Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Extrémní mrazy vs.Depollution system faulty (P407 SW)


stofi77

Recommended Posts

Zdravím vás,

tak mě včera \"konečně\" potkal také problém.

Nevím, jestli může být spojen s těmito teplotami. Nastartuji podobně jako většina přispěvovatelů, tedy se zvukem \"Máni vytažené ze stodoly po 10-ti letech odpočinku\", ale ustálí se to na normálním chodu. Nicméně vyhodí tuto hlášku a nechceme mě nechat jet. Spadne, hádám do nouzového režimu a po cca 100 m jízdy spadnou otáčky na nulu a chcípne. Lze ihned nastartovat,ale opakuji stejný proces. Dnes jsem volal do servisu v Pce (Autotechnik) a zdálo se mi, že se na mě těší :-)

To není moc pozitivní. Abych tady nepsal román, myslíte si někdo, že zaparkovat k někomu do vyhřáté garáže by mohlo pomoci? Všechno to chudinka zatím odstála venku...je mi jí líto :-)

Děkuji za cokoliv.

PS: četl jsem celé vlákno k této hlášce. Moc mi to však nepomohlo. Spíše hledám možnou vazbu s nynějšími teplotami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych to nejdříve dal do teplé garáže, poté nechal dlouho na volnoběh ohřát a pak to pořádně prohnal.....jinak v Pardubicích a Autotechnika jsem chvilku i dělal a pokud to k nim hodláš dát pouze na diag. atd. tak s tím ti můžu pomoci i já....;) svítí ti kontrolka motoru? V pátek nejspíš pojedu do Chrudimi a okolí takže bych se klidně mohl stavit napíchnout to na diag. a zkouknout to kdyby si chtěl.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to by bylo vůbec nejlepší. Já jsem se k nim objednal na čtvrtek v 7:40. Zkusím si domluvit na dnešek tu garáž a stejně bych uvítal tvojí nabídku. Bydlím v Řečanech nad Labem u Přelouče. Cesta jednoduchá. Samozřejmě se domluvíme na cestovném a tvé práci, s tím počítám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jedu zejtra do Pce k Autotechniku pro náhradní díly na svoje auto:) a minulej tejden sem tam byl taky:D jinak opravdu zkus tu garáž a věřím že to pomůže.....zbytečně vyhozený peníze dát to rovnou do autorizáku když si nevyzkoušel nejlevnější řešení;) může to bejt banalita.....Jinak kde jsou Řečany vím, vyzkoušej co jde řeší se to zde defakto každý den a je to tím mrazem....do nafty aditiva dáváš? Fap máš aktivní? Palivovej filtr si měnil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, aditiva v čtyřnásobném množství, palivový filtr měněn před cca 20 tis.km, FAP hádám funkční.

Ten mě napadl jako první, protože u 406 jsem s ním měl problémy dá se říci neustále. Nakonec ho kupující nechal odstranit a má o 1,5 l nižší spotřebu než když jsem mu to předával :-) A jízda taky někde jinde. Po zimě asi půjde ven :-) Díky za radu. Zkusím se s nějakým sousedem domluvit.

Dám vědět, jestli to pomohlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně pro: Dančák

Tak jsem to vezl k rodičům do garáže a protože to nechcípalo, tak jsem tomu po zahřatí motoru trochu naložil. Ujel jsem pod otáčkami 3500-4500 tak 2 km a nic. Auto jelo nějak tak normálně, ale kontrolka se neodporoučela...mrcha. Jsem rád, když na mě svítí více informací, je to jinak nuda, ale raději vidím blikat ESP, než svítit \"vodovodní kohoutek\" jak to tu někdo nazval :-)

Zkusím to zítra vytáhnout z garáže a uvidím co to udělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:) nech to ještě takto v garáži a ta kontrolka motoru nezhasne hned, pokud je to jen takováto přechodná závada tak zhasne po určité době/nastarováních atd.....jinak to že tam přidáváš aditiva je dobrý, ale nepomůže to na 100% protože na tyto mrazy už je zralá arktická nafta, jinak by bylo možná dobrý vyměnit palivovej filtr, měnil jsem předevčírem po 35tis.km což je už dost a to hdi nechtělo startovat a po vyndání byl filtr krom znečištění už dost zdeformovaný a při takových to mrazech přes filtr už nejspíše procházelo méně nafty a o závadu postaráno, před zimou je dobré ho vyměnit a tím ho i odvodníš, v ČR kvalitní nafta není a hdi je citlivé na naftu tudíž na filtru nešetřit a měnit.....
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super. To je tak uklidňující čtení, že zítra objednám palivový filtr a bude jezdit s mrazem o závod...nebo jak je to rčení

I přesto ještě napíši další vývoj. Dříve to auta neměla a jezdila dokud se to nepotkalo :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neřeknu kdyby ti to udělalo v létě nebo tak, ale když je ten mráz tak to bývá většinou s tím spojené.....defakto bys ho měnit nemusel, ale už ho tam taky chvíly máš a určitě tomu pomůžeš.....a dřív auta tyto problémy moc neměly, protože měly menší výkony a nemuseli plnit emisní limity a věci s tím spojené (FAP, EGR,...) když máš starej dobrej 1.9D tak se ti tam může po.rat akorát tak čerpadlo a vstřiky, žádné turbo, FAP, EGR, elmag. ventily atd a to je to co se většinou s.re

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl před cca 15 lety P 205 1,9 GTI. To bylo na rozpadnutí, ale když jsem se z ničeho nic objevil třeba za nějakým i obsahově větším vozem, neměl šanci :-) Podlahu tloušťky kartonu, vše jsem cítil a ten motor? Teda pokud jsem tomu nevyrazil nějaké to gufero, nebo jsem jel a najednou nejel:D

Nebylo to na žádné dlouhé trasy, ale kolem chvaletického komína to nadělalo parády dost. Poté už jen P 106 (bývalá bytná). Tu jsme taky uvařily x-krát a stále jezdí. Potom jsem si udělal radost a koupil 406 2,2 HDI. To mělo takové zpracování, že teď mi výrobce promine, kam se 407 hrabe. Vše ještě poctivě přidělané, kapota na pístkách. Sedačky s pamětí...no paráda. Teď jako dobrý, ale na tu 406 to fakt nemá. Nemyslím designem, ale tak nějak. Prodával jsem jí a měla poctivých 240 tis.km (jen já udělal 90 tis.km). Nikdy žádný problém, až pak ten FAP, ale to je provozní nepočitatelná záležitost. Už si přestanu stěžovat a začnu se tomu vozu taky trochu věnovat. Zatím jsem se jen vozil (+výměna oleje).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já měl tyhle problémy až při nalití aditiva. řídící jednotka vyhodnotí slabý tlak palivové soustavy a otáčky nad dva tísíce vypnou motor. za jízdy nejde startnou, ale při zastavení chytne hned. strčil jsem ho do teplé garáže a pak dolil vervu na benzině. vymazání registru řídící jednotky za kilo, ale při dnešním mrazu stejná hláška, ale bez vypnutí motoru. tyhle mrazy jsou svinstvo :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak obleva vyřešila vše;)

Analýzou jsem přišel asi na to, proč k tomu došlo a co bylo základní příčinou problému.

Nalil jsem aditiva v 5 x více, než je doporučeno a spolehl na informaci, že předávkování není na závadu:bacha

Poté se ještě posychroval a natankoval Vervu...ejhle.

Problém byl na světě. Poslední se však objevi dne 13.2. v ranních hodinách, kdy u nás bylo ještě -16. Odpoledne už vše ok. Naprostý vrchol problému nastal 11.2., kdy jsem doskákal k benzině a do prázdné nádrže jsem byl schopen natlačit jen 5 l paliva a nafta u hrdla. Nechal jsem to tam stát a odpoledne to jen zasičelo...podtlak, ale nevím proč.

Už neřeším, hláška zhasla a včera jsem konečně mohl sešlápnout plyn jak se patří :aut

Všem díky za rady a hodně štěstí a opatrnosti za volantem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak obleva vyřešila vše;)

Analýzou jsem přišel asi na to, proč k tomu došlo a co bylo základní příčinou problému.

Nalil jsem aditiva v 5 x více, než je doporučeno a spolehl na informaci, že předávkování není na závadu:bacha

Poté se ještě posychroval a natankoval Vervu...ejhle.

Problém byl na světě. Poslední se však objevi dne 13.2. v ranních hodinách, kdy u nás bylo ještě -16. Odpoledne už vše ok. Naprostý vrchol problému nastal 11.2., kdy jsem doskákal k benzině a do prázdné nádrže jsem byl schopen natlačit jen 5 l paliva a nafta u hrdla. Nechal jsem to tam stát a odpoledne to jen zasičelo...podtlak, ale nevím proč.

Už neřeším, hláška zhasla a včera jsem konečně mohl sešlápnout plyn jak se patří :aut

Všem díky za rady a hodně štěstí a opatrnosti za volantem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 10 měsíců později...

Zkoušel jsem ji nechat cca pár minut odpojenou, ale výsledek je stejný, v únoru po vymazání dia jednou naskočila a pak se sama ztratila, ale teď při -17 ji mám pořád. Ten filtr měl najeto něco kolem 60tis.km a tak jsem si myslel, že se po výměně chybová hláška vymaže sama.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...