Miku Odesláno 9. únor 2012 Sdílet Odesláno 9. únor 2012 Když jsem po koupi své 2.2i benzín šel na kontrolu do autorizáku , tak mi v rámci garančky bezplatně namontovali vyhřívání odvětrávání splodin , jelikož na tyto motory byly svolávačky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martis Odesláno 10. únor 2012 Sdílet Odesláno 10. únor 2012 Miku daj foto ako to vyzera tak ja som namontoval ten ventil ale ma maly priechod cize motor slabo dycha a tlaci mi olej slabucko cez mierku tak som objednal cele nove veko v peugeot lebo moje je vadne ak chcete vediet ci je vase ok tak ako je ta hadica odvetravania nemozete fuknut dnu do motora vzduch cez tu hadicu ak fuknete pokoj nebudete mat, a vacsi priemer ventilu nieje a ked aj nieco najdem tak je na 24v cize nic stoho nove vyko v peugeot 100 eu aj z tesnenim v pondelok rano ho tu mam a dufam ze bude ok,lebo ta gumicka v tom veku je u mna zdeformovana Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest abrahos1 Odesláno 11. únor 2012 Sdílet Odesláno 11. únor 2012 MARTIS: tvé víko nebylo určitě špatné,jen zanešené emulzí která zamrzne a motor nemůže dýchat...myslíš že to nové víko za dva roky neudělá to samé? dal ti Peugeot nějakou garanci?Mě osobně v Pežotu nakecali a hlavně ukecali na novej katalizátor,že prej replika nebude fungovat...25000, kč ...a pak sem se dočetl že ty repliky fachčijou úplně v poho...Peugetu servisu nevěřím ani pozdrav a věřím že nejsem sám...jsou to pro ně jenom prachy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martis Odesláno 11. únor 2012 Sdílet Odesláno 11. únor 2012 ja som sa v peugeot otom ani z nimi nebavil bo mi este chcely aby som vymenil pol motora to viko co som teraz dal bolo v garazi 2 roky cize vysusene a dalo sa pekne prefuknut, a v tom je problem ze som vedel vyfuknut ale aj fuknut a fuknut do motora nemozem vtedy olej nasava vlhkost je tam ventil ktory ma byt jednosmerny a moj je obojsmerny stare 406 2,0 maju to iste len oni nemaju ten ventil vo viku ale externe a moj dalsi as problem bol ten ze sa som nemal na motore ten strieborny kryt motora preto sa ta guma zdeformovala, ked som kupil to auto malo cca 6rokov a malo vkuse ten kryt ked som ho dal dole tak mi na dalsiu zimu odisiel motor po vymene motora mal som kryt a potom som ho dal zase dole a po roku vyhadzauje olej keby som nestihol vypnut motor odisiel by aj ten motor ale idem urobit este chromovany kryt motora bude zaktrivat motora asi po zapalovaciu rampu a bude od tlmica po tlmic cize aj ked tam bude namraza alebo nieco take tak teplota vyfuku to roztopi ovela skor to viko co je teraz nieje zanesene emulziou je ok a to co som rozobral bolo zamzrnute preto urobim prevenciu a bude tam pridavny kryt motora a musi byt ok ked to urobi este raz auto ide na suciastky a kupujem druhe auto!!!! edit dam sen link pozri te si ho, je to velmi podobne nasemu a problem je tam vyrieseny, je ventil som spominal mi ho mame vo viku a oni maju externe je to pekne rozpisane [upravil dne 11/2/12 12:51 od martis] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest abrahos1 Odesláno 11. únor 2012 Sdílet Odesláno 11. únor 2012 týjo to by mě nenapadlo že ten plastovej kryt nato může mít taky nějakej vliv...samozdřejmě ho mám sundanej...tak to ho tam půjdu dát a otom víku budu asi na příští zimu taky přemýšlet...dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martis Odesláno 11. únor 2012 Sdílet Odesláno 11. únor 2012 ono keby sme maly stary typ benzinaku je to jednoduchsie a hlavne lacnejsie ale kedze mame novy typ tak je to drahsie a zlozitejsie, to nieje len plastovy kryt ukriva sa v nom aj ventil pokial kto vyskusa fuknut dnu do motora vec to viko vzduch a ho prefukne nebude mat stym nikdy pokoj lebo ked je olej zohriaty a vypne motor tym padom olej nasade vlhkost a potom to vsetko zamrzne, musi fungovat iba vyfukovanie von nie dnu! preto som objednal novy v peugeot kedze nieje nahrada a ked ho namontujem budem davat este prdavny kryt motora aby som predisiel tomu problemu do buducna,bude to vyzerat pekne a bude to splnat svoj efekt som trosku skumal bratovu fabu a ma na ten styl ako felicia telota vyfuka mu to ohrieva aby sa cim skor rozmrazilo a ked ja dodam ten kryt tak veskera teplota vyfukoveho potrubia pojde na ten kryt a bude sa ohrievat aj to viko cize sa to rozmrazi a vyfuk je velmi skoro zohriaty,to urobim iba preventivne,lebo uz ma to prestava bavit,davat nenormalne peniaze do oleja ziadne auto stym nema problem co viem len peugeot 406 1,8 a 2,0 benzin maju rovnaky styl motora! a ked auto cca 9rokov vydrzalo vselijake zimy a teraz zrazu nie,tak podla mna opotrebenie materialu,ked sa kupi nove viko bude zase pokoj (nic netrva vecne) a ked si prepocitam ze nove viko stoji 100eu a do oleja som dal 95eu a pokoj nieje este ani dnes tak sa to oplati,keby to stalo cca 200 az 300eu nedam tolko [upravil dne 11/2/12 15:19 od martis] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skywalker.l Odesláno 14. únor 2012 Sdílet Odesláno 14. únor 2012 Letos první zima s Peugeotem a stejný problém. Otevřel jsem haubnu, že dobiju baterku a motor pocákaný od oleje. Vyděsil jsem se, původně jsem myslel, že to teče od víka ventilů, které jsem proto přetěsnil červeným silikonem. pak jel krátkou trasu a po kontrole nic. Ale hned další ranní jízda do práce - cca 20km - a po otevření haubny stejná pohroma. navíc měrka oleje \"vystřelená\" - evidentně to teklo tudy. Dnes jsem tedy postupoval, jak radí kolegové. Z hadice tekl hnědý hnus, navíc byla prasklá, tak jsem ji musel nahradit zahradní (snad bude dobře plnit účel). Pak jsem se vrhl na víko motoru. bylo zevnitř zapatlané emulzí, celkem slušně. Tak jsem vyčistil a uvidíme, jestli to pomůže... Mimochodem - emulze jakožto směs a oleje a vody... kde se pod tím víkem bere ta voda? že by problém v oblasti hlavy motoru? Mám strach, aby navíc nebylo v háji těsnění pod hlavou nebo dokonce hlava... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martis Odesláno 14. únor 2012 Sdílet Odesláno 14. únor 2012 tak ja po vymene vika mozem povedat ze uz je vsetko ok stalo v peugeote 100eu a mam pokoj pocitam na dalsie 230 000km alebo cca 10rokov skywalker.l voda sa berie cez tu hadicu a viko ked vypnes motor a mas uz chyteny ten ventil vo viko tak ked chladne olej automaticky sa tam ziera vlhkost v vonku(ovzdusie) a to ma za nasledok zamrznutie a problem z olejom ja som skusal tak to pokazene viko sa dalo fuka aj do motora aj z motora a na novom ide z motora ale do motora velmi tazko, ono v lete nieje problem motoru to nevadi,ale problem je v zime,takze odporucam kazdemu kto stym ma problem ze mierka ide von,olej taha vonku a ine skontrolovat stav hadice a pripadne viko ak to urobi este raz jednoznacne vymena vika lebo nebude stym nikdy pokoj a ide to do penazi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skywalker.l Odesláno 15. únor 2012 Sdílet Odesláno 15. únor 2012 Díky za radu, ale jak poznám, že je špatné víko? A hlavně které z nich? Motor má 2 vačky. Když jsem víka sundal, zřejmá chyba na nich nebyla... Tys je kupoval přímo v Peugeotu za 100 Euro? tak ja po vymene vika mozem povedat ze uz je vsetko ok stalo v peugeote 100eu a mam pokoj pocitam na dalsie 230 000km alebo cca 10rokov skywalker.l voda sa berie cez tu hadicu a viko ked vypnes motor a mas uz chyteny ten ventil vo viko tak ked chladne olej automaticky sa tam ziera vlhkost v vonku(ovzdusie) a to ma za nasledok zamrznutie a problem z olejom ja som skusal tak to pokazene viko sa dalo fuka aj do motora aj z motora a na novom ide z motora ale do motora velmi tazko, ono v lete nieje problem motoru to nevadi,ale problem je v zime,takze odporucam kazdemu kto stym ma problem ze mierka ide von,olej taha vonku a ine skontrolovat stav hadice a pripadne viko ak to urobi este raz jednoznacne vymena vika lebo nebude stym nikdy pokoj a ide to do penazi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martis Odesláno 15. únor 2012 Sdílet Odesláno 15. únor 2012 poznas tak ze ked funknes do motora vduch cez hadicu uz je chytene,pokial pojde tam vzdych tazko tak je este ok(pokial nieje zamrznute samozrejme) bavime sa o viku tam kde nenalievas olej blizsie k vyfuku, ani moje 2 vika co som mal doma boli ok na pohlad vo vnutry sa skriva ventil a toto je problem kupoval som to priamo v peugeote nahrada niejea pouzite sa neoplati kupovat(nema to zmysel) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čibi Odesláno 25. leden 2016 Sdílet Odesláno 25. leden 2016 čtu toto téma, neboť toto se mi stalo po první jízdě s autem, kdy jsem na něj nasadil značky po dovozu. Ujel jsem 5km a olej venku. V týdnu budu řešit, co s tím. Teď polevily mrazy, předtím bylo -15. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin292 Odesláno 25. leden 2016 Sdílet Odesláno 25. leden 2016 ucpalo se aso směsí vody a oleje odvětrání klikové skříně a motor vyházel olej měrkou,docela častá věc v mrazech u motoru řady EW:papa presne ako píšeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čibi Odesláno 26. leden 2016 Sdílet Odesláno 26. leden 2016 měrkou to nebylo, ta tam zůstala. Ještě jsem neměl čas to řešit, snad dneska. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.