Přema Odesláno 6. leden 2012 Sdílet Odesláno 6. leden 2012 vymenit........novy je drahy......zkusit na zkousku nejaky pouzity.... I v dia motoru budes mit chybu DRV....pozadavek na zastaveni bla bla bla............ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hildas2 Odesláno 6. leden 2012 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2012 A jaj, otázkou je kde vzít DRV na zkoušku....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stosun Odesláno 6. leden 2012 Sdílet Odesláno 6. leden 2012 Kdybys nebydlel ode me tak daleko tak tu jeden mam skoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hope272 Odesláno 6. leden 2012 Sdílet Odesláno 6. leden 2012 Mě taky běžel motor po vytažení klíčku,jediný kdy to chcíplo tak bylo,když jsem měl sešláplou brzdu,mohly za to tuning žárovky v zadních světlech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hildas2 Odesláno 6. leden 2012 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2012 Mě taky běžel motor po vytažení klíčku,jediný kdy to chcíplo tak bylo,když jsem měl sešláplou brzdu,mohly za to tuning žárovky v zadních světlech No to jsou teda špeky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmmb Odesláno 6. leden 2012 Sdílet Odesláno 6. leden 2012 otázka jaký typ DERV tam máš, jestli se sítkem, nebo bez? Bez bych mohl pujčit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hildas2 Odesláno 7. leden 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2012 otázka jaký typ DERV tam máš, jestli se sítkem, nebo bez? Bez bych mohl pujčit. To zatím nevím, dnes jdu na diag.tak to zjistím a dám vědět. Zatím ti moc dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hildas2 Odesláno 7. leden 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2012 Tak jsem byl na diag. a závada byla, nebo je \"vada v napájení malého podavacího čerpadla paliva. Ta se objeví i po smazání, jinak nic. Sotva jsem odejel přijedu domů a ejhle nejde zastavit motor. Tak jsem tam jel znovu a vypsalo \"PŘECHODNÁ ZÁVADA - Dezaktivátor 3 pístu vysokotlakého čerpadla--Rozpojen/zkrat na mínus.\" Žádná zminka o DRV.ventilu. Tak co teď????? Děkuji za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hildas2 Odesláno 7. leden 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2012 otázka jaký typ DERV tam máš, jestli se sítkem, nebo bez? Bez bych mohl pujčit. To zatím nevím, dnes jdu na diag.tak to zjistím a dám vědět. Zatím ti moc dík. Tak ten ventil DRV mám 180281002493 já nevím jestli to je bez nebo ze sítkem, ale asi to je ten ze sítkem. že ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 7. leden 2012 Sdílet Odesláno 7. leden 2012 Napiš VIN auta a hned se bude vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hildas2 Odesláno 7. leden 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2012 Napiš VIN auta a hned se bude vědět. tak že vin. VF38ERHZF81326754 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlk406 Odesláno 7. leden 2012 Sdílet Odesláno 7. leden 2012 service box mi neukazuje u tvého vin čerpadlo, ale obecně na 2.0 HDi 110 (DW10ATED) je DRV 1933 38 na tento dotaz vyhodí elit dvě položky bosch: 0 281 002 872 a 0 281 002 493, jenže ten ...493 nemá v oem číslech 1933 38, ale jen 1933 25 . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hildas2 Odesláno 7. leden 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2012 Tak jsem byl na diag. a závada byla, nebo je \"vada v napájení malého podavacího čerpadla paliva. Ta se objeví i po smazání, jinak nic. Sotva jsem odejel přijedu domů a ejhle nejde zastavit motor. Tak jsem tam jel znovu a vypsalo \"PŘECHODNÁ ZÁVADA - Dezaktivátor 3 pístu vysokotlakého čerpadla--Rozpojen/zkrat na mínus.\" Žádná zminka o DRV.ventilu. Tak co teď????? Děkuji za každou radu. a CO TEDA S TÍMHLE NEVÍTE ?? Děkuji A ještě, docela se bojím toho chcípat to auto přes rychlost a brzdu, tak jsem odpojil kabely (na vysokotlakém čerpadle z čidla nebo ventilu co je z vrchu čerpadla ) v domění že to chcípne a motor jel dál, k čemu tam slouží na tom čerpadle ten ventil nebo co to je že odpojím kabel a nic se neděje ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlk406 Odesláno 8. leden 2012 Sdílet Odesláno 8. leden 2012 zdar. ten kablík zvrchu čerpadla je podle mne na deaktivaci třetího pístu, ten ale motor nezastavuje; jinak ohledně deaktivace třetího pístu mrkni na toto , třeba to pomůže. jinak by bylo fajn, kdyby tu kolegové rozebrali způsob zastavení naftovýho motoru místo přednášky o elektrice. předpokládám, že u tohoto motoru není klasický \"chcípák\" byl tu navržen DRV. mam to chápat tak, že se hdi chcípe snížením tlaku paliva do vstřiků ? to je snad lepší neotvírat vstřikovací ventily, než čekat, až klesne tlak, ne ? ? ? pokud tedy uvažuju správně, pak ecu neví, že má zastavit, což znamená, že někde nedošlo k přerušení napájení, způsobené otočením klíčku. pak bych teda zkontroloval spínací skříňku, prodřenou kabeláž k ní, eventuelně relé spínající napájení ostatních obvodů . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hildas2 Odesláno 8. leden 2012 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2012 Ve spínačce to není, potom jsem šel jako první. Po vypnutí klíče cvakne relatko, vypnou se budiky na palubovce, ale motor běží dál a taky svítí a jede počítač, jako kdybych vůbec nevypnul klíč. A taky mne mate že pokud je to ve stavu normálním, tak když zapnu a vypnu zapalování (bez nastartování) tak se vše zhasne s klíčem. V případě kdy je ten stav co nelze zastavit motor, tak když zapnu a vypnu zapalování (bez startu) tak po vypnutí klíče vše zhasne až po 5 vteřinách. a taky by mne zajímalo jak teda zhasíná HDI motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edison Odesláno 8. leden 2012 Sdílet Odesláno 8. leden 2012 Mě se občas... velmi zřídka... děje to, že nezhasne podsvětlení displeje PC. Jen otočím tam a zpět a je to OK. Ale nic jinýho se neděje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hildas2 Odesláno 9. leden 2012 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2012 Takže vypozorováno další, pokud jezdím krátce a motor se nestačí zahřád úplně na provozní teplotu , tak jde motr vypnout vždy s klíčem. Pokud se však motor zahřeje na prov. teplotu tak nelze vypnout klíčem. Tak si myslím že to nějak souvisí s teplotou motoru, ale proč ??? teda pokud to tak skutečně je, ale já to chvíli už sleduju a zatím to fakt tak vypadá. Motor se nezastaví ani po 10 minutách co jsem seděl s klíčem v ruce a čekal jestli nechcípe a nic. Jen zhasnul dsp.klimy a ten vrchní svítí neustále s běžícím motorem. Nevíte alespon jak to chcípnout jinak než rychlost a brzda ?? Dost se toho bojím to takhle dělat ??? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlk406 Odesláno 9. leden 2012 Sdílet Odesláno 9. leden 2012 možná bych to zkusil zdechnout přes pojistky . . . http://www.peugeot-club.com/topic/24108-tabulky-pojistek-v-406/#290476 , snad to nebude zapisovat chyby do registru . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 9. leden 2012 Sdílet Odesláno 9. leden 2012 Takže vypozorováno další, pokud jezdím krátce a motor se nestačí zahřád úplně na provozní teplotu , tak jde motr vypnout vždy s klíčem. Pokud se však motor zahřeje na prov. teplotu tak nelze vypnout klíčem. Tak si myslím že to nějak souvisí s teplotou motoru, ale proč ??? teda pokud to tak skutečně je, ale já to chvíli už sleduju a zatím to fakt tak vypadá. Motor se nezastaví ani po 10 minutách co jsem seděl s klíčem v ruce a čekal jestli nechcípe a nic. Jen zhasnul dsp.klimy a ten vrchní svítí neustále s běžícím motorem. Nevíte alespon jak to chcípnout jinak než rychlost a brzda ?? Dost se toho bojím to takhle dělat ??? Děkuji. Prepáč, to si myslel ozaj 10 min. alebo 10 sek. po vytiahnutí kľúča? Možno je to blbosť, napadá ma či nemôže ostávať zalepené to dvojité hlavné relé motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlk406 Odesláno 9. leden 2012 Sdílet Odesláno 9. leden 2012 ozaj 10 min. pokud by to bylo dvojité relé, chovalo by se to tak jak píše? ... A taky mne mate že pokud je to ve stavu normálním, tak když zapnu a vypnu zapalování (bez nastartování) tak se vše zhasne s klíčem. V případě kdy je ten stav co nelze zastavit motor, tak když zapnu a vypnu zapalování (bez startu) tak po vypnutí klíče vše zhasne až po 5 vteřinách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.