Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Lidl - uzitecne veci (nejen) pro motoristy


v.mira

Recommended Posts

@Milan+ však taky píšu že těch lidí je hodně málo, samozřejmě že když by se vracel každý tak by mě to asi zdržovalo od práce. Na druhou stranu je to každého boj jak se zařídí tímhle se kryju hlavně já kdyby náhodou někdo zkoušel že mu upadlo kolo tak nemůže říct že jsem ho neupozornil na tuto nutnost. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, Péťa napsal:

A když jsme u toho, tak mazat či nemazat? Já mažu nějakou vazelínou, co mi zbyla ve velikým kýblu a na nic jinýho se nehodí.

za mě teda určitě nemazat a pokud tak jen závit ale spíš než mazat tak jen umazat. Ale všude jsem se učil že kolový šrouby se nemažou protože utahovací moment a vše je počítané na suchý šroub. Co ale dělám tak měděnou pastou ve spreji postříknu náboj. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, Péťa napsal:

A když jsme u toho, tak mazat či nemazat?

Tuhle Shakespearovinu řeším Konkorem.... V podstatě co nejřidší mazivo.... Nikdy nepoužívám vazelínu.... Čím řidší mazivo, tím méně ovlivní výsledný moment.... Ovšem zcela nasucho (a s korozí) ovlivní moment taky, ale zase obráceně....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

známej třeba šrouby na náklaďáku házel do suchýho grafitu a tvrdil že to taky stačí a že nikdy neměl problém že by se šroub povolil nebo naopak nešel povolit když se měl povolit. Jinej známej zase všechny šrouby na kola patlal grafitovou vazelínou. Jako tohle je asi na každém jak to má kdo zažité ale já teda nemažu a když jsou šrouby orezlé tak je vezmu drátěným kartáčem jasně díky tomu potřebuju na jednoho zákazníka třeba o 15 minut více ale já dělám tak abych se večer nebudil jestli někomu náhodou cestou ode mně neupadlo kolo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, Vena garážmistr napsal:

vše je počítané na suchý šroub

To v zásadě ano, ale suchý ve smyslu "právě vyrobený" (včetně závitu v díře).... Kdysi jsem někde viděl tabulku, jak různá maziva dokážou ovlivnit výsledný moment a proto se finální dotažení hlavy válců nedělá na moment, ale na úhel.... Spíš se divím, že to ještě někoho nenapadlo doporučit u těch kol....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já beru dosedací plochu náboje měděnou pastou a občas lehce i závit šroubů. 

Před asi 12cti lety se mi povolilo zadní kolo ale to jsem ho málo utáhl. Na autě to teda bylo zřetelně poznat, se třáslo jak drahej pes. Od té doby se mi ale žádný kolo neuvolnilo.

No a letos bude mít premiéru novej momenťák GoodYear.

Upraveno uživatelem Charlie 607
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na osobáku ne ale ZZSHMP to používá na velkejch sanitkách od tý doby jak jim někdo povoloval kola. Na busech se používali podobný akorát to nebyli takovýhle čepičky ale jakoby střelky od kompasu. Když jsem byl těch pár dní na Tescu jako garážmistr pro návěsy tak tam se to taky používalo ale ta nastupující firma to pak zakázala protože prej je to drahý. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008
před 12 minutami, Pe.Tr napsal:

jako pravdou je , že na osobáku jsem to ještě neviděl :D

 

image.png

 

Na busu je to super, koukneš a vidíš hned.  Mám bez čepiček, jen šipky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 27. 3. 2021 at 18:23, Vena garážmistr napsal:

Já utahuju na tu stopadesátku

Tak to mohu potvrdit - Vena dá trubku 150 cm , na ní svých 150 kg , 2x / 3x se zhoupne (tomu říká klepnout mašinu) a momentové utažení je hotové 😂  Promiň Venoušku, mě to nedalo 😇

Ale zase to upevňuje zákaznické vztahy - při povolování je to shodné až do okamžiku kdy 2x zhoupnout na povolení nestačí a pak nastupuje na trubku i zákazník a za radostného hýkání se povoluje a utužuje vztah servismann/klient .  🤣

Upraveno uživatelem Klemoň
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady ale Venoušku nešlo o tvoji váhu ... Kdybys napsal, že utahuješ  120 , tak by to bylo vše 120, vždyť víš . . . .  :papa

Ale kdybys potřeboval tak recept = já + Covid = -5kg za týden . . . 😞

Upraveno uživatelem Klemoň
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trochu mimo téma ale je to z Lidlu 🙂
Potřebuji si koupit na takové to domácí řezání motorovku.
A teď si říkám jestli klasiku v benzínu nebo ty aku co mají v Lidlu.

Má někdo zkušenost?
Jestli jsem koukal dobře tak nabízí v podstatě jen jeden typ a liší se to jen množství příslušenství...

https://www.lidl-shop.cz/p/parkside-aku-retezova-pila-pksa-20-li-b2-4-ah/p800000125

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tuhle AKU pilu jsem koukal, ale zavrhl jsem ji kvuli rychlosti řetězu. Mam malou jednoruční benzinovou pilu a ta ma rychlost 20m/s, tahle jenom 6,5m/s takře řezání čehokoliv by asi bylo utrpení, leda tak na prořez stromů na jaře, ale na nějaký to častější řezání to asi nebude uplně vhodný.

Jedině tu co nabizeli s dvěma akumulatory, tam byl vykon jinde, Rychlost řetězu: 1. stupeň: 15 m/s / 2. stupeň: 21 m/s - https://www.lidl-shop.cz/p/parkside-aku-retezova-pila-pksa-40-li-a1-bez-akumulatoru/p100302903

Jenže ta je teď nedostupná

Pokud by nevadil kabel doporučím elektrickou na 220V.

Já mám ještě Aku nařadí Riwall a přemyšlel jsem o tehle, ta ma rychlost řetězu 10m/s, ale bral bych ji jen jako druhou pilu když je potřeba něco jen tak narychlo uřiznout.  Ale to odbočujeme od Lidlu

https://www.garland.cz/e-obchod/racs-3540i-retezova-pila-s-aku-indukcnim-motorem-40-v-bez-baterie-a-nabijecky

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...