Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

508 - skúsenosti.


stefano

Recommended Posts

Ahoj,

řeším takový nesmysl a nechci zakládat nové vlákno. Nesvítí mi světýlko v přihrádce u spolujezdce. Žárovka je OK, spínač je OK, všude jinde vše svítí. V příručce není uvedeno která pojistka to je, ale předpokládám, že to není napojeno na samostatnou pojistku, i tak jsem všechny 3A prověřil. V káblech šťáva není. Neměl by někdo schéma zapojení elektřiny P508SW 2014 po Faceliftu?  Chtěl bych i tuto drobnost mít v pořádku.

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vedel som, ze sa to moze prehlasit, ale nie cez internet..ja mam opacne..menim slov. spz za svajciarske..a uz mam 5 papierov z policie, tak to chcem zmenit nech uz mam pokoj..pokuta by mohla byt aj 1000 frankov..tak radsej vymenim..  Chcel by som aktualizovat fabricku navigaciu..ma niekto skusenost?

Upraveno uživatelem Péťa
Odstraněny Entery
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...
  • O 4 týdny později...

cauko..teraz mam okolo 172 000 km a za sebou vymenu prvého zadneho loziska..pytal som sa ci treba menit obidve naraz..povedali, ze je to zbytocne..tam kde mi menili to lozisko sa mi spravilo vajce na pneumatike..teraz som dal nove bridgestone T001 mate niekto skusenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den. Stal jsem se novým vlastníkem 508 SW 2.0 BlueHDi. Všude v článcích a recenzích  tohoto vozu se píše jak je perfektně tichý a odhlučněn. Máme ho tři týdny a já i žena si ticho představujeme jinak. Auto v naftě je naše první,  oproti benzínu je to co do hluku znatelný rozdíl. Chci se tedy zeptat jestli ono odhlučnění je rozdílné podle motorizace a výbavy nebo je stejné u všech verzí. Vadí nám především kravál od motoru. Nebo jestli jde především o zvyk / nezvyk při přechodu z benzínu. Naposledy jsem natankoval nějakejch 50l Vervy a zdá se nám že se to mírně zlepšilo ale tichem to nezvat nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já když sednul poprvé z benzínové 406 do naftové 308, tak jsem si myslel, že jedu v traktoru :D  Teď už mi to nepřijde :myslim 
Za to, když sednu do mamky Yarisu (1.0 benzín), tak na volnoběh ani nevím, jestli je vůbec nastartováno :aut 
Jinak kolega přecházel z C5 na 508 a také konstatoval, že je 508 hlučnější. Mně osobně přijde moje 508 v pohodě, ale uznávám, že v novém 5.BMW to bylo o fous tišší :D 

P.S. Je třeba se také zbavit "benzínových návyků řazení". Vidím to u kolegů z práce, kteří mají atm benzíny. Když jedeme se služební naftou, mají tendenci to vytáčet do vesmíru :aut  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja teda nevim, z jednoho z nedavnych vikendovych srazu klubu mam zkusenost kdy jsem sedl do naftove 407 pote co jsem 3.5 roku mel (a prodal) 407 v 2.2 benzin ... No byl to HODNE velky nezvyk. 2.2 benzin po zahrati motoru clovek vubec nepoznal, ze ma nastartovano (samozrejme jsa zavren ve voze, okenka zavrena, neutral). Pri jizde clovek o motoru "vice vedel" az od 3.000 otacek. 

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já to asi nějak nechápu--při koupi jsi auto pořádně neprojel, nebo jsi měl nemocenskou na uši či co?? :)

řešit hlučnost motoru po koupi auta :mrk, no nevím, nevím

a teď tu radu--kdysi jsem tomu nevěřil, ale je to opravdu tak--začni dávat do nafty přípravek VIF diesel podle návodu na plechovce, každý diesel co jsem měl, se ztišil :super, ale benzín to nikdy nebude...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Benzíny sú z podstaty tichšie, ale 508 je na tom hlučnosťou veľmi dobre. Treba vyskúšať passat v tdi s dsg, keď si tá prevodovka drží otáčky pod 1500, to je to správne dunenie a kravál od motora :D samozrejme toto v žiadnej recenzii nemeckých vozov nespomenú. Tiež dieslové toyoty klepú ako pravé traktory. HDi motory od PSA sú na tom čo sa týka kultivovanosti chodu veľmi dobre.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji všem k reakci na hluk. Hluk od kol  tam také je ale co mi pravdu vadí je hluk od motoru. Samozřejmě sem si auto zkoušel a projel. Ale za těch pár kilometrů sem nic hrozného nepozoroval. Jel sem po rovince a nemusel moc šlapat na plyn, takže to nebylo znát. Všechna negativa člověk zjišťuje až když to má doma a něco s tím už odjede. Ještě jestli by mi někdo poradil kdy je nejvhodnější přeřazovat. Moc se mi nepozdavá asistent řazení, když ukazuje že mám přeřadit z 3 na 4. Zdá se mi že to ukazuje moc brzo, otáčky pak spadnou tak na nějakejch  1200 a než to vystoupá na 1500 tak to je dost hlučný. Celkově mám pocit že se motor trápí. Ale jak jsem psal , možná to je jen nezvyk . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...