stofi77 Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Zdravím vás, tak mě včera \"konečně\" potkal také problém. Nevím, jestli může být spojen s těmito teplotami. Nastartuji podobně jako většina přispěvovatelů, tedy se zvukem \"Máni vytažené ze stodoly po 10-ti letech odpočinku\", ale ustálí se to na normálním chodu. Nicméně vyhodí tuto hlášku a nechceme mě nechat jet. Spadne, hádám do nouzového režimu a po cca 100 m jízdy spadnou otáčky na nulu a chcípne. Lze ihned nastartovat,ale opakuji stejný proces. Dnes jsem volal do servisu v Pce (Autotechnik) a zdálo se mi, že se na mě těší :-) To není moc pozitivní. Abych tady nepsal román, myslíte si někdo, že zaparkovat k někomu do vyhřáté garáže by mohlo pomoci? Všechno to chudinka zatím odstála venku...je mi jí líto :-) Děkuji za cokoliv. PS: četl jsem celé vlákno k této hlášce. Moc mi to však nepomohlo. Spíše hledám možnou vazbu s nynějšími teplotami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 No ja by som to najskor skusil dat niekde do teplej garaze. Mne to robilo minuly tyzden tiez riadne haluze, ked som stal na mraze. Zamkol som auto a miesto zamknutia sa zapli stierace. Po zaparkovani do garaze sa to ohrialo a od vtedy je klud. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dančák Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Taky bych to nejdříve dal do teplé garáže, poté nechal dlouho na volnoběh ohřát a pak to pořádně prohnal.....jinak v Pardubicích a Autotechnika jsem chvilku i dělal a pokud to k nim hodláš dát pouze na diag. atd. tak s tím ti můžu pomoci i já.... svítí ti kontrolka motoru? V pátek nejspíš pojedu do Chrudimi a okolí takže bych se klidně mohl stavit napíchnout to na diag. a zkouknout to kdyby si chtěl..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stofi77 Odesláno 7. únor 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Tak to by bylo vůbec nejlepší. Já jsem se k nim objednal na čtvrtek v 7:40. Zkusím si domluvit na dnešek tu garáž a stejně bych uvítal tvojí nabídku. Bydlím v Řečanech nad Labem u Přelouče. Cesta jednoduchá. Samozřejmě se domluvíme na cestovném a tvé práci, s tím počítám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dančák Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Já jedu zejtra do Pce k Autotechniku pro náhradní díly na svoje auto:) a minulej tejden sem tam byl taky:D jinak opravdu zkus tu garáž a věřím že to pomůže.....zbytečně vyhozený peníze dát to rovnou do autorizáku když si nevyzkoušel nejlevnější řešení může to bejt banalita.....Jinak kde jsou Řečany vím, vyzkoušej co jde řeší se to zde defakto každý den a je to tím mrazem....do nafty aditiva dáváš? Fap máš aktivní? Palivovej filtr si měnil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stofi77 Odesláno 7. únor 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Hm, aditiva v čtyřnásobném množství, palivový filtr měněn před cca 20 tis.km, FAP hádám funkční. Ten mě napadl jako první, protože u 406 jsem s ním měl problémy dá se říci neustále. Nakonec ho kupující nechal odstranit a má o 1,5 l nižší spotřebu než když jsem mu to předával :-) A jízda taky někde jinde. Po zimě asi půjde ven :-) Díky za radu. Zkusím se s nějakým sousedem domluvit. Dám vědět, jestli to pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dančák Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Dej to rozmrazit a pak napiš....když to bude nějaká blbost z mrazu tak ti potom i sama zhasne kontrolka motoru, máš podobné příznaky jako nedávno zde někdo s P307 taky fap a pomohlo to..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stofi77 Odesláno 7. únor 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Hlavně pro: Dančák Tak jsem to vezl k rodičům do garáže a protože to nechcípalo, tak jsem tomu po zahřatí motoru trochu naložil. Ujel jsem pod otáčkami 3500-4500 tak 2 km a nic. Auto jelo nějak tak normálně, ale kontrolka se neodporoučela...mrcha. Jsem rád, když na mě svítí více informací, je to jinak nuda, ale raději vidím blikat ESP, než svítit \"vodovodní kohoutek\" jak to tu někdo nazval :-) Zkusím to zítra vytáhnout z garáže a uvidím co to udělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dančák Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 nech to ještě takto v garáži a ta kontrolka motoru nezhasne hned, pokud je to jen takováto přechodná závada tak zhasne po určité době/nastarováních atd.....jinak to že tam přidáváš aditiva je dobrý, ale nepomůže to na 100% protože na tyto mrazy už je zralá arktická nafta, jinak by bylo možná dobrý vyměnit palivovej filtr, měnil jsem předevčírem po 35tis.km což je už dost a to hdi nechtělo startovat a po vyndání byl filtr krom znečištění už dost zdeformovaný a při takových to mrazech přes filtr už nejspíše procházelo méně nafty a o závadu postaráno, před zimou je dobré ho vyměnit a tím ho i odvodníš, v ČR kvalitní nafta není a hdi je citlivé na naftu tudíž na filtru nešetřit a měnit..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dančák Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 A pokud by kontrolka nechtěla zhasnout tak se to napojí, načte a smaže tj otázka chvilky.....pokud to neukáže něco co by se muselo dále řešit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stofi77 Odesláno 7. únor 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Super. To je tak uklidňující čtení, že zítra objednám palivový filtr a bude jezdit s mrazem o závod...nebo jak je to rčení I přesto ještě napíši další vývoj. Dříve to auta neměla a jezdila dokud se to nepotkalo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dančák Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Neřeknu kdyby ti to udělalo v létě nebo tak, ale když je ten mráz tak to bývá většinou s tím spojené.....defakto bys ho měnit nemusel, ale už ho tam taky chvíly máš a určitě tomu pomůžeš.....a dřív auta tyto problémy moc neměly, protože měly menší výkony a nemuseli plnit emisní limity a věci s tím spojené (FAP, EGR,...) když máš starej dobrej 1.9D tak se ti tam může po.rat akorát tak čerpadlo a vstřiky, žádné turbo, FAP, EGR, elmag. ventily atd a to je to co se většinou s.re Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stofi77 Odesláno 7. únor 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Já měl před cca 15 lety P 205 1,9 GTI. To bylo na rozpadnutí, ale když jsem se z ničeho nic objevil třeba za nějakým i obsahově větším vozem, neměl šanci :-) Podlahu tloušťky kartonu, vše jsem cítil a ten motor? Teda pokud jsem tomu nevyrazil nějaké to gufero, nebo jsem jel a najednou nejel:D Nebylo to na žádné dlouhé trasy, ale kolem chvaletického komína to nadělalo parády dost. Poté už jen P 106 (bývalá bytná). Tu jsme taky uvařily x-krát a stále jezdí. Potom jsem si udělal radost a koupil 406 2,2 HDI. To mělo takové zpracování, že teď mi výrobce promine, kam se 407 hrabe. Vše ještě poctivě přidělané, kapota na pístkách. Sedačky s pamětí...no paráda. Teď jako dobrý, ale na tu 406 to fakt nemá. Nemyslím designem, ale tak nějak. Prodával jsem jí a měla poctivých 240 tis.km (jen já udělal 90 tis.km). Nikdy žádný problém, až pak ten FAP, ale to je provozní nepočitatelná záležitost. Už si přestanu stěžovat a začnu se tomu vozu taky trochu věnovat. Zatím jsem se jen vozil (+výměna oleje). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pietroKK Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 ...mne robi presne to iste, svieti kontrolka motora a ta hlaska depolution system faulty zmizne az po zohriati motora a jazde cca 30min. rano pri tych mrazoch, opat svieti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velký pepe Odesláno 12. únor 2012 Sdílet Odesláno 12. únor 2012 já měl tyhle problémy až při nalití aditiva. řídící jednotka vyhodnotí slabý tlak palivové soustavy a otáčky nad dva tísíce vypnou motor. za jízdy nejde startnou, ale při zastavení chytne hned. strčil jsem ho do teplé garáže a pak dolil vervu na benzině. vymazání registru řídící jednotky za kilo, ale při dnešním mrazu stejná hláška, ale bez vypnutí motoru. tyhle mrazy jsou svinstvo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stofi77 Odesláno 17. únor 2012 Autor Sdílet Odesláno 17. únor 2012 Tak obleva vyřešila vše;) Analýzou jsem přišel asi na to, proč k tomu došlo a co bylo základní příčinou problému. Nalil jsem aditiva v 5 x více, než je doporučeno a spolehl na informaci, že předávkování není na závadu:bacha Poté se ještě posychroval a natankoval Vervu...ejhle. Problém byl na světě. Poslední se však objevi dne 13.2. v ranních hodinách, kdy u nás bylo ještě -16. Odpoledne už vše ok. Naprostý vrchol problému nastal 11.2., kdy jsem doskákal k benzině a do prázdné nádrže jsem byl schopen natlačit jen 5 l paliva a nafta u hrdla. Nechal jsem to tam stát a odpoledne to jen zasičelo...podtlak, ale nevím proč. Už neřeším, hláška zhasla a včera jsem konečně mohl sešlápnout plyn jak se patří Všem díky za rady a hodně štěstí a opatrnosti za volantem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stofi77 Odesláno 17. únor 2012 Autor Sdílet Odesláno 17. únor 2012 Tak obleva vyřešila vše;) Analýzou jsem přišel asi na to, proč k tomu došlo a co bylo základní příčinou problému. Nalil jsem aditiva v 5 x více, než je doporučeno a spolehl na informaci, že předávkování není na závadu:bacha Poté se ještě posychroval a natankoval Vervu...ejhle. Problém byl na světě. Poslední se však objevi dne 13.2. v ranních hodinách, kdy u nás bylo ještě -16. Odpoledne už vše ok. Naprostý vrchol problému nastal 11.2., kdy jsem doskákal k benzině a do prázdné nádrže jsem byl schopen natlačit jen 5 l paliva a nafta u hrdla. Nechal jsem to tam stát a odpoledne to jen zasičelo...podtlak, ale nevím proč. Už neřeším, hláška zhasla a včera jsem konečně mohl sešlápnout plyn jak se patří Všem díky za rady a hodně štěstí a opatrnosti za volantem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velký pepe Odesláno 25. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2012 sakra, první mrazy a stejný problém, hláška Depolution system faulty, raději jsem vyměnil palivový filtr ale hláška nezmizla ani po týdnu ježdění, jinak šlape jak hodinky co mi kromě dia můžete poradit? 407 1,hdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roura Odesláno 25. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2012 Zkusil bych na chvilku odpojit baterku, pokud tam neni žádná chyba,tak by měla hláška zmizet. [Edited on 25/12/12 11:00 by roura] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velký pepe Odesláno 25. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2012 Zkoušel jsem ji nechat cca pár minut odpojenou, ale výsledek je stejný, v únoru po vymazání dia jednou naskočila a pak se sama ztratila, ale teď při -17 ji mám pořád. Ten filtr měl najeto něco kolem 60tis.km a tak jsem si myslel, že se po výměně chybová hláška vymaže sama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.