Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

nechcípne motor po vytažení klíče-Peugeot 406 2.0 HDI r.v.2001


Hildas2

Recommended Posts

Tak jsem byl na diag. a závada byla, nebo je \"vada v napájení malého podavacího čerpadla paliva. Ta se objeví i po smazání, jinak nic. Sotva jsem odejel přijedu domů a ejhle nejde zastavit motor. Tak jsem tam jel znovu a vypsalo \"PŘECHODNÁ ZÁVADA - Dezaktivátor 3 pístu vysokotlakého čerpadla--Rozpojen/zkrat na mínus.\"

Žádná zminka o DRV.ventilu. Tak co teď????? Děkuji za každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otázka jaký typ DERV tam máš, jestli se sítkem, nebo bez? Bez bych mohl pujčit.

To zatím nevím, dnes jdu na diag.tak to zjistím a dám vědět. Zatím ti moc dík.

Tak ten ventil DRV mám 180281002493 já nevím jestli to je bez nebo ze sítkem, ale asi to je ten ze sítkem. že ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

service box mi neukazuje u tvého vin čerpadlo, ale obecně na 2.0 HDi 110 (DW10ATED) je DRV 1933 38

na tento dotaz vyhodí elit dvě položky bosch: 0 281 002 872 a 0 281 002 493, jenže ten ...493 nemá v oem číslech 1933 38, ale jen 1933 25 . . .:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl na diag. a závada byla, nebo je \"vada v napájení malého podavacího čerpadla paliva. Ta se objeví i po smazání, jinak nic. Sotva jsem odejel přijedu domů a ejhle nejde zastavit motor. Tak jsem tam jel znovu a vypsalo \"PŘECHODNÁ ZÁVADA - Dezaktivátor 3 pístu vysokotlakého čerpadla--Rozpojen/zkrat na mínus.\"

Žádná zminka o DRV.ventilu. Tak co teď????? Děkuji za každou radu.

a CO TEDA S TÍMHLE NEVÍTE ?? Děkuji

A ještě, docela se bojím toho chcípat to auto přes rychlost a brzdu, tak jsem odpojil kabely (na vysokotlakém čerpadle z čidla nebo ventilu co je z vrchu čerpadla ) v domění že to chcípne a motor jel dál, k čemu tam slouží na tom čerpadle ten ventil nebo co to je že odpojím kabel a nic se neděje ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar.

ten kablík zvrchu čerpadla je podle mne na deaktivaci třetího pístu, ten ale motor nezastavuje;

jinak ohledně deaktivace třetího pístu mrkni na toto , třeba to pomůže. :myslim

jinak by bylo fajn, kdyby tu kolegové rozebrali způsob zastavení naftovýho motoru místo přednášky o elektrice.

předpokládám, že u tohoto motoru není klasický \"chcípák\"

byl tu navržen DRV. mam to chápat tak, že se hdi chcípe snížením tlaku paliva do vstřiků ?

to je snad lepší neotvírat vstřikovací ventily, než čekat, až klesne tlak, ne ? ? ?

pokud tedy uvažuju správně, pak ecu neví, že má zastavit, což znamená, že někde nedošlo k přerušení napájení, způsobené otočením klíčku.

pak bych teda zkontroloval spínací skříňku, prodřenou kabeláž k ní, eventuelně relé spínající napájení ostatních obvodů . . .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve spínačce to není, potom jsem šel jako první. Po vypnutí klíče cvakne relatko, vypnou se budiky na palubovce, ale motor běží dál a taky svítí a jede počítač, jako kdybych vůbec nevypnul klíč. A taky mne mate že pokud je to ve stavu normálním, tak když zapnu a vypnu zapalování (bez nastartování) tak se vše zhasne s klíčem. V případě kdy je ten stav co nelze zastavit motor, tak když zapnu a vypnu zapalování (bez startu) tak po vypnutí klíče vše zhasne až po 5 vteřinách.

a taky by mne zajímalo jak teda zhasíná HDI motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže vypozorováno další, pokud jezdím krátce a motor se nestačí zahřád úplně na provozní teplotu , tak jde motr vypnout vždy s klíčem. Pokud se však motor zahřeje na prov. teplotu tak nelze vypnout klíčem. Tak si myslím že to nějak souvisí s teplotou motoru, ale proč ??? teda pokud to tak skutečně je, ale já to chvíli už sleduju a zatím to fakt tak vypadá. Motor se nezastaví ani po 10 minutách co jsem seděl s klíčem v ruce a čekal jestli nechcípe a nic. Jen zhasnul dsp.klimy a ten vrchní svítí neustále s běžícím motorem.

Nevíte alespon jak to chcípnout jinak než rychlost a brzda ?? Dost se toho bojím to takhle dělat ??? Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže vypozorováno další, pokud jezdím krátce a motor se nestačí zahřád úplně na provozní teplotu , tak jde motr vypnout vždy s klíčem. Pokud se však motor zahřeje na prov. teplotu tak nelze vypnout klíčem. Tak si myslím že to nějak souvisí s teplotou motoru, ale proč ??? teda pokud to tak skutečně je, ale já to chvíli už sleduju a zatím to fakt tak vypadá. Motor se nezastaví ani po 10 minutách co jsem seděl s klíčem v ruce a čekal jestli nechcípe a nic. Jen zhasnul dsp.klimy a ten vrchní svítí neustále s běžícím motorem.

Nevíte alespon jak to chcípnout jinak než rychlost a brzda ?? Dost se toho bojím to takhle dělat ??? Děkuji.

Prepáč, to si myslel ozaj 10 min. alebo 10 sek. po vytiahnutí

kľúča?

Možno je to blbosť, napadá ma či nemôže ostávať zalepené to dvojité hlavné relé motora. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ozaj 10 min. :D

pokud by to bylo dvojité relé, chovalo by se to tak jak píše? ... A taky mne mate že pokud je to ve stavu normálním, tak když zapnu a vypnu zapalování (bez nastartování) tak se vše zhasne s klíčem. V případě kdy je ten stav co nelze zastavit motor, tak když zapnu a vypnu zapalování (bez startu) tak po vypnutí klíče vše zhasne až po 5 vteřinách. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...