ozzy56 Odesláno 13. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2018 fotku kapoty s dírou jsi dát mohl... Peugeot 406 Break a Péťa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 406 Break Odesláno 13. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2018 (upraveno) Mám i záznam z autokamery, ale ten sem dávat nebudu. Když jsem to říkal kamarádovi tak mě řekl „to si nemohl tam něco dát, aby to neproletělo kapotou“. Mohl jsem tam nechat dekl jak je na motoru, ale jak se říká člověk se chybami učí. Upraveno 13. prosinec 2018 uživatelem Peugeot 406 Break ozzy56, pesastor, radim.1008 a 2 další ohodnotil 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 13. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2018 Ten záznam z autokamery bych rád viděl. Docela síla, když to proletí kapotou. Aneb jak udělat z HDI střelnou zbraň. Peugeot 406 Break ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 13. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2018 kebty ta to trafi do hlavy tak ta to zabije , dobre ze si do toho necumel a neturoval plyn snad uz take somariny viac robit nebudes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 406 Break Odesláno 13. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2018 Inoxing jakmile budu mít čas tak záznam zkrátím a dám to sem teda. Krtek 2 je mi to jasný, že kdybych do toho koukal je nejspíš po mě. No možná to byla volovina, ale probíral jsem to s mechanikem, protože s tímhle nemám zkušenosti i když jsem automechanik. Řekl mě horní část vyndej a záleží na tobě buď s tím jezdi a časem vyletí nebo to nějak vytáhnout. Scénář se opakuje dneska jsem vyměnil žhavičky na zahřátém motoru a na třetím válci se mrcha ulomila a to mě v neděli šla povolit tak už to nechápu. Tentokrát jsem mezi žhavičkou a kapotou dal plechy a zítra si musím přivstat a zkusit závitníkem udělat závit a pomocí šroubu vytáhnout jestli to půjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 13. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2018 P406Break: Dík. Rada dne: Pokud opravujete HDI, nezapomeňte si vzít neprůstřelnou vestu. Představ si, že by tě to zastřelilo, jak by to znělo ve zprávách? Zastřelen žhavičem? A v blesku: Žhavič zabíjel! Možná to má spojitost s tím, co se děje ve FRA, francouzská auta asi taky protestují. Peugeot 406 Break a Péťa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 13. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2018 (upraveno) zavity pomaz medenou vazelinou a nebude problem povolit ,ked pomazes zavit uz tu sviecku musis utiahnut mensou silou ako nenamazanu tam nestaci vycistit len zavit ale celu sachtu ten pripravok kupis na nete https://www.mojedilna.cz/vystruznik-otvoru-zhavicich-svicek-m10-x-107mm-bgs-0138-3 zavit M10x1 Upraveno 13. prosinec 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 406 Break Odesláno 13. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2018 Závity jsou ok. V létě jsem měl žhavičky venku a závity jsem ošetřil i teďka na nových nanotechnologii. Problém je pod závitem s tím tělem zítra vyndám žhavičku ze 4.válce a dám sem fotku co to dělá. Našel jsem sprej od Bernera za cca 250 nebo 350Kč a je přímo na žhavičky tak ho asi koupím nebo se ještě optám v autokelly. A nejspíš to bude třeba tu šachtu vyčistit optám se kamarádů jestli nemají přípravek, abych ho nemusel kupovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 13. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2018 (upraveno) zavity mozu byt v poriadku ale ked zhavic po case demontujes z nenamazanym zavitom musis vyvinut na zhavic vecsiu silu aby si ho povolil(odlepil zavit) a to moze byt ta hranica ked to zhavic nevydrzi daj tam tu medenku na zavit a na telo davno osvedcene a nekupuj predrazene masti a nano turbo neviemco ked po x kilometroch vyberiem zhavic ta medenka tam stale je samozrejme ak zhavic nefunguje tak sa tam velmi rychlo zabetonuje ked funguje tak ten bordel okolo za kazdym vypali zhavenim Upraveno 13. prosinec 2018 uživatelem krtek 2 Peugeot 406 Break ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 13. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2018 (upraveno) @inoxing jak vidno u Pazout diesel by autora vlakna vesta i s vysokou balistickou odolnosti nezachranila, jedine reseni je na obrazku! Upraveno 13. prosinec 2018 uživatelem pesastor Péťa a inoxing ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 13. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2018 Tohle je ono! Ta neprůstřelná vesta by moc nepomohla, to je fakt, to by musel žhavič ještě rotovat, aby to vesta zachytila. Doufám, že se na nás nezlobíte, že jsme off topic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 406 Break Odesláno 13. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2018 Tak jsem si objednal měděnou pastu ve spreji, zítra v autokelly vyzvednu a pak na to půjdu. Prvně musím tu žhavičku vyndat pokud půjde jinak budu muset počkat, až vyletí tlakem. A docela se bojím hadice, která je trochu v cestě. Oblek pyrotechnika by měl uspět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 13. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2018 @Peugeot 406 Break Jestli si chces nadelat n+1 dalsich poruch, pouzij ten Tvuj VODIVY sprej: Pezoti elekronika zije svym vlastnim zivotem, kdyz ji prizivis sprejem nestacis se pak divit Pouzit PASTU tfeba tuhle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 406 Break Odesláno 13. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2018 Zkoušel jsem dopoledne i otáčky 4000 a nic. Tu žhavičku jsem postřikal sprejem tak si myslím, že je otázka času kdy to prozere a vystřelí tlakem. Mezi žhavičkou a hadicí jsem dal hadry tak snad to pomůže ochránit ten kousek hadice a možná tam dám i kousek plechu. Jinak pod kapotou jsem dal plechy, aby nebyla druhá díra v kapotě. A zkusím pak tu měděnou pastu ve spreji jak poradil krtek 2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 13. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2018 @Peugeot 406 Break komu neni rady.... jen jsem zvedavy KDY bude od Tebe dalsi vlakno "poradte s chybama elektroniky" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 406 Break Odesláno 13. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2018 Pesastor znám to no komu není rady tomu není pomoci. Jinak ohledně té hadice, když se sundá horní plast tak pod ním je černý víko a na levé straně se dolévá motorový olej a ve středu toho víka začíná vést hadice a končí někde dole u spojky tak tu myslím. Další vlákno nebude není o čem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 406 Break Odesláno 19. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2018 (upraveno) @inoxing slíbený záznam z autokamery se zvukem.@krtek 2 díky za radu ohledně měděnky. - Žhavičky vyměněny a ošetřeny měděnkou. AMBA0150.mov Upraveno 19. prosinec 2018 uživatelem Peugeot 406 Break krtek 2 a inoxing ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.