nuz chystam sa kupit nove a levica teraz odpociva.i ak s lpg max spokojnost.tichsie ide,maximakna uspora a olej vzdy cisty hnedy po 15 000km.s lpg najazdenych 100 000km a uzsom menil aj ventily v lpg strekovacochpodla udrzby.cena udrzby bola 20e srepasom ventilov strekovacov lpg.pouzivam fash lube na dodatocne mazanie ventilov sacich a vyfukovych.tesnost hlavy merana a aj tlaky v norme 12bar kazdy valec. Spotreba je do 8 litrov dialnica a 9 mesto. Realna... na tr4 navi mi ukazuje mesto 8 a mimo 6.7l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 30. září 2012 Sdílet Odesláno 30. září 2012 jak víš že odchází čerpadlo....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pheneus Odesláno 30. září 2012 Sdílet Odesláno 30. září 2012 Tlak paliva klesa a stupa, pri nsstartovani chvilku drzia otacky a naraz klesaju a tlak paliva skace pod 1 bar.mal som to na palivovom tlakometri a najprv drzalo a potom kesalo pri vytoceni motor nevedel akcelerovat,ale otacky prepadli pod 400 aj s tlakom. Map senzor,vstrekovace,vvt, lambda obe,sviecky,kalibracia, staa chyba p0170. Klapka cista, tlaky v piestoch ok. Elektrodiagnostika ok. Diag test akcnych clenov ok. Len mi je divne ze to necyhodi tlak paliva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pheneus Odesláno 30. září 2012 Sdílet Odesláno 30. září 2012 Popisane diely boli menene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lurch Odesláno 1. říjen 2012 Sdílet Odesláno 1. říjen 2012 Takže, keď tomu dobre rozumiem tak čerpadlo ide stále aj keď idem na LPG a tým sa kazí. Kúpim jednotku a bude mi vypínať to čerpadlo pri jazde na plyne?? Čo stojí taka jednotka a čo je to vlastne za jednotku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Bazi Odesláno 1. říjen 2012 Sdílet Odesláno 1. říjen 2012 Většinou odejde čerpadlo z důvod malého množství benzínu v nádrži. To pak běží na sucho a odejde. O tom vehementu na čerpadlo čtu prvně : [upravil dne 1/10/12 19:23 od Roman Bazi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pheneus Odesláno 4. říjen 2012 Sdílet Odesláno 4. říjen 2012 Nejde ani o mnoztvo benzinu v nadrzi,ale ze vytvara tlak 350kpa a ten tlak nieje ucolnocany, tak cerpadlo sa prehrieva a po case umrie.ked je malo benzinu sa zas pridiera koli tomu ze sa uz vobec nestihne chladit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lurch Odesláno 4. říjen 2012 Sdílet Odesláno 4. říjen 2012 čo je s tým tlakom? nerozumiem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pheneus Odesláno 4. říjen 2012 Sdílet Odesláno 4. říjen 2012 Motor odolava odporovemu tlaku.po case to nevydrzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dahl Odesláno 5. říjen 2012 Sdílet Odesláno 5. říjen 2012 myslis vstrikovace? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pheneus Odesláno 5. říjen 2012 Sdílet Odesláno 5. říjen 2012 vstrekovace su napojene na cerpadlo, cerpadlo ma pohonny motor kotry tlakujepalivo do vstrekovacov, ked je nedostatocny roztrek na novych vstrekovacoch tak je problem v cerpadle. Cerpadlo nedava priebezne 350kpa ale kolise. az o 200 kpa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lurch Odesláno 10. říjen 2012 Sdílet Odesláno 10. říjen 2012 tak neviem čo s tým čerpadlom? Hlavne ma hneva ten palivomer, ktorý neukazuje skutočný stav stále je dole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dahl Odesláno 10. říjen 2012 Sdílet Odesláno 10. říjen 2012 S cerpadlem nedelej nic, staci vozit vzdy alespon 1/4 benzinu v nadrzi, aby se cerpadlo neprehrivalo a benzinem kolem sebe se chladilo. Palivomer je problem, poradne reseni je koupit a nechat pripojit obvod, ktery v urcitych intervalech resetuje PP a tim ho donuti odecist realnou hladinu paliva z plovaku. Cena je cca litr...me se do toho nechtelo, tak jsem prisel na takovou fintu. Kdyz mam vice nez tretinu nadrze benzinu, PP se cas od casu resetuje sam a hladinu odecte, nebo kdyz se dostanes na dojezd nula, mel by taky odecist znovu. Zajimave je, ze to funguje jenom kdyz mas vic jak tretinu nadrze. Je jeste jedna zajimava finta, donutis ho resetovat hladinu a premerit ji taky takhle...tak to delam ja...prijedu na benzinku, vypnu zapalovani ale nevyndavam klicek, neotviram dvere a cekam, dokavat neslysim rozepnout rele, ktere napaji pristrojovku. Kdyz to cele umre, cca minuta, otocim klickem a rozsvitim budiky. Kdyz tohle udelam, premeri PP hladinu a hned naskoci realna hladina bezinu na palivometru. Mesmim ale otevrit dvere a vystoupit, nebo vyndat klicek ze zapalovani. Fakt hodne divny, ale takhle to funguje a nejsem sam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lurch Odesláno 13. říjen 2012 Sdílet Odesláno 13. říjen 2012 Mne to tak nefunguje skúšal som to ale nič. Idem natankovať. len pri tankovaní uprednostním lepší benzín hlavne oktánovo vyšší, lebo keď je dlho benzín v nádrži tak sa kondenzuje a ide rovno do vstrekov tam to už nie je taký oktán. Preto tam nechcem mať veľa benzínu v nádrži a dlho ho nosiť. Keby sa dalo ten obvod na reset palivometra tak to urobím. Inač plyn tip top. Trocha na inú tému Auto som dal striekať podbehy, prahy a tak spodok. Kolega mi to robil a vravel, že ešte nemal auto v takom dobrom stave. Hlavne čo sa týka výroby, že je dobre chránené dole. Takže nemal veľa roboty. Najazdené 185 000. 2003. Iba avensis bol lepšie chránený, ale japonec je japonec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dahl Odesláno 15. říjen 2012 Sdílet Odesláno 15. říjen 2012 Nevim jak ty, ale ja pulku nadrze ted v zime, kdy to natacim prumerne 2x denne na studeno, vyjedu za mesic. S benzinem bych si taky nedelal hlavu a bral cokoli. Mam v kanclu holku, co ma na Oktavce I 1.6 najeto na holanskym plnu AG 350 000km a nikdy neresila vubec nic. Zadny aditiva, zadny flashlube, proste ale lautr nic, skoro ani filtry kapalny a plynny faze...a auto je cca ok, motor zadnej problem. Zaklad je aspon 1/4 benzinu v nadrzi, at neodejde cerpadlo a nebrat plyn v JZD a podobne. Brat Vitogaz, Tomegas, Flaga a pod. Jednou za cas vymenit filtr plynny faze...Vic se s tim nemusi delat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parlament Odesláno 15. říjen 2012 Sdílet Odesláno 15. říjen 2012 Tak aspoň oba filtre by som radil meniť pravidelne.Niekto odporúča vymeniť po 100t.km membránu v reduktore,ale to by som neriešil,pokiaľ nie je problém. Mám najazdené od montáže cez 80t.km.Po prvých 40tisíc bol menený len filter plynnej fázy a po 80t. aj filter kvapalnej.Škoda,že som ich nenafotil.Ten filter kvapalnej bol už vlastne mŕtvy a ten na plynnú fázu keď som mu rozrezal obal,bol zalepený od merkaptanu.Asi.Čítal som síce,že sa merkaptan do plynu už nepridáva.Proste živicové zvyšky.Tak som sa rozhodol,že si vstúpim do svedomia a skrátim výmenný interval na polovicu. V lete som mal rozobranú vstrekovaciu lištu a čistota,takže tie filtre to vychytajú celkom slušne.Podotýkam,že plyn tankujem len ten najčistejší. ..za mňa meniť oba filtre raz za cca 30 tisíc km. [upravil dne 15/10/12 19:08 od parlament] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostik Odesláno 6. listopad 2012 Sdílet Odesláno 6. listopad 2012 Zrovna mi přišla nabidka na lpg ze servisu Peugeot DOBRÝ DEN, CENA MONTÁŽE LPG PRO VAŠE VOZIDLO 24 900 – 28400,- KČ DLE VÁMI ZVOLENÝCH KOMPONENTŮ /PALIVOMĚR + VSTŘIKOVÁNÍ EURO 5/ To ujde. Jestli udedeš alespoň 12tis km ročně, neváhej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostik Odesláno 6. listopad 2012 Sdílet Odesláno 6. listopad 2012 Já jsem tam byl a plná spokojenost cena 28 000kč jen je třeba doladit ukazatel rezervy (nesvítí). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pehaf Odesláno 24. listopad 2012 Sdílet Odesláno 24. listopad 2012 Tak som si ten palivomer dneska vyriesil. Nemám emulátor a nič nepomáhalo, až kým ručička benzínu neklesla úplne k nule. Potom pri prvom zapnutí zapalovania ejha, 3/4 nádrže. No čo som spravil. Našiel som si dva kábliky čo idú od plaváku. Prerušil som ich a zapojil som ich na prepínač. V jednej polohe pokračujú k nádrži a ukazujú aktuálny stav. V druhej polohe sú zoskratované cez 350 ohmový odpor, čo zodpovedá prázdnej nádrži. Zapnem klučik a jednotka si myslí že je nádrž prázdna. Ukazuje nulu a bliká kontrolka benzínu. Vypnem zapalovanie prepnem prepínač a opat meria stav v nádrži. Skrátka si myslí že som zrazu natankoval. Uff. Skrátka emulátor zadarmo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.