Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 306 1.6 65kW XR z Ria de Žambéra - Na letních zrenovovaných Cyclonech 🤩 Hankook Ventus Prime3, vyměněny 5.dveře


radim.1008

Recommended Posts

Dnes je tomu 20let, co byl Pažout uveden do provozu. Tehdy někde v Německu. Za ty roky se začínají objevovat puchýře na pátých dveřích tradičně pod oknem, v motorovém prostoru kolem uchycení podběhů a světla už nesvítí jako dříve. Ale ty nejsou  původní. Doma už čekají jiná starší v mnohem lepší stavu. Kilometry už tak nepřibývají a tak kamaráde, přeji ti na silnicích ještě pár let. ;):papa

Fotka z víkendu, kdy měl Pažout nového souseda. :D

9c283f82fa5ce084d37003cca8bfde73.jpg

 

 

 

 

 

Upraveno uživatelem radim.1008
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 5. 1. 2018 at 6:48, radim.1008 napsal:

 

Po čtyřech letech a 14dnech máme o 35tis.km víc. :mad: Dnes ráno cestou do práce.

07812aeb9399f86789a989388ca7ebf5.jpg

 

Zajímalo mě, za jak dlouho najedu 1000km. Teď už to vím. Od 5.1. :mad:

c5ebc9c033f5c0f3b31dffb92a281ea8.jpg

 

 

Upraveno uživatelem radim.1008
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Asi byl dlouho klid. :bacha Teče no spíše sákne voda z chladiče a pod autem se tvoří loužička. V autě je chladič od března 2012 a cca 51tis.km Tenkrát se měnil za nějaký v servise, ale není údajně pro motor 1.6, má dva vývody navíc propojený mezi sebou hadicí. Tenkrát šlo o nejlacinější řešení. :roll Zkusil jsem fotku odkud to teče. Zajímalo by mě co je ten "šroub" zač. :myslim Vypadá že je lepený. Napadlo mě, že by mohlo jít o mrazovou zátku. Ale to mě mate ten šestihran. Zátka přece nemůže být se závitem. :myslim  :bojim
e0be96f323df8b04f2207f4f0ccddc68.jpg
bb0ab9565b406214c1d349cc60914b5e.jpg

Upraveno uživatelem radim.1008
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty blaho, to je místa v motorovém prostoru, to u HDi neznám. :D

Vypousteci šroub to nebude, to je moc vysoko ... že by na odvzdusneni? Pokud je tam opravdu zavit, dát tam těsnění. :myslim

Ja mam ale původní chladič Valeo Made in Poland. :D ale mám divné auto, zadni náprava taky vydržela 400 tkm.  :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta zatka je tam misto teplotniho cidla pro verzi auta bez klimatizace, kde se sahara ridi cidlem nasroubovanym do chladice prave v tomhle miste, u verze s klimatizaci se sahary ridi cidlem nasroubovanym do domecku termostatu a je k tomu jeste ridici jednotka v podbehu leveho kola

kdyztak mam peknej chladic z 1,6 k mani, znackovej, Behr ;)

ale tady asi bude stacit tu zatku vysroubovat, ocistit, napakovat teflonovou paskou a zasroubovat zpet, horsi, kdyby byla ta mosazna zavitova vlozka z toho plastu uvolnena, to pak asi tezko neco vymejslet

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Imbus nástrčák 12mm se zátkou hnul, ani nebylo potřeba moc síly. Jenomže zátka se točí a nejde ven. Byla přetažena silokonem, tak jsem ho očistil a nanesl znova. Uvidíme, jestli to bude držet. A když jsem čučel do motoru, tak jsem si tak řekl, že o dovolený by to chtělo něco udělat se začínající korozí ve stylu @Ferry a jeho cabria. :super Jen jak vyndat jednotku ABS, aby se nemuselo nic rozpojovat, to asi nepůjde, co? Nádržka posilovače je na hadici, ta půjde odklonit. :super 

 

DSC_3886.JPG

DSC_3887.JPG

Barva jde přepsat za kolik? :D:D

DSC_3883.JPG

Upraveno uživatelem radim.1008
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmm, tak to skoro vypada, ze se fakt uvolnila ta mosazna zavitova vlozka zalita v plastu telesa chladice :( no uvidis, jak to pomuze, dal jsi obyc silikon nebo aspon neco stylu cervenej silikon na motory?

ke rzi pod jednotkou ABS se fakt bohuzel nejlip dostanes az po jeji demontazi. I kdyz teda taky se s ni da trochu hybat i kdyz je stale na trubkach, je treba ale odsroubovat plech zavesu prevodovky, aby mely trubky kam jit, vedou pod tim plechem. Ja letoa zacnu na druhe strane, pod servonadobkou. Dnes jsem prevezl cabrio ze zimoviste, tak jak trochu splachne dest ten pyl ze vzduchu, pustim se do toho. Je to hruza, v nedeli tu u nas sly uplne zluty mracna, vypadalo to jak pisecna boure

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nedrží. Po příjezdu do práce pod autem loužička. Silikon jsem našel nějaký černý na karoserie. Byl tam obyč průhledný. Jsou dvě možnosti, buď odpustit vodu a nějakým dvousložkovým lepidlem to zalepit nebo chladič vyměnit. Ještě, že mám druhý, v neděli jedu do Prahy. 

Koukal jsem na ten držák. Až mě to popadne, tak to zkusím. Něco s tím udělat musím, ať to není za dva roky skrz. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...