Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

508 - skúsenosti.


stefano

Recommended Posts

před 10 hodinami, patejrik napsal:

Hluk od kol je příšerný, ale hodně to dělají gumy. Všiml jsem si velkého rozdílu mezi zimní a letní pneu. Zimní mám nové, letní asi 4 roky staré a je to velký rozdíl. Jinak na hlučnost motoru se mi osvědčil VIF + nafta z EuroOil.

A ja si jednou vzal u EuroOilu plnou bez bioslozek a nestacil jsem se divit, jak motor zhlucnel a dost zhrubl chod. Takze uz nikdy vice. Pravda, bylo to nekde u Mlade Boleslavi a mozna jsem byl ten rok prvni, kdo tam tu drahou naftu tankoval:-)

Jinak kam ta dobe speje, kdyz ma nekdo potrebu se koukat na asistenta razeni..... Bych to zakazal zobrazovat. Pak vam v servisu reknou, ze mate motor vytacet a ne podle radce automobilky podtacet:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 přeřaď tak, aby motor po přeřazení nešel pod 1500 otáček--prostě se musí vždy točit lehce, při menších otáčkách se motor v tahu trápí..., samozřejmě toto neplatí, při dojezdu ke křižovatce atd., tzn., když brzdíš motorem

ideální otáčky při jízdě u tvého motoru jsou kolem 1800 ot., (otáčky maxima kroutícího momentu), to má motor dobrý tah a zároveň ideální spotřebu, hlavně ho nevytáčej jako benzínový motor, to diesely nemají rády :bojim, asi nejrozumnější je držet motor v otáčkách mezi 1500--3500, těch 3500 myslím krátkodobě--při předjíždění atd.

asistenta řazení si nevšímej, je tam k hounu, jezdi podle citu (ucha)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@AlBunda začal jsem tankovat u EuroOil hned od začátku co auto mám. Je pravda, že ze začátku jsem rozdíl nepozoroval a někdy mi přišlo, že motor je hlučnější, ale po čase se to obrátilo. Motor se uklidnil, je tišší a i chod a startování mi přijde lepší. 

Jinak souhlasím s @ozzy56. Při jízdě se  snažím držet motor okolo 1800 - 2500 ot.@

@petr-svetr Ještě jeden poznatek. Dnes jsem přezul na úplně nové letní pneu (vyrobeno 2018, ale je to Nexen) a auto se hoooooodně utišilo. Vibrace jsou fuč, tlukot od kol je pryč a i hučení dost ustalo.

Upraveno uživatelem patejrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, AlBunda napsal:

A ja si jednou vzal u EuroOilu plnou bez bioslozek a nestacil jsem se divit, jak motor zhlucnel a dost zhrubl chod. Takze uz nikdy vice. Pravda, bylo to nekde u Mlade Boleslavi a mozna jsem byl ten rok prvni, kdo tam tu drahou naftu tankoval:-)

Jinak kam ta dobe speje, kdyz ma nekdo potrebu se koukat na asistenta razeni..... Bych to zakazal zobrazovat. Pak vam v servisu reknou, ze mate motor vytacet a ne podle radce automobilky podtacet:-)

Eurooil je drahý jo? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, AlBunda napsal:

Nemyslel jsme konkretne Eurooil, ale druh nafty bez bioslozky, coz je nejdrazsi nafta na benzince:-) Pro me je uz draha nafta za 1,63€, ale jeste to zkusnu, kdyz je to cista nafta.

Píšeš tam konkrétně EO, ale nikdo jiný v ČR bez bioslozky naftu neprodává. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, AlBunda napsal:

Nemyslel jsme konkretne Eurooil, ale druh nafty bez bioslozky, coz je nejdrazsi nafta na benzince:-) Pro me je uz draha nafta za 1,63€, ale jeste to zkusnu, kdyz je to cista nafta.

:o:o 1,63€ za liter nafty? To by som ju už asi začal sám doma destilovať.... Často sa tu rieši kto čo tankuje, nejakú Vervu a neviem čo ešte. Ja mám najlepšie skúsenosti s pumpami, kde sa otočí najviac áut a to prémiové pumpy nie su. Tankujem 90% na Tesco obyčajnú naftu, teraz za 1,23€ a som  spokojný. Nikdy som s ňou nemal problém a ani som si nevšimol nejaký rozdiel pri tankovaní inej, prémiovej nafty. Podla mňa je to iba placebo efekt že motor stíchne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milan+, Ano, psal jsem o EO, tusim, ze tam meli tri druhy nafty a ta bez BIO byla "nejdrazsi". Jinak ziju v domneni, ze snad jeste OMV ma nejakou naftu bez bioslozek, ale treba uz to nejaky rok neplati, nevim.

loque, tak muj efekt byl opacny. Natankoval jsem temer plnou. Cekal jsem obvykly chod motoru, ale tohle me "hned prubudilo", jak ten motor zhrubl. (Ale jak jsem psal, byla to benzinka nekde u Boleslavi. Mohl jsem byt klidne prvni co to tam po letech od otevreni tankoval:-) )   Takze tankuji jen kombinaci Aral Ultimate + lepsi Globus a jsem s tim spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

ahoj,

 

máme v plánu rozšířit sbírku Lvů o další kousek. Jak asi tušíte, volba padla na 508. Buďto se budeme držet vyzkoušené 2.0 110kW, ale mě osobně spíše láká GTčko.

Nenašel jsem na fóru ani zde ve zkušenostech ucelený názor na GT verzi (2.2 150kW). Pár majitelů jsem po různých tématech potkal, ale žádné zkušenosti. Mohu Vás poprosit o pár slov? Spolehlivost, projev, automat...

Velmi děkuji a příjemný start týdne! 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli to chápu dobře, rozhoduješ se mezi 2.0 110kW po faceliftu a 2.2 150kW GT před faceliftem?

Já mám 2.0 120kW automat před faceliftem, kupoval jsem to jako úplně novou skladovku. Mohl jsem mít za podobné peníze i předváděčku GT 2.2 150kW, to je vždy automat. Když jsem se rozhodoval, obě auta jsem měl možnost projet. Upřímně GT mi nepřišel až takový rozdíl, přijde mi, že i 2.0 120kW jede moc pěkně, tak jsem se nakonec rozhodl pro slabší, ale nové. Automat řadí stejně dobře u obou verzí, je to stejná převodovka. Když máš 2.0 ve výbavě Allure s důležitými příplatky (xenony, navigace, HUD, lepší sedačky) tak uvnitř je to stejné jako GT.

Já jsem s autem moc spokojený, jezdí se v tom moc dobře, automat je skvělý. Mám to 5 let, najeto skoro 100k km, kromě nějakých ultra-drobností nebyl s autem vůbec žádný problém.

To, co teď napíšu, bude asi znít divně. Ale před pár měsíci jsem vyfasoval služební Audi A6 Allroad 3.0 TDI, nevybíral jsem si ho, prostě jsem ho dostal přidělený - a rozhodně jsem si z toho ve srovnání s 508 nesednul na prdel. Audi tedy nemá žádnou top výbavu, i tak byla kupní cena cca 2,5x vyšší než u 508. V přímém srovnání si člověk uvědomí, jak kvalitní auto 508 je. Interiér a jeho provedení u 508 není od Audi moc vzdálené. 508 je prostornější, hlavně vzadu. Odhlučnění je srovnatelné. Audi má určitě lepší podvozek, o hodně komfortnější, no je tam vzduchový podvozek. 508 by nemusela být tak tvrdá. Jasně, motor R4 2.0 120kW a V6 3.0 200kW je dynamicky jiná liga. Ale třeba automat je podle mě lepší v Peugeotu. Automat v Audi (7 stupňový DSG) bych se nebál nazvat ostudou, je to neskutečně ucukaný a necitlivý, hlavně při jízdách po Praze, parkování. A rychlost řazení je stejná s 508. Audio líp hraje v Peugeotu (nemám JBL, je tam standart Allure), v Audi je asi nějaký základ. Příplatkové Allure sedačky (elektrické s prodlužováním sedáku) jsou o HODNĚ lepší než v Audi, kde jsou asi základní. Fakt překvapí, že v mnoha ohledech se 508 Audi vyrovná nebo ho dokonce předčí.

Upraveno uživatelem maraaa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vobec ma to porovnanie s A6 neprekvapuje. Tiež asi jediné čo by zaslúžilo vylepšiť na 508 je podvozok. DSG od vw je podla mňa omyl prírody (či skôr nemeckých inžinierov). Interiéry nemeckého koncernu ma nikdy nedokázali zaujať, jednak vďaka nudnému prevedeniu a takisto vďaka mimoriadne nepohodlným sedačkám. Interiér je pre ňa veľmi dôležitý, veď práve to je to rozhranie medzi šoférom a autom. Keď sa porovná cenový rozdiel A6 vs 508 tak je to minimálne na zamyslenie, keď auto za menej ako polovicu vie ponúknuť toho viac vo veľa kategóriách. Napriek tomu na 95% weboch zaoberajúcich sa recenziami áut by ťa pri takejto porovnávacej recenzii minimálne defenestrovali a exemplárne popravili z dôvodu pošpinenia mena nepošpiniteľného :blicismajlik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovnavat a6 s 508 asi nieje naj ale s a4 urcite.Ja koncern apsolutne nemusim a nikdy mat nebudem.A to cena a kradne sa to ako besne teda na slovensku.A ked porovnam ceny rv 2015 508face s a4 a prasat v 2litry moja volba bola jasna.Mam ju cca 4mesiace a cca  ajazd 11000km.Polka dialka PL.IT.HR ostatok kratsie vzdialenosti.Aj po dlhsej trase som bol pohode.Investicia 120e doplnenie aditiva zatial

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky marooo (promiň :D). právě jsem prodal po cca 10 letech bez jediného problému Citroena C4ku, pak máme 5008 a je u nás zatím držák, tak bychom rád znovu Pežó.

tipl si to cca správě, 508 před FL mě lákají hlavně cenou, po FL je to samozřejmě už jiná liga a ten design je prostě šupa. tak se snažím když už před FL, tak alespoň opravdu TOP kousky s hezkým nájezdem a slušnou výbavou. padlo mi do oka jedno GTčko tak sem se jen chtěl informovat, jestli náhodou ten motor nebyl totální omyl :D :) recenze jako takové o projevu motoru jsem četl, šlo mi hlavně o zkušenosti majitelů 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám svoje GT již cca 7 let (jiné motorizace neznám ze svých zkušeností), ale když potřebuji bezpečně předjet a mám méně času, tak opravdu předjíždím (plný plyn a podřadím pádlem) a ten výkon je opravdu v zádech cítit, a to je pro mě důležité a ten celkový pocit za volantem je také velmi potěšující :D ...... jo a to za sebou nemám žádnou kouřovou clonu, jako některé prasata :bacha

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 5. 9. 2018 at 20:12, loque napsal:

DSG od vw je podla mňa omyl prírody (či skôr nemeckých inžinierov).

Za mě si nemyslím, že všechny DSG fungují blbě, třeba 6 stupňový "mokrý" DSG, co se dává do dvoulitrových TDI (příčná zástavba), mě nepřijde špatný. Neměl jsem s tím problém v různých autech (Golf 6, Superb 3).

Ale tady to, co je v Audi, sedmistupňový DSG pro Audi platformu (motor podélně), to se moc nepovedlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 5. 9. 2018 at 20:55, Martin 1981 napsal:

Zrovnavat a6 s 508 asi nieje naj ale s a4 urcite.Ja koncern apsolutne nemusim a nikdy mat nebudem.

A4 je vevnitř malý proti 508, podle mě. A6 je proti 508 větší jen o něco málo na šířku. Na délku je více místa v 508. Kufr mě přijde stejnej.

Prémiový auta jsou prostě všechny hrozně malý, to je klasika... Když chceš něco podobně prostorného jako 508, Passat, Superb, musíš se dívat na A6, 5-tku, E-čko. A4, 3-jka, C-čko jsou spíš jako Oktávka, ne-li menší...

Upraveno uživatelem maraaa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, maraaa napsal:

Za mě si nemyslím, že všechny DSG fungují blbě, třeba 6 stupňový "mokrý" DSG, co se dává do dvoulitrových TDI (příčná zástavba), mě nepřijde špatný. Neměl jsem s tím problém v různých autech (Golf 6, Superb 3).

Ale tady to, co je v Audi, sedmistupňový DSG pro Audi platformu (motor podélně), to se moc nepovedlo.

Ja som mal skúsenosti v nejakých passatoch s dsg prevodovkami. Posledný bol myslím s 1.6tdi, neskutočne tá pre odovka podtáčala motor za každých okolností, až tak že ja osobne by som s tým nevedel žiť a ak by som to auto kúpil ja ako nové, tak ho idem reklamovať alebo vrátiť koli tomu. Tiež preraďovanie nebolo zrovna najhladšie. Ja osobne som za hydromeničové automaty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cauko..kolko oleja dolievate od do vymeny?..ja cca 1l..teraz jazdim 90 percent dialnice..cca 180 de a svk at 160 tempomat..3 roky budu v decembri a uz mam okolo 176 000 km..kedy vymenit olej v prevodoke?..vravia, ze je tam dozivotna napln..kolko oleja je v prevodovke?..ako sa meni ten olej..v servise odhovaraju od vymeny..kolko stoji nova eat6 prevodovka?

Upraveno uživatelem rado1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...