Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

nechcípne motor po vytažení klíče-Peugeot 406 2.0 HDI r.v.2001


Hildas2

Recommended Posts

Jo, opravdu 10 minut a počítám že kdybych to nevypnul přes rychlost, tak to běží asi dokud by nedošla nafta. A jinak se to opravdu chová tak jak píšu. Už z toho začínám modrat. Přece když vypnu spínačku a slyším jak odpadnou relatka, zhasne přístrojovka, tak jak je to dělané že se nevypne vše ,,???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,takže doufám že vyřešeno. Začalo pak zlobit i to že normálně v jízdě naopak motor zhasnul, nechalo mě auto na cestě a již nenastartovalo. Všechno dělalo to dvojité relé vedle ŘJ. motoru. Po výměně zatím vše funguje jak má.Zkoušel jsem to a Proto taková odmlka. No uvidíme. Ale, přesto po zapnutí zapalování, napíše na disp. \"ABS Failure\" no nicmáně při jízdě ABS funguje. Co s tím dělat ?? Nebo mám to ignorovat ? či se opět něco chystá ?? Děkuji všem mnohokrát za pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže vypozorováno další, pokud jezdím krátce a motor se nestačí zahřád úplně na provozní teplotu , tak jde motr vypnout vždy s klíčem. Pokud se však motor zahřeje na prov. teplotu tak nelze vypnout klíčem. Tak si myslím že to nějak souvisí s teplotou motoru, ale proč ??? teda pokud to tak skutečně je, ale já to chvíli už sleduju a zatím to fakt tak vypadá. Motor se nezastaví ani po 10 minutách co jsem seděl s klíčem v ruce a čekal jestli nechcípe a nic. Jen zhasnul dsp.klimy a ten vrchní svítí neustále s běžícím motorem.

Nevíte alespon jak to chcípnout jinak než rychlost a brzda ?? Dost se toho bojím to takhle dělat ??? Děkuji.

Prepáč, to si myslel ozaj 10 min. alebo 10 sek. po vytiahnutí

kľúča?

Možno je to blbosť, napadá ma či nemôže ostávať zalepené to dvojité hlavné relé motora. :myslim

Mal som pravdu s tým dvojitým relátkom motora ;)

Dúfam že už budeš mať pokoj a bude ti to jazdiť bez problémov :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozem potvrdit z vlastnej skusenosti, ze podobny jav sa mi stal na Skode Forman. Vytiahol som kluce a motor veselo bezal dalej. Aj ked som zhasol motor so zaradenou rychlostou, kontrolky stale svietili. Parkrat som potocil klucom v spinacej skrinke az kontrolky zhasli. Nerobilo mi to stale, raz dvakrat do mesiaca. Az raz o pol roka som nevedel nastartovat, pretoze otocim klucikom a nic. Ani kontrolky sa nerozsvietili. Ukazalo sa ,ze spinacia skrinka je v cudu. Po jej vymene sa mi uz takato zavada neobjavila. Ale poviem ,ze by som to tiez tazko niekomu veril, keby sa mi to nestalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...
Asi :xvul ale mě to nechtělo taky chcípnout. Klíč jsem držel v ruce a koukal jak vyvoraná myš co s tím. Nakonec tatík odpojil vozejk a auto chcíplo. Kompletní vyčištění a prostříkání zásuvky kontaktolem a už se mi to neobjevilo. Já mám fakt nejlepší záhady jen přes elektriku.

Máš sice jiný auto, a podobnej problém, ale nechci kvůli tomu zakládat nový vlákno...mě se to stalo cca 2x za 1 měsíc, ale i tak...:bacha

Pokaždý když jsem chtěl vypnout motor, tak se nejdřív rozsvítila kontrolka ABS + hláška ABS faulty, potom \"Top Up Engine coolant level\" a nakonec \"braking system faulty\", a až po teprve po cca 8-10 vteřinách od otočení klíčku se motor vypnul...tak co může být tohle? :myslim:myslim:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...