Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

407 - Depolution system fault


Kesytam

Recommended Posts

Prosím o radu -

Palubní počítač hlásí „Depolution fault system“ a svítí žlutá kontrolka motoru

Diagnostika Peugeot Planet 2000 hlásí tyto závady :

Inteligentní jednotka BSI : absence komunikace s počítačem aditivace paliva (ADDGO), není charekterizován, místní.

Počítač motoru : trvalá závada, systém aditivování, hodnota doporučená po síti CAN je nesprávná, číslo závady P1435

Počítač aditivování nafty : počítač neodpověděl.

Chyba signálu uzávěru nádrže

Ať vím co mě čeká

P407 rok 2005

[upravil dne 24/1/12 19:46 od Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemusí to být pouze ve víčku, může to být ve snímači, u 406 je to třeba tak že když odšroubuješ víčko tak na něm z druhé strany u závitu máš dva magnety tak ty tam být musí a poté je z druhé strany za hrdlem snímač, magnety jsem měl ok a na snímači jsem měl prasklinu a byl zoxidovaný a udělalo mi to z ničeho nic, protože se do toho dostala vlhkost....takže zkontrolovat, bude to určitě podobné nebo i stejné, do serviseboxu se ti ted nepodivam jak to tam přesně je:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto jsem taky udělal, že jsem vyčistil magnety a kontrolka mi poté zhasla, ale bylo to asi tim že to čidlo vyschlo protože bylo ten den sucho, ale druhý den už zase svítila, protože se do prasklého čidla dostala voda, ale je klidně možný že to bylo pouze tou špínou, uvidíš....:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se ti zase rozsvítilo že máš otevřenou nádrž? Máš to dobře dotáhnutý? U 406 je umístěno z druhé strany víčka, zde to bude postejné takže pro lepší přístupnost sundat levý zadní kolo, podběh, a to čidlo jde po tankovací hadici nahoru hrdlu, to už uvidíš, přikládám obr. ze serviseboxu je to 407 sedan 2.0hdi, protože nevím co přesně máš, dej sem vin a najdem ti přesný objednávací kód pro tvoji 407, jinak na tomto obr to je pod pozicí 17 kab.svaz, jinak na 406 je cena tohoto čidla cca 1100Kč

post-38898-1410962196264_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem ako na 407 ale na 307 zle cidlo vicka nadrze rozsvietilo dia.

Mne to volakedy robilo obcas po natankovani. Mal som na snimaci/je zaliaty v epoxide/ studeny spoj medzi vodicom a snimacom. Pri tankovani pistolou sa asi pohybalo hrdlo nadrze a porusil sa cinovany spoj vodica a snimaca. Oprava cca 1hod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 let později...
V 24. 1. 2012 at 19:24, Kesytam napsal:

Prosím o radu -

Palubní počítač hlásí „Depolution fault system“ a svítí žlutá kontrolka motoru

Diagnostika Peugeot Planet 2000 hlásí tyto závady :

Inteligentní jednotka BSI : absence komunikace s počítačem aditivace paliva (ADDGO), není charekterizován, místní.

Počítač motoru : trvalá závada, systém aditivování, hodnota doporučená po síti CAN je nesprávná, číslo závady P1435

Počítač aditivování nafty : počítač neodpověděl.

Chyba signálu uzávěru nádrže

Ať vím co mě čeká

P407 rok 2005

[upravil dne 24/1/12 19:46 od Ferry]

zdravim, mam taky problem,hlaska porucha snimace uzaveru.(peugeot 807). vyndal jsem vicko nadrze a zatrasl s nim. Zrejme neco spatne. nevim jak maji vypadat ty magnety.muzete se prosim kouknou na foto?dekuji

IMG_20191011_102638.jpg

IMG_20191011_102642.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...