Kesytam Odesláno 24. leden 2012 Sdílet Odesláno 24. leden 2012 Prosím o radu - Palubní počítač hlásí „Depolution fault system“ a svítí žlutá kontrolka motoru Diagnostika Peugeot Planet 2000 hlásí tyto závady : Inteligentní jednotka BSI : absence komunikace s počítačem aditivace paliva (ADDGO), není charekterizován, místní. Počítač motoru : trvalá závada, systém aditivování, hodnota doporučená po síti CAN je nesprávná, číslo závady P1435 Počítač aditivování nafty : počítač neodpověděl. Chyba signálu uzávěru nádrže Ať vím co mě čeká P407 rok 2005 [upravil dne 24/1/12 19:46 od Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 24. leden 2012 Sdílet Odesláno 24. leden 2012 Zmen si nazov temy A vyzera to proste tak ze ti dochadza/doslo aditivum (FAP), bud spravit FAP OFF, alebo dat doplnit. Je tu aj par navodov ako sa aditivum da doplnit v domacich podmienkach, treba k tomu ale aj diag Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kesytam Odesláno 24. leden 2012 Autor Sdílet Odesláno 24. leden 2012 Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 24. leden 2012 Sdílet Odesláno 24. leden 2012 Někdy bývá problém v uzávěru nádrže. Pokud nefunguje senzor přítomnosti uzávěru nádrže, tak nedojde ke vstříknutí aditiva do nádrže. Tam by mohl být problém. Většinou je problém ve víčku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kesytam Odesláno 24. leden 2012 Autor Sdílet Odesláno 24. leden 2012 dia. hlásí Chyba signálu uzávěru nádrže,jak se to dá spravit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kesytam Odesláno 24. leden 2012 Autor Sdílet Odesláno 24. leden 2012 dia. hlásí Chyba signálu uzávěru nádrže,jak se to dá spravit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 24. leden 2012 Sdílet Odesláno 24. leden 2012 Pokud máš někde v okolí někoho se 407mou HDI, tak si půjč víčko a zkus to. Sejna ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dančák Odesláno 24. leden 2012 Sdílet Odesláno 24. leden 2012 Nemusí to být pouze ve víčku, může to být ve snímači, u 406 je to třeba tak že když odšroubuješ víčko tak na něm z druhé strany u závitu máš dva magnety tak ty tam být musí a poté je z druhé strany za hrdlem snímač, magnety jsem měl ok a na snímači jsem měl prasklinu a byl zoxidovaný a udělalo mi to z ničeho nic, protože se do toho dostala vlhkost....takže zkontrolovat, bude to určitě podobné nebo i stejné, do serviseboxu se ti ted nepodivam jak to tam přesně je:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kesytam Odesláno 24. leden 2012 Autor Sdílet Odesláno 24. leden 2012 Chlapy moc dik vyčistil jsem teď magnety nastartoval o kontrolka zhasla.Zítra to projedu a doufám ,že to bude vše Ok: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dančák Odesláno 24. leden 2012 Sdílet Odesláno 24. leden 2012 Toto jsem taky udělal, že jsem vyčistil magnety a kontrolka mi poté zhasla, ale bylo to asi tim že to čidlo vyschlo protože bylo ten den sucho, ale druhý den už zase svítila, protože se do prasklého čidla dostala voda, ale je klidně možný že to bylo pouze tou špínou, uvidíš.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 24. leden 2012 Sdílet Odesláno 24. leden 2012 Ja jenom za mne. Jde magnet odmagnetizovat ???A otrenim namagnetizovat??? Pokud to pomohlo tak to bylo spis spatne zalozene nebo je to tam po chvilce zpet. PS: Vicko nadrze nerozsviti kontrolku motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dančák Odesláno 24. leden 2012 Sdílet Odesláno 24. leden 2012 Odmagnetizovat ne, ale když je tam dosti bordelu tak to může třeba rušit, ale to že víčko rozsvítí diag to neee, ale mohlo ti to s něčim souviset.....uvidíš co to bude dělat dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 25. leden 2012 Sdílet Odesláno 25. leden 2012 Spíš bych viděl problém v čidle. Jinak se domnívám, že kontrolka diag se rozsvítí z důvodu že nemůže probíhat regenerace FAPu, když nedochází k aditivaci paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kesytam Odesláno 26. leden 2012 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2012 Zdravím Takže jsem najel cca300km a vše ok. Po natankování stejná chyba takže čidlo v pr… můžete mě někdo napsat kde je na autě umístěno a kolik stojí ? Dik P 407 r.2005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dančák Odesláno 27. leden 2012 Sdílet Odesláno 27. leden 2012 To se ti zase rozsvítilo že máš otevřenou nádrž? Máš to dobře dotáhnutý? U 406 je umístěno z druhé strany víčka, zde to bude postejné takže pro lepší přístupnost sundat levý zadní kolo, podběh, a to čidlo jde po tankovací hadici nahoru hrdlu, to už uvidíš, přikládám obr. ze serviseboxu je to 407 sedan 2.0hdi, protože nevím co přesně máš, dej sem vin a najdem ti přesný objednávací kód pro tvoji 407, jinak na tomto obr to je pod pozicí 17 kab.svaz, jinak na 406 je cena tohoto čidla cca 1100Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dančák Odesláno 27. leden 2012 Sdílet Odesláno 27. leden 2012 Jinak pokud se ti rozsvítila diag, tak to nebude jen víčkem, ale můžeš mít třeba málo aditiv..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 27. leden 2012 Sdílet Odesláno 27. leden 2012 Neviem ako na 407 ale na 307 zle cidlo vicka nadrze rozsvietilo dia. Mne to volakedy robilo obcas po natankovani. Mal som na snimaci/je zaliaty v epoxide/ studeny spoj medzi vodicom a snimacom. Pri tankovani pistolou sa asi pohybalo hrdlo nadrze a porusil sa cinovany spoj vodica a snimaca. Oprava cca 1hod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dančák Odesláno 27. leden 2012 Sdílet Odesláno 27. leden 2012 Taky jsem měl ten snímač rozdělaný, ale já jsem ho měl prasklý tak jsem ho rozdělal a díky vodě a vlhkosti už byli uvnitř dost porušeny ty vodiče tak jsem snímač prozatimně odpojil, protože tak kontrolka nesvítí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejk Odesláno 11. říjen 2019 Sdílet Odesláno 11. říjen 2019 V 24. 1. 2012 at 19:24, Kesytam napsal: Prosím o radu - Palubní počítač hlásí „Depolution fault system“ a svítí žlutá kontrolka motoru Diagnostika Peugeot Planet 2000 hlásí tyto závady : Inteligentní jednotka BSI : absence komunikace s počítačem aditivace paliva (ADDGO), není charekterizován, místní. Počítač motoru : trvalá závada, systém aditivování, hodnota doporučená po síti CAN je nesprávná, číslo závady P1435 Počítač aditivování nafty : počítač neodpověděl. Chyba signálu uzávěru nádrže Ať vím co mě čeká P407 rok 2005 [upravil dne 24/1/12 19:46 od Ferry] zdravim, mam taky problem,hlaska porucha snimace uzaveru.(peugeot 807). vyndal jsem vicko nadrze a zatrasl s nim. Zrejme neco spatne. nevim jak maji vypadat ty magnety.muzete se prosim kouknou na foto?dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 11. říjen 2019 Sdílet Odesláno 11. říjen 2019 magnety tam vidím odešlo ti čidlo.. dost častá závada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.