Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

508 - skúsenosti.


stefano

Recommended Posts

Ahojte. Teraz som si prečítal, že len na Slovensku sa predalo v roku 2011 306 ks P508. .Chcel by som poprosiť majiteľov a aj ostatných, ktorí jazdia na P508, ako sú s nimi spokojní.

Tí ktorí máte výbavu ALLURE, aké sú Vaše názory na bezkľúč. prístup a štartovanie, autom. elektr. parkov. brzdu a ostatné , či ste našli nejaké nedostatky a čo by ste prípadne na tom zmenili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tady výbava Access, taky nemám bezklíč...

Velká spokojenost, především pro pocit luxusního auta, k nedostatkům po 6kKm patří:

- odkapávání vody z víka kufru přímo na osobu naklánějící se do prostoru kufru

- mlžení oken zevnitř (nikdy se mi v žádným autě nestalo, aby TAKHLE často bylo vevnitř zamlženo a musel jsem pouštět výfuk na přední okno)

- stejně jako stefano nejsem spokojen se stěrači. Přestože jsou gumičky nové, přijdou mi jak silně ojeté.

- jediná závada: v tomto týdnu na horách jsem nevyjel prudký kopec, auto zastavilo v půli kopce, aktivovalo \"parking break asistance\", ale klouzalo pozadu dolů z kopce s \"automaticky zataženou ručkou\", takže za vteřinu to začlo křičet, že je to rozbitý a kompletní parkovací asistent se vyřadil z provozu s hlášením \"Service\". Vypnulo to nejen asistentta pro rozjezd do kopce, ale také zadního parkovacího asistenta. Auto naštěstí jelo dál... Jakmile jsme po týdenní dovolené sjeli z hor do údolí, při nejbližším zamčení/odemčení chyba \"zmizela\". Nyní je to tedy bez servisního zásahu OK, ale zítra šéfovi firemního vozovýho parku zahlásím, že to chci poslat do servisu, uvidíme co najdou...

Co považuju za velmi povedené, jsou xenony.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím ,

mám Allure výbavu. Co se týče bezklíčového přístupu ,tak je to veliká výhoda. Klíče opravdu z kapsy skoro nevytáhnu. Je to velice pohodlné a člověk si na to rychle zvykne. Ale abych jen nechválil . Stává se,že občas mi to napíše,že v autě není klíč. Je ale zajímavé,že se s tím dá jet.:myslim

Když je zima a auto je špinavé a mokré,tak někdy nejde odemknout (jen potažením za kliku) a musím použít dálkač nebo klíč .

Xenony super , navigace - přesná ,ale za tu cenu jsem očekával více funkcí včetně videa , které to nepřehrává . Ale po nasednutí ,všechny tyto nedostatky převálcuje pocit luxusu a pohodlí . Jsem velmi spokojený i s automatem který řadí opravdu přesně ,podle potřeby. Spotřeba se pohybuje kolem 6 l v létě . Ostatní drobnosti popsal JunEAu .

Jinak zatím po 15 000 km žádná závada a doufám , že dlouho nebude .

Motor 2,0 HDI 120kw automat , sedan .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- JunEAu ráno keď som si prečítal Tvoj príspevok, nemal som čas odpovedať, ale tiež sa mi nezdalo, že máš 2.0 HDi 120 kW vo výbave Access, ale už sa to vysvetilo. Píšeš o zahmlievaní okien, to ma veľmi prekvapilo, lebo doteraz som s tým nemal žiadny problém. Neuraz sa mojej otázke, ale nemáš náhodou zapnutú vnútornú cirkuláciu? Tie stierače ma tiež nepotešili.

- Danilo ďakujem za Tvoj názor o bezkľúčovom prístupe.

- Páni, túto tému som založil aj preto, lebo sa rozhodujem medzi výbavou Active a Allure.

- Ahoj Modzillo, musím sa priznať, že už dlhú dobu sledujem inzerát, kde vaša firma ponúka P508 2.0 hdi Active 103kW strieb. met. Koľko má teraz km? Mne by úplne stačilo aj toto auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Píšeš o zahmlievaní okien, to ma veľmi prekvapilo, lebo doteraz som s tým nemal žiadny problém. Neuraz sa mojej otázke, ale nemáš náhodou zapnutú vnútornú cirkuláciu?

e-ee, je zapnutá plná automatika. respektive \"A/C\", \"Auto\" a \"Mono\". Vnitřní cirkulace vypnutá.

Děje se tak velmi často pokud je venku zima a vlhko a sednu do auta (v dnešních dnech každej druhej den)... Obyvkle v jiných autech se decentně zamlžila boční skla, ale tady je to komplet všechna okna včetně čelního a to dost razantně, rychle a pro mě nepochopitelně. Musím sáhnout po tlačítku \"Odmlžení\", který pustí maximální foukání na přední sklo a boční skla... Ale manželka si stěžuje, že to fouká studený a ofoukne to prcka vzadu :-) (no jasně, auto ještě není zahřátý)... Přičítám to vlastnosti auta a dost mě to zarazilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest jakub55

Zdravím všetkých,

mám P-508, motor 2.0 manual, sedan, výbava Allure s xenonmi a navigačným systémom, od 13.10.2011, kúpené ako predvádzací model (vystavené v predajni), najazdené 650 km, zľava predajcu bola asi 4.700 eur. Jazdím denne asi 120 km.

Skúsenosti:

- bezkľúčový prístup - výborná vec, len raz to nešlo, keď som mal vo vrecku spolu s kľúčom aj mobil, xenony s automatickým nastavovaním výšky a prepínaním dialkové/tlmené funguje perfektne, navigácia O.K., pocit z jazdy naozaj výborný, tichý prejazd nerovnosťami, za jazdy motor temer nepočuť.

Štartovanie tlačidlom bez problémov, elektrická parkovačka tiež O.K., rozjazd do kopca (Hill assist) funguje perfektne.

Hmlové svetlomety s prisvecovaním do zákruty - O.K., predný i zadný parkovací asistent (zvuková a grafická výstraha) s funkciou merania voľného miesta na parkovanie funguje tiež perfektne.

Priemerná spotreba v zime 5,5 litra (jazda po diaľnici a v meste, 3-4 osoby v aute).

Vyskytla sa jedna závada- asi po mesiaci mi menili tuner rádia, nešlo nič naladiť.

Občas ráno sa okná zahmlievajú, ale nie tak moc ako píše JunEAu a vždy sa to rýchlo odstráni pomocou funkcie rýchleho odhmlievania.

nedostatky (subjektívne):

- odkladacie priestory v okolí vodiča nič moc, nie je kde odložiť mobil, alebo iné drobnosti,

- pri zdvihnutí veka batožinového priestoru keď vonku prší tak voda stečie do kufra (riešil som to zakúpením pogumovanej plast.vaničky), aby nepremokol koberček v kufri,

- asi dva krát sa mi podarilo pri ovládaní volantu nechtiac prepnúť tlačidlá palub. počítača, resp. rádia, ktoré majú tlačidlá na volante a ktorých je tam naozaj moc.

Záver - spokojnosť s jazdou, komfortom, spotrebou, s funkciami palubného počítača, ocenil by som keby bolo menu v slovenčine, resp. v češtine.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono totiž, když člověk dojíždí do křižovatky a je tam led, ABS uvolňuje kola tak, že auto v podstatě nebrzdí a bezmocně se sune do křižovatky. V tu chvíli je ručka sakra užitečná a už mi dvakrát zachránila čumák. Nebo když se couvá ze zasněženého kopce, tak předek se utrhne a je to, opět pomůže citlivá ručka, neumím si to představit s elektronickou :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest jakub55

Aj automatická elektrická parkovacia brzda môže fungovať tak, že sa dá potiahnuť malé tlačidlo (vľavo od volantu, vedľa štartovacieho tlačidla) smerom k vodičovi a tým sa aktivuje. Čiže auto zabrzdí aj za jazdy (vyskúšané za pomalej jazdy).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bude si treba zvyknúť na štýl brzdenia ľavou rukou, lebo to už nie je ručná, na ktorú je pravá ruka zvyknutá.

Páni (508) bolo by dobré, aby ste si doplnili do podpisu motorizáciu a stupeň výbavy, je to pre všetkých prehľadnejšie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aj automatická elektrická parkovacia brzda môže fungovať tak, že sa dá potiahnuť malé tlačidlo (vľavo od volantu, vedľa štartovacieho tlačidla) smerom k vodičovi a tým sa aktivuje. Čiže auto zabrzdí aj za jazdy (vyskúšané za pomalej jazdy).

A jde ji dávkovat plynule, nebo je to prostě ON/OFF?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...