mikluk Odesláno 29. leden 2012 Sdílet Odesláno 29. leden 2012 Ahoj,ráno po výjezdu z garáže mi okamžitě sepnul ventilátor chladiče a běžel 5km, přestalo to až odpojením aku po opětovném přípojení a nastartování bylo už vše OK.Teploměr ukazuje dobře.Nevite někdo co s tím .Díky:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lednacek.kofola Odesláno 1. červen 2018 Sdílet Odesláno 1. červen 2018 Ahoj, po nastartování nepravidelně naskakuje antipollution faulty, sepne ventilace a v závislosti na stavu baterky to zdechne hned, nebo až za chvíli. Proto okamžitě jdu a baterku odpojím. Pak mohu normálně odjet. Někdy nejsem tak rychlá a naskočí to do nouzového režimu a jedou jen tři válce. Trochu poškádlím plyn a dá to pokoj. Měnila jsem svíčky, teplotní čidlo, řídící jednotku ventilace, filtry, plnila klimu, měnila teplotní čidlo motoru a já nevím, co ještě. Zkouší se všechno možný. V dalším tahu proběhne výměna řídící jednotky, zkontroluje se asi lambda a pak se bude podle aktuálního stavu pokračovat. Nejsem odborník, tak se omlouvám za neodborné výrazy. Je to v podstatě stav, kdy motor nefunguje v režimu dokonalého spalování, čehož příčina může býti jakákoliv. Zkoušela jsem tankovat kvalitní palivo a plnou nádrž, protože to takřka pravidelně naskakovalo, když jsem jela na výpary. Nepomohlo. Připadá mi, že to tam natáhne nějakou nečistotu, chyba byla označena také jako příliš bohatá směs. Moje další nápady jsou: čidlo vstřikování, vačková hřídel, konektory u řídící jednotky, katalyzátor, recirkulace spalin, snímač polohy vačky, obvod zapalovací cívky, těsnost sacích ventilů, ucpaný vstřik paliva, čidlo tlaku sacího potrubí, EGR ventil, FAP filtr,...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 2. červen 2018 Sdílet Odesláno 2. červen 2018 Dělal někdo diagnostiku, myslím originál pežot? Vyměňovat zbytečně díly nemá smysl. Pokud se ti rozbíhal po startu ventilátor na plné otáčky, je tam chyba kterou diagnostika ukáže, ale spíš bude jinde než v ovládání chlazení. Možná podle chyby lambda, některá zapalovací cívka nebo vadný vstřik. Kdyby jsi napsala číslo chyby, tak to bude jasnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 6. červen 2018 Sdílet Odesláno 6. červen 2018 Po nastartování motor na tři válce a ventilátor naplno- to se mně kdysi přihodilo když jsem špatně zapojil konektor (ohnul se pin) jedné zapalovací cívky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soby2 Odesláno 7. červenec 2018 Sdílet Odesláno 7. červenec 2018 Ahoj. Mě to dělaly lamdy a cívky. Stačilo je vyměnit a mám klid. Doporučuji diagnostiku a měnit až podle toho co napíše většinou napíše přímo špatnou cviku, ale lepší vyměnit všechny najednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lednacek.kofola Odesláno 11. srpen 2018 Sdílet Odesláno 11. srpen 2018 Děkuju za nápady, dám vědět, co to udělalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.