Ajap Odesláno 1. říjen 2017 Sdílet Odesláno 1. říjen 2017 Asi to tím nebude, ale je to jednoduchá kontrola k vyloučení možné příčiny - najdi podle manuálu pojistku startéru a zkus ji vyměnit. Kontrola pohledem nemusí stačit, pojistka může být přepálená a přitom se tvářit jako OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 1. říjen 2017 Sdílet Odesláno 1. říjen 2017 Nezapomněl si při výměně zapojit tenhle konektor ( může být i blbě zajištěnej ) ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caraxx Odesláno 1. říjen 2017 Sdílet Odesláno 1. říjen 2017 Konektor je zastreceny, pojistku jsem kontroloval jeste ji teda vymnenim. Je ale pravda, ze ten konektor jsem napoprve zapomnel zastrcit. Ale hned jsem to zjistil a zastrcil ho. Kazdopadne ten muj uz vypada trochu jinak. Zitra vyfotim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caraxx Odesláno 2. říjen 2017 Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 (upraveno) Takze po vymnene pojistky na starter se vysunul pastorek a nic. Tak jsem zkontroloval pojistku a byla zase vypalena. Nejakej mamlas tam dal 5A a ma tam byt 25A. Uz startuje jako hodinky. Diky vsem za rady. Upraveno 2. říjen 2017 uživatelem caraxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 2. říjen 2017 Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slimboy Odesláno 15. březen 2019 Sdílet Odesláno 15. březen 2019 Ahojte. Mam 308 SW, 1,6 HDI FAP 68 kW, vyroba 12/2012. Pomaly sa luci bateria a teda ju budem menit, ale neviem uvolnit tu plastovu konzolu s poistkami a kablami uchytenu na kryte baterie. Nasiel som tri plastove poistky ktore ju drzia (vyznacene na fotke), ale aj tak sa mi nedari ju uvolnit. Akoby bola uchytena este niekde. Preliezol som snad vsetky foto aj video navody na nete, ale takuto verziu konzoly som nenasiel v ziadnom z nich. Neriesili ste niekto rovnaky problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MINI Odesláno 15. březen 2019 Sdílet Odesláno 15. březen 2019 (upraveno) Ahoj ja som dal navod v modeliRcz peugeot,tam to najdes,musis odpojit tie dva hrube kable 13 kluc a vytiahnut ten konektor co je na spodu pod plosnym spojom. Upraveno 15. březen 2019 uživatelem Péťa Odstraněna prapodivná citace - necitace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slimboy Odesláno 15. březen 2019 Sdílet Odesláno 15. březen 2019 Kable som mal odpojene vsetky, ale ta konzola je akoby prichytena okrem tych troch miest este niekde v prednej casti hore nad tou bielou castou Delphi a neprisiel som na to, ze kde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 15. březen 2019 Sdílet Odesláno 15. březen 2019 Třeba takhle? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slimboy Odesláno 15. březen 2019 Sdílet Odesláno 15. březen 2019 (upraveno) No ved o to sa pokusam. Ako som pisal v prvom prispevku a aj vyznacil na fotke - ani po odisteni troch zapadiek tu plastovu konzolu s poistkami odnat nejde. Drzi to este niekde hore vpredu tak pevne, akoby to bolo s krytom baterie zlepene resp. zoskrutkovane. Ta verzia z videa nie je taka ako mam ja na foto. Ked mi niekto kto ma verziu 1.6 HDI FAP z roku 2011-13 napise, ze su len tri zapadky, tak potom uz asi jedine hruba sila. Ale ak je este nejaka skrutka alebo nieco co to drzi, nerad by som to zlomil. Upraveno 15. březen 2019 uživatelem slimboy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slimboy Odesláno 17. březen 2019 Sdílet Odesláno 17. březen 2019 Takze dnes som tomu venoval 10 minut a naozaj to nedrzalo nic ine, len bolo treba pouzit viac sily. Takze bateria uspesne vonku. A pre vsetkych co riesia aku bateriu do verzie 1,6 HDI 68 kW, tak toto som odtial vytiahol. Ale zda sa, ze je nova a bola menena teraz na konci roka, lebo na stitku vpravo dole je mesiac a rok 11/18. Cize skor je problem v neuplnom "inteligentnom" nabijani kvoli EURO 5 a nie kvoli tomu, ze by bola nanic bateria. Btw. v druhovyrobe som nenasiel standardnu bateriu s takymto startovacim prudom pri tych rozmeroch (Optimu neratam). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 18. březen 2019 Sdílet Odesláno 18. březen 2019 "Neúplným inteligentním nabíjením kvůli euro 5" to rozhodně nebude. Pokud je nová baterka a pomalu točí startér, tak buď je vadná tahle nová baterka, nebo baterku něco vybíjí, nebo to bude samotným startérem. Ale rozhodně auto nedobíjí schválně málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 18. březen 2019 Sdílet Odesláno 18. březen 2019 ještě to může dělat špatná kostra--od baterky na kastli a od kastle na motor (zpravidla koroze spojů) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slimboy Odesláno 20. březen 2019 Sdílet Odesláno 20. březen 2019 Bateriu som doma nabil doplna a je v poriadku, startuje to na brnk. Problem s kostrou tiez nie je. Ked som pisal o tom inteligentnom nabijani, tak som vychadzal z toho, ze to tu na fore jeden chalan uz v suvislosti s Euro 5 mofifikaciou tohto motora riesil. Stacilo odpojit nejaky konektor na alternatore a razom nabijalo bateriu standardne naplno a nie len v udrziavacom rezime (jeho post TU). Najblizsie ked tym autom niekam pojdem odsledujem priebeh dobijania za jazdy, odmeriam napätie na baterii hned po vypnuti motora a potom sem napisem co som zistil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 21. březen 2019 Sdílet Odesláno 21. březen 2019 Klidně to tím "inteligentním" dobíjením být může. Na netu je spousta článků, kde při testech jasně naměřili, že se děje i to, že je baterka v lepším stavu před jízdou, než po hodinové jízdě. Ja si to na 508 nechal vypnout přes DIAG a zatím testuju. Z dlouhodobého napětí baterky 12,1V jsem zatím na 12,3V, ale jezdím krátké trasy a ráno ještě pouštím webasto. Takže uvidím, až po nějakém delším výletu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slimboy Odesláno 24. březen 2019 Sdílet Odesláno 24. březen 2019 Tak som cez vikend bol na dlhsej trase. Dobijanie som pocas jazdy sledoval cez konektor autozapalovaca a po zastaveni tiez pri beziacom motore priamo na baterii a fungovalo normalne, drzalo sa okolo 14,4 V. Teraz som odstavil auto po 150 km a nameral som priamo na plusovom pole baterie a kostre pri lavom svetle 12,74 V po tom, co som vylozil kufor (svietilo v nom chvilu osvetlenie). Uvidime co nameriam najblizsi vikend pred dalsim startom. Mam podozrenie, ze ten odber z baterie po zamknuti a uspati auta je väcsi nez by mal byt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 25. březen 2019 Sdílet Odesláno 25. březen 2019 V 17. 3. 2019 at 14:10, slimboy napsal: Ale zda sa, ze je nova a bola menena teraz na konci roka, lebo na stitku vpravo dole je mesiac a rok 11/18. Podľa toho symbolu mi to skôr príde, že vtedy jej končí životnosť a nie že bola vtedy vyrobená ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slimboy Odesláno 25. březen 2019 Sdílet Odesláno 25. březen 2019 Ano, tak to bude. Potom som si vsimol, ze z bocnej strany baterie bol nalepeny aj dodaci listok od kurierskej sluzby. Podla neho bola dorucena do autorizovaneho servisu na konci januara 2018 a ten datum 11/2018 je teda datum do kedy ju asi bolo mozne skladovat bez pouzivania. Do auta ju namontovali tipujem niekedy vo februari-marci 2018, nemam presne info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slimboy Odesláno 28. březen 2019 Sdílet Odesláno 28. březen 2019 (upraveno) Takze update k tej mojej baterii: Auto odstavene v nedelu vecer s napätim 12.74 V. Dnes o 16h, cize po necelych styroch dnoch, uz je napätie len 12.26 V (napätie na minus pole baterie a kostre pri lavom svetle, priamo na poloch baterie by asi bolo o kusok vyssie). A este treba dodat, ze auto som zamkol s pouzitim funkcie deaktivacie priestorovej ochrany alarmu a nasledne som uzamkol klucom, tzn. alarm by podla manualu vobec nemal byt aktivny a odoberat energiu z baterie (ale kontrolka alarmu na palubovke blika, takze mozno aktivny je). A cely cas od nedele doteraz je sucho / bez dazda, cize vlhkost s tym vybijanim asi suvisiet nemoze. Je take rychle vybijanie normalne? Ved keby som to odstavil na 2 tyzdne, tak uz asi ani nenastartujem. Pripadne mi neviete poradit ako multimetrom zmerat odber po uzamknuti a "uspati" auta a aky odber je v norme? Upraveno 28. březen 2019 uživatelem slimboy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka307 Odesláno 20. říjen 2020 Sdílet Odesláno 20. říjen 2020 Ahoj potřeboval bych vědět jestli tahle baterie https://www.autokelly.cz/Product/VT-574012BD/1445168 bude pasovat do 308 1.6hdi 68kw 2013 nebo doporučíte jinou potřebuji zítra ráno koupit v autokelly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.