Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

508 - skúsenosti.


stefano

Recommended Posts

V 1,6 HDi si to tady moc lidí nekoupilo, tak můžou těžko napsat  :nevim  Ty 1,6 co jsou v inzerci jsou z velké části znavený "služebáky", tam už to chce hodně důkladný výběr při koupi  :myslim Co mám "nakoukáno", tak jsou to buď 5st. manuály nebo 6st roboti. Vzhledem ke spotřebě na dálnici je ten 5kvalt nevýhoda. S robotem se zase člověk musí naučit žít. 

Můj názor je, že pokud ti jde hlavně o spotřebu, tak doporučuju ženě koupit krátkou 308 s 1,6HDi 66 nebo 68kW a když s tím bude jezdit předpisově, tak se vejde s klidem do 5l :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MARAA - děkuji to mi stačí takže to bude 2.0 508 .

MJsytic - děkuji ale 308 se mi vůbec nelibi je to takova obla obluda to uz je lepsi 307 vzhledove. ale zas nadruhou stranu nový model 308 nevím ted 2014 nebo 2015 je pekny. ale vyhrala to 508  v kombiku ponevadz se nam libi a potrebjujeme nejake auto i pro rodinu a deti to s kratkou verzi bych musel naucit zenu trochu setrit na nakladani  veci na dovolenou, co ja ja kdyz jedu na ryby na jih moravy tak tam je to na hulvata neni tam voda krom potoka a to je aspon utek z teto uspechane doby.

 

jinak všem dekuji za informace a necham to opravdu na vas spousta lidi radi 2.0 a asi 103kW moc diky a kdyby nekdo vedel o nejaké 508 kolem 250t z dobré ruky tak bych byl rad za nabídky nebo kontakty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 4 týdny později...

ten výkon máš aj odmeraný?? Je to citelný nárast výkonu po čipe? Rozmýšlam už dlho nad tým....len záruka a pod.

ano, namerané na stolici 238 koní, a či citelný? ani neviem, čipol som ho takmer hneď po kúpe, auto bolo ročné vtedy. Ale som spokojný, zatial som najazdil cez 70 tis. bez problemov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den pánové,

tak už jsem dvacet dní a 1700km majitelem nové 508 sedan, 110kW a měl bych pár poznatků a dotazů.

 

1) LED světlomety jsou super, ale v některých situacích si to okolni řidiči zrovna nemyslí a problikávají. Jako v pravotočivé zatáčce, na horizontu a dokonce i na dalnici ve stejném směru jako já. Ten pravej světlomet mi přijde  nastavenej tak, aby dosvitil dál a osvětlil vic prave krajnice ve vyšší výšce. Což je problem v těch zatáčkách. Zřejmě je to nastavení správné, ale možná se nehodí pro intenzivní LED světlo.  Máte s tim stejnou zkušenost?

2) Celej přístrojovej štít se mi v noci odráží v levém okně a horním kraji čelního skla

3) Převodovka je poměrně tuhá oproti 308 a rychlosti tam padají hůř. Už jsem si zvykl jezdit po městě na trojku, ale kruhák jedině na dvojku a některé křižovatky dokonce na jedničku. Což je při tuhosti (zvlášť 1. a 2.rychlost) řazení trocha otravné.

4) Indikátor řazení je tu leda pro pobavení. To bych musel mít fabriku na dvouhmoty.

5) Rafičky budíků. Obzvláště otáckoměr. Pří plynulém, pomalém zrychlování se rafička nehýbe plynule, ale vzdy se ručicka zasekne a pak povyskočí o 100-200ot. Máte to všichni tak? Rychloměr to dělá taktéž, ale není to tak do očí bijící.

6) Navi. No není uplně špatná, ale Sygic je mnohem lepší. Co mě ale vytáčí nejvíc, když mám jet 300km po dálnici rovně a každou druhou dálniční křižovatku mi hlasi, abych odbočil vlevo. Sygic 300km mlčí, připadně řekne, abych se držel vlevo.

7) Taky by se Peugeotu nic nestalo, kdyby udělal zadni blinkry a zpátečku v LED.

8) Ostřikovače ve mestě stříkají na střechu, na dalnice na dolní část okna.

9) Ovladání tempomatu a rádia bylo mnohem lepší na 308. Tam jsem tam mohl ovládat poslepu ve spánku. V 508 musím stále koukat kde co zmáčknout...

 

Jinak s autem spokojenost, uvnitř ticho a s rádiem na dálnici rovněž:-) Spotřeba za prvních 1500km 5,7, dle PP 5,6. Motor v "záběhu" šetřím, takže těžko se vyjadřovat k pružnosti . Odkládací místa tragedie....

Upraveno uživatelem AlBunda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale to jezdíš převážně okresní cesty ne? Já mám GT a jezdím z 95% dálnice 150 a město a pod 7l jsem se nedostal. Dlouhodobý průměr mám 7,6 a když se mi do toho zamotá více město tak na nádrž klidně i přes 8litrů.  :(

 

No je pravda, že ta dálnice na tempomat těch 150 tam to vždy klesá, no asi to bude řešit chip, nad tím už přemýšlím delší dobu. Tak uvidíme, zda-li ten chip pomůže. Na 407čce mi to udělalo něco málo přes půl litru.

Tak mohu potvrdit. V polovině prosince proveden chip na cca 240koní. Od té doby najeto 5500km a spotřeba 6,6 - 6,9 litrů. Natankováno vždy do plné a počítáno dle ujetých km. Jelikož palubní počítač ukazuje nyní o těch 0,5l více. Před čipem ukazoval téměř přesně. Tak nevím na jakém principu je to založeno, když se změní parametry tlaku turba, množství vstřikovaného paliva a palubák začne ukazovat jinak.

 

Skutečnost je ale opravdu trvale pod 7litrů kombinovaná spotřeba 80%dálnice 150km/h, 10%město a 10% okresky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím

 

Dobrý den pánové,

tak už jsem dvacet dní a 1700km majitelem nové 508 sedan, 110kW a měl bych pár poznatků a dotazů.

 

1) LED světlomety jsou super, ale v některých situacích si to okolni řidiči zrovna nemyslí a problikávají. Jako v pravotočivé zatáčce, na horizontu a dokonce i na dalnici ve stejném směru jako já. Ten pravej světlomet mi přijde  nastavenej tak, aby dosvitil dál a osvětlil vic prave krajnice ve vyšší výšce. Což je problem v těch zatáčkách. Zřejmě je to nastavení správné, ale možná se nehodí pro intenzivní LED světlo.  Máte s tim stejnou zkušenost?

2) Celej přístrojovej štít se mi v noci odráží v levém okně a horním kraji čelního skla

3) Převodovka je poměrně tuhá oproti 308 a rychlosti tam padají hůř. Už jsem si zvykl jezdit po městě na trojku, ale kruhák jedině na dvojku a některé křižovatky dokonce na jedničku. Což je při tuhosti (zvlášť 1. a 2.rychlost) řazení trocha otravné.

4) Indikátor řazení je tu leda pro pobavení. To bych musel mít fabriku na dvouhmoty.

5) Rafičky budíků. Obzvláště otáckoměr. Pří plynulém, pomalém zrychlování se rafička nehýbe plynule, ale vzdy se ručicka zasekne a pak povyskočí o 100-200ot. Máte to všichni tak? Rychloměr to dělá taktéž, ale není to tak do očí bijící.

6) Navi. No není uplně špatná, ale Sygic je mnohem lepší. Co mě ale vytáčí nejvíc, když mám jet 300km po dálnici rovně a každou druhou dálniční křižovatku mi hlasi, abych odbočil vlevo. Sygic 300km mlčí, připadně řekne, abych se držel vlevo.

7) Taky by se Peugeotu nic nestalo, kdyby udělal zadni blinkry a zpátečku v LED.

8) Ostřikovače ve mestě stříkají na střechu, na dalnice na dolní část okna.

9) Ovladání tempomatu a rádia bylo mnohem lepší na 308. Tam jsem tam mohl ovládat poslepu ve spánku. V 508 musím stále koukat kde co zmáčknout...

 

Jinak s autem spokojenost, uvnitř ticho a s rádiem na dálnici rovněž:-) Spotřeba za prvních 1500km 5,7, dle PP 5,6. Motor v "záběhu" šetřím, takže těžko se vyjadřovat k pružnosti . Odkládací místa tragedie

Dobrý den,

 

já mám ještě starší model (před faceliftem, rok výroby 2013, HDI 2.0 103 kw) a k vašim poznatkům a dotazům:

1) mám jen xenony a jsem se s nimi spokojen ale LEDky budou určitě ještě lepší. Na oslňování si zatím nikdo u mě nestěžoval (neblikal na mě).

2) Tak tohle vůbec neřeším. Otvor HUD se sice odráží ale kupodivu mi to nevadí - nevnímám to.

3) 308 jsem neřídil takže nemohu posoudit, ale problém mám občas při řazení 2 - omylem tam někdy skočí 4. Jinak ostatní rychlosti tam jdou úplně v pohodě. Ztuha mi to jde jen když mrzne a i to jen při prvním zařazení. Jinak po městě, pokud chci jet vyloženě předpisově 50 km/hod tak je to opravdu na 3

4) indikátor řazení je úplně na nic. Navíc ukazuje jen přeřazení na vyšší stupeň a to ještě nesmyslně brzy.

5) Taky jsem si toho všiml. Nejvíce je to patrné na ukazatelích teploty oleje a chlad. kapaliny ale tam to tak nevadí. U otáčkoměru mi to nepřijde tak hrozný.

6) Nevím jak je na tom navigace po faceliftu ale ta moje je celkem tragédie - občas naviguje na lesní cesty, grafika dost nepřehledná. Dálniční navigování probíhá uplně stejně jako u vás. Nicméně jsem rád že ji tam mám protože ten display který tam byl jinak místo ní byl opravdu příšerný.

7) to by se mi taky líbilo :-)

8) původní ostřikovače byly rozprašovací a do menších rychlostí fungovaly dobře ale při dálničním tempu dostřikly jen do půli okna a nedaly se nijak seřídit. Při první servisní prohlídce mi je zdarma vyměnily za seřizovací obyčejné trysky a ty taky nejsou ideální.

9) s tímto problém nemám a rychle jsem si zvykl

 

Mám najeto 53 tis. km a zatím jsem taky spokojen. Mě spotřeba po ujetí asi 4000 km ještě znatelně klesla, nyní jezdím za 5,8 ale pokud jedu mimo dálnici a kolem 100km/hod tak klidně i za 4.8 což je myslím vynikající. Poruchy zatím žádné. Odkládací místa mi nevadí - co potřebuji se mi podařilo bez problému uložit.

 

Přeji mnoho bezproblémových kilometrů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) LED světlomety jsou super, ale v některých situacích si to okolni řidiči zrovna nemyslí a problikávají. Jako v pravotočivé zatáčce, na horizontu a dokonce i na dalnici ve stejném směru jako já. Ten pravej světlomet mi přijde  nastavenej tak, aby dosvitil dál a osvětlil vic prave krajnice ve vyšší výšce. Což je problem v těch zatáčkách. Zřejmě je to nastavení správné, ale možná se nehodí pro intenzivní LED světlo.  Máte s tim stejnou zkušenost?

 

Me problikavaj i s xenonama, tak si z toho nic nedelej... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den pánové,

tak už jsem dvacet dní a 1700km majitelem nové 508 sedan, 110kW a měl bych pár poznatků a dotazů.

 

1) LED světlomety jsou super, ale v některých situacích si to okolni řidiči zrovna nemyslí a problikávají. Jako v pravotočivé zatáčce, na horizontu a dokonce i na dalnici ve stejném směru jako já. Ten pravej světlomet mi přijde  nastavenej tak, aby dosvitil dál a osvětlil vic prave krajnice ve vyšší výšce. Což je problem v těch zatáčkách. Zřejmě je to nastavení správné, ale možná se nehodí pro intenzivní LED světlo.  Máte s tim stejnou zkušenost?

2) Celej přístrojovej štít se mi v noci odráží v levém okně a horním kraji čelního skla

3) Převodovka je poměrně tuhá oproti 308 a rychlosti tam padají hůř. Už jsem si zvykl jezdit po městě na trojku, ale kruhák jedině na dvojku a některé křižovatky dokonce na jedničku. Což je při tuhosti (zvlášť 1. a 2.rychlost) řazení trocha otravné.

4) Indikátor řazení je tu leda pro pobavení. To bych musel mít fabriku na dvouhmoty.

5) Rafičky budíků. Obzvláště otáckoměr. Pří plynulém, pomalém zrychlování se rafička nehýbe plynule, ale vzdy se ručicka zasekne a pak povyskočí o 100-200ot. Máte to všichni tak? Rychloměr to dělá taktéž, ale není to tak do očí bijící.

6) Navi. No není uplně špatná, ale Sygic je mnohem lepší. Co mě ale vytáčí nejvíc, když mám jet 300km po dálnici rovně a každou druhou dálniční křižovatku mi hlasi, abych odbočil vlevo. Sygic 300km mlčí, připadně řekne, abych se držel vlevo.

7) Taky by se Peugeotu nic nestalo, kdyby udělal zadni blinkry a zpátečku v LED.

8) Ostřikovače ve mestě stříkají na střechu, na dalnice na dolní část okna.

9) Ovladání tempomatu a rádia bylo mnohem lepší na 308. Tam jsem tam mohl ovládat poslepu ve spánku. V 508 musím stále koukat kde co zmáčknout...

 

Jinak s autem spokojenost, uvnitř ticho a s rádiem na dálnici rovněž:-) Spotřeba za prvních 1500km 5,7, dle PP 5,6. Motor v "záběhu" šetřím, takže těžko se vyjadřovat k pružnosti . Odkládací místa tragedie....

Zdravíčko přeji,

 

moje zkušenosti:

bod 1 - mám xenony a mám pocit, že na nerovnostech problikávají, třebou se. U LED mi řekli v servisu, že mají nevýhodu v zimě, protože jsou úplně studené a namrzávají světlomety. Led prý nemají ostřikování světlometů.

bod 2 - Mi se taky odráží celá palubka na čelním skle. Ze začátku nepříjemné otravné, teď ignoruji.

bod 3 - Převodovka byla taky ze začátku tuhá, teď je to lepší (117.000 km) anebo jsem si už zvykl :)

bod 4 - souhlas

bod 5 - Rafičky jsou i u mě trhané

bod 6 - Navigace - Raději poslouchám waze přes bluetooth, a vestavěnou navi mám pouze Obraz, zvuk vypnutý. Celkově se spíše orientuji přes waze. Ta origo navi mě často naviguje přes pole

bod 7 - nevadí mi to

bod 8 - Ostřikovače - Neodpustitelná katastrofa

bod 9 - Auto budu mít teď 2 roky a stále se musím koukat, co kde zmáčknout. Ergonomie mi nesedí. Jsou na tom mnohem lépe jiné značky automobilů

 

No a já přidám bod 10 a to je RT6

Je zatraceně pomalá zvláště, když chcete telefonovat, zmáčknu čudl a čekám cca 10-11 vteřin, než naskočí "menu" telefonního seznamu, či poslední volané čísla. Velice špatné a otravné. Nedej bože, že zrovna mi waze chce něco zahlásit. To pak můžete mačkat čudl znova a zase čekáte cca 11 vteřin. Pomůže vymazat historii volaných, pak je RT6 rychlá, ale stačí 3-5 hovorů a je to zase ostuda peugeotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za moju 1mesacnu skusenost.

 

Porovnavam s C4 1.6 16V (RT6+JBL)

 

...508 mam v automate a 120kw automatom, toto by som povedal, ze je proste brutalny rozdiel vykonu, cize toto ocenujem

 

- velikanske minus, co ma az nasralo, ostrekovace, to je cisty smutok

- SW bez plnohodnotnej pneumatiky iba fukacia sada. Toto som nevedel prezit a preto som navstivil vrakac, vycistil kufor a prerobil si to na plnohodnotnu rezervu, cize investicia ale uz mam srdce na mieste

 

- zvuk...toto je zaujimave zistenie, v 508 mam standardne audio a ked porovnavam s C4 kde bolo JBL so subacom a zosikom, tak to hra skoro rovnako, milo prekvapeny som teda

 

-spotreba, oproti C4, nekompromisna, cize som rad

 

- prvy servis, ostal som nemilo prekvapeny. Motorovy olej a vsetky filtre som si menil sam. Ta cena bola primerana, nic rujnujuce. Ale, tu je to dolezite ale, nakolko mam rad prevenciu a nie potom plakat nad rozliatym mliekom dal som si vymenit olej v automate a doplnenie aditiva do FAPu. Mam doma lexiu, cize zakladne ukony zvladam. Pozrel som sa teda na FAP v akom je stave (voz ma 94000km). Zaplnenie na 20%. Vravim si fajn. Aditivum plna pise 1320ml, aktualne 530ml, vravim si, uz ked budem v Peugeote, nech ho doplnim, nebudem tam chodit dvakrat. Zistenie bolo smutne. Zacalo sa doplnat Infineum...cakal som teda, ze ho tam doleju do 1l...chlapciii, keby som nebol pri tom aute, neuverim. Zmestili ho tam necele 3L!!!!!!!!!!! Z toho som bol doslova v PICI. Dalsie prekvapenie bola cena prevodoveho oleja. Nakolko je tam Aisin AM6C, moze tam ist jedine originalny olej, nahradu som nikde nenasiel...1ks bandasky s objemom 2L, 143€... pice.... takze za vymenu olej, doplnenie Infinea, kalibracny subor a pracu som v Levovi nechal 517€...co ma sokovalo. Ale uz mam srdce na mieste, k tomuto mozem iba povedat, kto chce opicu, musi mat na banany.

 

- a dalsia skusenost, pre mna neprijemna, auto neviem dostal do CZ jazyka, nakolko som mal RT6 v C4 a ta po cesky vedela, argument, ze do 508 to nejde na mna neplati, s tym budem musiet nieco urobit...

 

 

toto je za ten mesiac asi vsetky moje postrehy, inak som zatial spokojny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...