Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Regeneracia filtru pevnych castic


lukinedzr

Recommended Posts

jak DLOUHO regeneruje nepovím, ale je to v řádu minut, dejme tomu do 10 minut, ale nemůže regenerovat co 6-10 kilometrů :bojim, tam je to v řádu stovek kilometrů a závislé od zaplnění FAP filtru, takže normální regenerace probíhá v intervalu cca 500 KM (nahrubo)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přesně takhle se chovala regenerace mě , a měl sem prasklou podtlakovou hadičku u ventilu co ovládá klapky při regeneraci , po výměně hadiček je po problému , při tej regeneraci se jedna klapka uzavře a druhá otevře a právě ta co se měla otevřít zůstala zavřená kvůli tej hadičce a tím pádem sem měl obě zavřený a auto se dusilo . Ale může bejt i špatnej ventil a dá se to vyzkoušet tak že ty podtlakovy  hadičky co vedou do klapek jednoduše nějak zaslep tím pádem se při regeneraci nepřepnou ale budeš mít jistotu že jedna je stále otevřená, jen ta regenerace bude trvat o chvilku dýl protože motor bude cucat studenej vzduch . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Mě nejde z hlavy neudržení zvýšených otacek,jako by se to chtělo udusit. Při regeneraci pokud jedu po dálnici to je v pohode,téměř nejde poznat,ale jakmile se s tim potkám ve městě při nižších otáčkách je to utrpení.Dám nohu z plynu a skuba to s celým autem.Pokud zastavím při probíhají regeneraci a na volnobeh lehce začnu zvedat otacky,tak se prostě nezávisle na poloze plynového pedalu neudrží ve stanovené výši.Dusi se to.

Který ventil jsi měl konkrétně na mysli?Kde mám hledat ty hadicky?

Upraveno uživatelem mira206
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám systém dvou klapek (siemens) a je i systém jedný klapky (delphi) teda alespon si myslím a nežtak mě opravte,nevím co máš ty? Pokud siemens tak mě stačilo vyměnit hadičku co je na foto,jinak sem nějaký čas jezdil se zaslepenejma hadičkama než sem přišel na to která je prasklá,u ventilu sem je odpojil a něčím ucpal,regenerace probíhala normálně jen cca o 5 min dýl. Na druhej foto jsak sem označil je odpoj a foukni do nich,nesmí jít profouknout.IMG_20161028_151105.jpgIMG_20161028_151118.jpg

Upraveno uživatelem mikysedliste
Editace
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj jen při regeneraci a ty hadičky ucpi obě , a nebo jak sem psal do nich foukni a nesmí jít profouknout pokud jo tak je někde prasklá, chybová hláška žádná nevyskočí a auto pojede normálně . Alespoň u mě to takhle bylo a samozřejmě u tebe může být příčina škubání úplně někde jinde . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo na dieselpower se to taky kdysi řešilo , zkopíroval sem část tématu . 

Tak závada byla vyřešena Smile po nastudování funkce regenerace filtru pevných částí mě napadla hned jedna věc totiž pokud má auto FAP tak má tzv. rozvětvený sání při normálním stavu kdy není spůštěná regenerace stlačený vzduch od turba jde hadicí do intercooleru a odtud přes otevřenou chcípací klaku do plast. sání a do motoru ale v moměntě kdy vznikne potřeba FAP regenerovat se tato klapka přes pneu.ventil uzavírá a ve stejný moment se otvírá klapka do sání z hadice přímo od turbodmychadla (teda vzduch jde mimo intercooler) za ůčelem zvýšení teploty výfuk.plynů na požadovaných 500stupňu celsia aditiva jsou vsříknuty do nafty který sniží teplotu vzplanutí usazených částic ve filtru o cca 100stupňu a v tom byl celej problém klapka která pouští obtok se v ten moment neotevřela a motor se začal dusit neměl prostě kyslík tudíž ten oblak černýho dýmu z výfuku nespálená nafta na vině byla prsklá podtlak. hadička vedoucí od pneu ventilu výstup OUT je to ten spodní ventil na držáku pod alternátorem takže výměna cca 2cm gumové hadičky a vše je OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže se zdá,že problém je vyřešen.Tuk,tuk do dřeva.. pro jistotu.:-) Bylo to přeste tak jak říkal Mikysedliště a tímto mu moc děkuji.Jedna hadička byla prasklá,vyměnil jsem ji prozatím za jinou co jsem v šuplíku našel.A dnes proběhla regenerace kterou jsem téměř ani nepostřehl,musel jsem vylézt z auta abych se ubezpečil při běžícím ventilatoru,že fakt probíhá.Hodně velkej rozdíl oproti prasklé hadičce.Miky dekuji,dekuji.

níže připojuji obrázek zadní koncovky při probíhajíci regeneraci.Auto má 296 tis.km a koncovka je pořád stříbrná.Filtr jsem ještě neměnil.Taky tuk,tuk

2016-11-04-6570.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...