Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

LPG


reznaluki

Recommended Posts

Jaké máte zkušenosti s tímto palivem? Jak si s ním rozumí konkrétně 307 po faceliftu. Mám velké kilometrové náběhy a jelikož je benzín neúměrně drahý tak přemýšlím o plynu. Ovšem co jsem četl, tak konkrétně tento model si s plynem moc nerozumí, tak jsem na rozpacích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prečo by si s 307čkou plyn nerozumel???!!!!

jediné čo si nerozumie je ukazovateľ stavu paliva v nádrži čo je dané spôsobom merania ale ináč klasika...a tiež je pravda, že na prestavbu je vhodnejši motor s vyžšou kubatúrou ale s tým už asi nič nenarobíš

na fóre je toho popísané o LPG naozaj dosť takže použiť hľadanie, osobné skúsenosti ešte nemám ale silne o tom uvažujem:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím z jakého důvodu by měla mít kubatura vliv na systém LPG? Hlavně si spočítej podle svého nájezdu km za rok za jak dlouho se ti investice v ceně cca 25-30 tis. Kč vrátí a jak dlouho si to auto hodláš nechat, aby ti to alespoň nějakou dobu šetřilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tož sem okopíruji, co už jsem tu na fóru psal-

\"Jen doplním. Když mám v nádrži benzínu do

půl nádrže, ručička palivoměru klesá až na

nulu, po dotankování přepočítá podle stavu

v nádrži. Když mám ale benzínu přez půl

nádrže, nebo plnou, tak ručička klesne jen

kousek, a při vypnutí zapalování dopočítá

skutečnou hladinu benzínu, aniž bych

dotankoval. Hranici jsem vypozoroval asi v

půli nádrže. Jezdím se skoro plnou nebo

plnou nádrží benzínu, aby na mě palubák

nepípal.\"

Jinak jsem s LPG naprosto spokojen. Mám to od léta, a asi za měsíc to bude zpátky. Připlatil jsem si za plnění pod víčkem benzínové nádrže, a je to dobrá věc.

Když přijde servis LPG po 10tkm, tak se to ohlásí pípáním, poprvé jsem byl zděšen, co se děje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Roman Bazi : Zajímavý postřeh s tím stavem benzínu v nádrži.:super:super:super

Ujel jsem zatím na plyn asi 130km a nepostřehl jsem rozdíl. Ve dvou služebních autech to máme od loňska (podzim) a žádný stesky. Dokonce jedním jezdí výhradně kolegyně!!! :cool::cool::cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podla mna neni problem s ukazovatelom,a kazdy kdo ma plyn vie kolko km prejde na nadrz,a na prepinaci su ledky ktore ukazuju stav plynu v nadrzi a pri rezerve svieti cervena,skor je prochu problem nadrz,je pod autom s vonkajsimmultyventilom ktora je vystavena blatu vode snehu soli,je to vsetko zakryte ale aj tak tam prenikne,a potom koroduju konektory a aj urazovatel sem tam-a aj ventile na uzavretie nadrze v pripade uniku-inac sekvencne vstrekovanie je dobra vec-par krat do mesiaca pomaham pri montazi,takze ak jazdis isto je to uspora

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tož sem okopíruji, co už jsem tu na fóru psal-

\"Jen doplním. Když mám v nádrži benzínu do

půl nádrže, ručička palivoměru klesá až na

nulu, po dotankování přepočítá podle stavu

v nádrži. Když mám ale benzínu přez půl

nádrže, nebo plnou, tak ručička klesne jen

kousek, a při vypnutí zapalování dopočítá

skutečnou hladinu benzínu, aniž bych

dotankoval. Hranici jsem vypozoroval asi v

půli nádrže. Jezdím se skoro plnou nebo

plnou nádrží benzínu, aby na mě palubák

nepípal.

Ted jse to odzkousel u sveho Jeana a funguje to.:super:super:super:super:super:super:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, měl jsem Peugeota 307SW r.v. 8/2008 kterého jsem nedávno prodal.

Nechal jsem si kdysi na něm dodělat po nějaké době LPG od PRINSu vše fungovalo bezvadně a bez problémů. Nejvíc ale co mě vadilo byla právě nepřesná hladina ukazetele benzínu. Před prodejem vozidla jsem ale vypozoroval jednu zajímavost ! Měl jsem emulátor u benzínového čerpadla ale ten nějakou záhadou prostě nefungoval reklamoval jsem ho vyměnil se a nešel pak stejně. Až jednou mě došlo, že se to resetuje jen občas. Ale pořád jsem nemohl přijít na to čím to je, že pouze OBČAS. Co dělám v tu chvíli jinak ? A přišel jsem na to ! Nevim jestli to bude fungovat i u lidí co emulátor paliva nemají zkuste to a dejte vedět pak by to totiž znamenalo že emulátory paliva pro Peugeot 307 by nebyly ani nutný !

1) Přijel jsem do nějakého místa

2) vypnul jsem klíček zapalování do polohy 0 - nevyndaval

3) byl jsem v autě zavřený ještě cca 1-2 minuty (neotevíral jsem žádné dveře)

4) otočím klíčkem do polohy 1

5) hladina benzínové nádrže je již správně aktualizována

Napište jestli to funguje i Vám těm co emulátor resetu paliva nemáte. A Vy jestli emulátor resetu máte jak Vám to tedy vlastně funguje ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Anderson : Teď jsem si vzpoměl, že jsem zastavil na chvíli u benzinky, pouze jsem vypnul motor a pak po zapnutí zapalování ručička palivoměru zase vylezla na 2/3 nádrže. Dveře byly pozvotvírané. Hlavní je asi mít v nádrži víc jak 1/2 benzínu. Funguje to jak popsal Roman Bazi i Anderson. :super:super:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Emulátor hladiny paliva má někde několik názvů podle mě by se to mělo jmenovat resetátor hladiny paliva nebo zjednodušeně resetátor hladiny pro LPG.

Co to dělá ? Jak je všeobecně známo Peugeot si dopočítává přes palubní počítač hladinu paliva. To není špatná věc aspoň u lidí co parkujou v kopci se hladina paliva stále ukazuje správně. Potíž je v tom když auto má vlastně dvě možnosti jak hasit svou žízeň tedy LPG a benzín. Auto si myslí že jede tedy pak na benzín neustále. Tato \"vychytávka\" by měla resetovat hladinu paliva při každém sepnutí klíčku. Prý to funguje tak že to generuje nějaké zvýšené napětí které způsobí reset hladiny paliva. V mém případě se ale tak nikdy nestalo vlivem tohoto emulátoru. Měl jsem to odborně zapojené a po druhé jsem už reklamaci emulátoru z časových důvodů vzdal. Proto jsem se ptal jak to vlastně u těch co to třeba mají - funguje. A jestli to opravdu funguje při sepnutí klíčku nebo dokonce i během jízdy v nějakých intervalech.

To by bylo k emulátoru.

K tomu mému postřehu. Ty \"Bohumil\" píšeš že tě to tedy funguje dle mého postupu i bez tohoto emulátoru ? Pokuď ano. Tak tento emulátor pak tedy by nemusel ani být třeba. A stačilo by se držet jednou za čas tohoto postupu když si chci ověřit hladinu paliva.

V mém případě tento postup jak jsem uváděl tedy :

1) Přijel jsem do nějakého místa

2) vypnul jsem klíček zapalování do polohy 0 - nevyndaval

3) byl jsem v autě zavřený ještě cca 1-2 minuty (neotevíral jsem žádné dveře)

4) otočím klíčkem do polohy 1

5) hladina benzínové nádrže je již správně aktualizována

fungovalo to i když jsem měl kousek nad rezervou nebo i v rezervě... Nezáleželo tedy jestli mám přes 1/2 nádrže. Ale bylo nutné dodržet tu 1-2 minuty. Když se toto provedlo dřív než za tento čas tak se mě to neresetovalo.

Nezapomeňte že i benzín se dneska kazí nejezděte s benzínem starším než 3 měsíce. Jestli někdo má skoro plnou nádrž. Tak dle mě když jezdí jen na plyn toho moc neubyde. A je lepší ji vyjet a zas pak natankovat. Jen jednou za nějaký čas stačí jet na výlet díky benzínu aby se celý systém trochu jak se říká lidově \"osvěžil\". Já vždycky jezdil i s kouskem nad rezervou spíše o něco víc a bylo to v pohodě. Jen více raději hlídat tu hladinu. Víc se tak ušetří na benzínu. A nebude tam tak starý benzín. :)

[upravil dne 13/3/12 22:17 od Anderson]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rozhodne bych nedoporucoval jezdit s benzinem na rezerve, benzinove cerpadlo by melo byt alespon trochu ponorene, aby se mohlo chladit, ja jezdim tak s 1/4 - 1/3 nadrze cili 17-20 litru, ten benzin se \"nezkazi\" tak rychle, jako se muze zadrit to palivove cerpadlo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to s tím palivovým čerpadlem to je pravda. Jednou za čas vzít i víc není na škodu. Jen z vlastní zkušenosti vím že to tomu nevadilo. Jak jsem psal jezdil jsem \"spíše\" kouskem nad rezervou. Což by odpovídalo cca těm 17 litrům.

Hlavně šlo tady i o sdělení, že ta hladina paliva benzínu, když byla řeč o resetu se aktualizovala i v tomto rozmezí. Jinak další postřeh. Já to třeba zezačátku montáže neveděl. Když si necháte někdo přiohnout plovák aby se Vám tam vešlo víc plynu do nádrže tak pak se rozlučte s ukazatelem přibližné hladiny LPG. Protože se to právě detekuje přes tento plovák - elektromagneticky. Měření které má být byť i přibližné pak bude prakticky k ničemu po vyjetí cca 80-140km vám začne ukazovat skoro prázdnou nádrž.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...