petr-svetr Odesláno 22. listopad 2018 Sdílet Odesláno 22. listopad 2018 Venku ještě pořádně nemrzne a při startování mám pocit že nenastartuju. Auto má před sebou třetí zimu a já s ním první. Je to normální nebo se mám obávat? Baterka snad třetím rokem nebude KO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 22. listopad 2018 Sdílet Odesláno 22. listopad 2018 Bude a úplně s klidem. Bohužel. 508 je žrout baterek V nějakém prospektu jsem četl, že má 508 sofistikovaný dobíjecí systém. A takhle to dopadlo Edit: Tak jsem to našel. Říkají tomu "Voltcontrol" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puq Odesláno 22. listopad 2018 Sdílet Odesláno 22. listopad 2018 No neviem, ale ja som tohto roku menil baterku a bola tam este povodna z vyroby, cize vydrzala 7 rokov, tak az take zle to nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davidak79 Odesláno 22. listopad 2018 Sdílet Odesláno 22. listopad 2018 před 3 hodinami, Che Guevara napsal: dej topení na maximální teplotu, tím se to spouští nemusím dát max , mám nastaveno na 22 ( bez auto ) a topí to hned. Jinak moje baterka KO jako 4letá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 1981 Odesláno 23. listopad 2018 Sdílet Odesláno 23. listopad 2018 Akej farby mate vodu v chladici?Ja tam mam taku tmavu.modrozelenu.Ake je to oznacenie to G... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j.kuntos Odesláno 19. květen 2019 Sdílet Odesláno 19. květen 2019 Pánové, mohu někoho poprosit o návod na výměnu kabinového filtru, vyndal jsem ho a zapomněl se jako obvykle podívat, jakým směrem tam má být (je na něm šipka). Děkuji moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 19. květen 2019 Sdílet Odesláno 19. květen 2019 Směr proudění vzduchu je od motoru dovnitř. https://www.sogefifilterdivision.com/catalogues/import/notices/N162.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutac Odesláno 11. září 2019 Sdílet Odesláno 11. září 2019 On 2/9/2013 at 10:03 PM, hawkey said: Moje zkušenosti s 508 jsou zatím velmi dobré. Mám pouze 350km. Zítra a v pondělí první delší cesta, cca 800km. Vyjma ostřikovačů jsem s tím autem úplně spokojený, jediné, co mě trošku zaráží je zvuk od zadní nápravy. Přední náprava je krásně odhlučněná, i při nerovnostech nic neklepe. Ale od zadní nápravy, když jedu pomalu po nerovnostech, je slyšet klepání, na chlup stejné, jako když máte vybitou tyčku stabilizátoru.. v pondělí jdu do servisu kvůli ostřikovačům, tak se jich na to zeptám, ale nemá někdo z vás s tím podobnou zkušenost? Mne to tiez robi tie zvuky od zadnej napravy, akoby tam nieco mlatilo o karoseriu. Robi to iba po meste na nerovnostiach = v nizkych rycjlostiach, mimo mesto v rychlosti aj po nerovnom terene nebucha... zistil si co je za problem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patejrik Odesláno 1. říjen 2019 Sdílet Odesláno 1. říjen 2019 (upraveno) Řešilo se to tu už několikrát a nejen mě pomohlo namazat silikonem (takovým tím s houbičkou) gumové těsnění kolem dveří. Je to záhada, ale fakt to pomáhá Upraveno 1. říjen 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boym Odesláno 3. únor 2020 Sdílet Odesláno 3. únor 2020 Můžete se prosím někdo podívat jaké máte otáčky motoru po nastartování u 2.0 HDi 120 kW s AM6. Já mám po nastartování cca 900 ot/min a dneska mě s tím na emisích vyhodili, že je to moc. Nicméně teď jsem testy zjistil, že se stačí rozjet cca 10 metrů a pak volnoběžné spadnou na 809 - 820 ot/min. Tak nevím zda je to nějaká chyba a řešit to nebo jenom to jenom na emisích neví co a jak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 4. únor 2020 Sdílet Odesláno 4. únor 2020 zkus zavolat na jiné emise popsat problém a zeptat se co u nich. Může to být jen nepřesnost v jejich softu. Měl jsem podobný problém s Mercedesem B na neutrál měl omezení otáček a řikali že je problém v autě protože oni potřebují na změření o 200 otáček více. Zavolal jsem jinam tam řekli že by neměl byt problém přijel jsem a hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boym Odesláno 4. únor 2020 Sdílet Odesláno 4. únor 2020 soft jim ukazuje právě stejné otáčky jako mně ukazoval pak doma Diagbox. Těch 900 tam mám fakt jen po nastartování, pak už ne. V pátek se tam chystám po druhé, tak jim budu muset říct, ať nevypínají motor, když s ním budou přejíždět z parkoviště na měření. Studoval jsem doma protokoly z emisí a dva roky zpět byl povolený rozsah volnoběžných otáček 700 - 800, teď už je 700 - 830 otáček. Nicméně service boxu se mluví o volnoběhu v rozsahu 700 - 850 ot/min, tak nevím odkud berou stanice data. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 4. únor 2020 Sdílet Odesláno 4. únor 2020 Mal si zahriaty motor? Keď je studený motor tak je voľnobeh vyššie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boym Odesláno 4. únor 2020 Sdílet Odesláno 4. únor 2020 (upraveno) jj, motor měl za sebou cca 18 km. Ale i dneska ráno, když bylo 8°, tak po nastartování vyšší otáčky a po ujetí 10 metrů spadl volnoběh na těch cca 800, on má prostě vyšší otáčky jenom po nastartování před rozjezdem. EDIT: Dneska jsem už na stk prošel. S autem jsem nic nedělal, jenom před měřením se auto kousek projelo, aby spadly otáčky. Upraveno 7. únor 2020 uživatelem Boym výsledek STK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutac Odesláno 2. duben 2020 Sdílet Odesláno 2. duben 2020 Dnes jsem nahodou zahledl u leveho predniho kola urvany tento kus dratu - nevite k cemu smeruje ta sonda? miri to k brzde. Na prave predni strane ten drat neni vubec. Na palubovce zadna signalizace. Jede i brzdi normalne, nepozoruji zadnou anomalii v rizeni a ani nechapu jak se to mohlo utrhnout.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 2. duben 2020 Sdílet Odesláno 2. duben 2020 To je jen kontrola opotřebení brzdových destiček. Úplně zbytečná věc, která se snad nikdy nedožije ani druhé výměny brzd. Já jí tam už naštěstí z výroby nemám. Bylo to už na 406, 407 a jiných... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 2. duben 2020 Sdílet Odesláno 2. duben 2020 Jenže na 406 a 407 byly na obou stranách. Na 508 už jenom na jedné a u nové 508 není vůbec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 2. duben 2020 Sdílet Odesláno 2. duben 2020 Jak píšu. Mám starou 508 a už jí tam z výroby taky nemám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutac Odesláno 2. duben 2020 Sdílet Odesláno 2. duben 2020 dik, hend se mi ulevilo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stoupa250 Odesláno 9. duben 2020 Sdílet Odesláno 9. duben 2020 .Ahoj no nevým co bych napsal za mě naprostá spokojenost 350t. najeto měněno jen destičky a jednou kotouče a prasklá hadice za motorem ale jinak vše puvodní turbo, dpf, no vlastně krom rádia vše. mam tam Čínu jo a ještě při 200t.rozvody a dolití aditiva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.