Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Štarty pri extrémnych mrazoch


cvrlo

Recommended Posts

Chlapcí mě to zatím chytá v pohodě i v minus 20 ale po 15 minutách jízdy my zatuhne nafta v filtru ,zapípá na mě kontrolka motoru a končím ,jedu s tím na jedničku a jak to přetočím přes 2000otáček zas to na mě zapípá a vše se vypne takhle se s tím trápím možná 1/2hodky než se to pořádně ohřeje už sem s toho hotovej co nám to tu prodávaj za sr....,včera sem tam nacpal benzin tak dneska uvidim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Alebo aj tieto co sa montuju priamo do bloku http://www.normans.cz/produkty/ohrev-chladici-kapaliny/blokove-ohrivace

Myslim si ze kopa ludi by si to ihned nehala namontovat :roker Hlavne v situacii ked sa rano marne snazi nastartovat pred cestou do prace :) Zaujimave by bolo zistit kolko energie treba na ohrev takeho zamrznuteho motoru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest lukasvavrinec

Problemy so startami pri nizkych teplotach aj u mna: P407,2.0 HDi...odkedy zacali tieto \"arkticke\" zimy-cely minuly tyzden mam problem rano nastartovat.Priebeh je asi taky, že baterka toci, toci a nic. zhavim 1x aj 2x aj 3x a stale nic, motor aj odpali, akoby sa chcel chytit, otacky vyskocia, ale potom hned zhasne-zrejme len na jeden valec. Obcas sa stane, ze sa auto asi po 15x-20x raze rozkasle a chyti, sice je vsade dymu ale nakoniec to rozdycha a ide, ale dnes rano opat nic, rovnaky problem tocil som, az sa mi vybila baterka a hotovo, dal som na nabijacku a uvidim poobede co s tym. Ak uz auto aj chytilo, tak potom v priebehu dna nebol problem, chytilo na prvykrat a startovalo ako v lete, ale akonahle ho ponecham dlhsi cas stat vonku, hlavne cez noc, tak sa scenar opakuje. Zhavice su menene minuly rok, starter repasovany, baterka by mala byt ok, ked toci nie?Tankujem na Slovnaft, OMV, ale len klasicku naftu, minuly tyzden som pridal aj aditivum ale nejako to nepomohlo...Kde moze byt chyba?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest lukasvavrinec

Hmm, tak skusim najprv hlavne dobit baterku, inak mam tam len 63Ah, nie je to malo?potom dolejem viac aditiva a ked ani potom nie, tak skusim kuk palivovy filter, ale ten bol meneny pred 40.000km. Este ma napadlo vcera som tankoval EVO diesel zo Slovnaftky, ale na dnesny start to nemalo absolutne ziaden vplyv :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni dolezite kolko Ah mas baterku ale aky prud je schopna dodat co je

u dieselov dolezite. S tou kapacitou je to tak ze tu 63Ah baterku skorej vymlatis...

a musis ju teda castejsie nabijat.

Pal. filter 40.000km ????? ja menim palivak pri kazdej vymene oleja... co je kazdych

12.000km. Takze menit castejsie, bo aj tam moze byt pricina problemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...