romanciko Odesláno 6. únor 2012 Sdílet Odesláno 6. únor 2012 Ahoj všem,prosím o radu jak se mění žhavicí svíčky u vozu Peugeot 807 D.Jde mě o to jak se tam co nejlépe dostanu,co odendat k lepšímu přístupu.Děkuji a přeji všem i našim čtyř kolovým miláčkům ať ty mrazi v pořádku přežijeme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 6. únor 2012 Sdílet Odesláno 6. únor 2012 no nejlepe odendat celej motor z auta, pak to pujde dobre, jinak je to velkej problem a nikdo to nechce delat ani v servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 6. únor 2012 Sdílet Odesláno 6. únor 2012 :-) hele a co zkusit rozebrat přístrojovou desku jestli za ní není nejakej revizní otvor :-) popřípadě vyřezat :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajza206 SW Odesláno 6. únor 2012 Sdílet Odesláno 6. únor 2012 Čau hele v sobotu jsem to dělal na C8 2.OHdi docela vopruz ale za cca3 hodinky jsem měl hotovo dvě svíčky v pravo(stojim proti autu) jsem vyndal normálně vrchem když vyndáš ten box na kabinový filtr a ty další dvě sundal jsem pravé přední kolo a prostrčil jsem ruku za tlumičem nad ramenem. Ta krajní šla celkem v poho ale ta za egrem už je horší ale nakonec jsem to zvládnul Použité nářadí: malá gola nástavec a dlohej ořech číslo10 na žhaviče a malej voříšek číslo7 na ty matičky A hlavně velkej kýbl na nervy:D:D:D:D:D:D ruce nemam nějak hubený vážim 95kg takže žádnej atlet všechno se dělá poslepu nikam neni vidět přeju mnoho pracovních úspěchů [upravil dne 6/2/12 19:37 od bajza206 SW] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romanciko Odesláno 7. únor 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Tak to moc děkuji za radu,alespoň vidím neboli čtu co mě čeká.Prostě hrůza,a co servis.Netušíte tu někdo co by to stálo,zatím děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lionek Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Abych viděl na taková napřístupná místa, osvědčil se mi notebook s připojenou externí webkamerou na delším USB kabelu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wensdy Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Tak mně napadá, kde jsou pojistky a nějaký relé pro žhavicí svíčky? Pro klid duše bych u sebe zkontroloval jestli to spíná a jde tam napětí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajza206 SW Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Rele je na levem podběhu vedle nadržky na brzdovou kapalinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wensdy Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Myslíš někde v tý pojistkový skříňce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajza206 SW Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 ne ne je přimo na podbehu když stojíš na proti autu tak na prave strane za boxem vzduchoveho filtru na klobouku tlumiče a hned vedle něj je nadržka na brzdovku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wensdy Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Kouknu. dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarmyl Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Zdar, trochu jsem zase pátral a podle schématu je žhavení BEZ pojistky Přes pojistku č.1 v motoru jde relé žhavení a váha vzduchu. Relé žhavení je 1150, žhavičky 1169 Akorát nechápu jak je tam kostra - nějak jim asi vypadla, protože takhle to nemůže fungovat.(to 1276 je ohřev nafty a vede z jiné pojistky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarmyl Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 A relé je č.4 na tomto obrázku Sakryš, já než něco vyhrabu už jsem druhej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wensdy Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 A relé je č.4 na tomto obrázku Sakryš, já než něco vyhrabu už jsem druhej Dobrý, stejně jsi dobrej že dáš nějaký informace. Kam na ty výkresy chodíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarmyl Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 No tohle sem někdo před časem dal. Je to takové \"Jak na to\", ale francouzsky A kvalita taky nic moc. Ale lepší než nic Jo už to mám .Dával to sem Teret :TADY vlákno [upravil dne 7/2/12 21:10 od jarmyl] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romanciko Odesláno 7. únor 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Ahoj,jak poznám že žhavicí svíčky jsou OK nebo to Relátko.Předem děkuji všem co to tu řešíte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarmyl Odesláno 8. únor 2012 Sdílet Odesláno 8. únor 2012 Svíčky- proměřit jestli mají odpor, to se k nim ale musíš dostat. Nebo vyndat (popsal výše Bajza ) a změřit nabo rovnou připojit k baterce( musí se rozžhavit) A relátko - rozebrat a změřit jestli spíná Kdyžtak mě opravte - takhle bych to dělal já Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajza206 SW Odesláno 8. únor 2012 Sdílet Odesláno 8. únor 2012 Jo jo jak píše kolega a když už je budeš vyndavat tak se vyplatí dát rovnou nový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wensdy Odesláno 10. únor 2012 Sdílet Odesláno 10. únor 2012 Tak jsem vyndal žhavící relé a je pěkně vypálený Musim ho vyzkoušet. [upravil dne 10.2.2012 16:24 od Wensdy] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wensdy Odesláno 10. únor 2012 Sdílet Odesláno 10. únor 2012 Nevíte k čemu je to modrý relé u pojistek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.