celda1970 Odesláno 28. říjen 2016 Sdílet Odesláno 28. říjen 2016 ..koncovka výfuku čistá...???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira206 Odesláno 28. říjen 2016 Sdílet Odesláno 28. říjen 2016 Jak dlouho má tedy probihat regenerace? Mám dojem,že tyhle regeneracni kilometry mám od začátku.Na diagnostice mi samozřejmě prohlíželi i filtr a ten se tvářil ve velmi dobre kondici.??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. říjen 2016 Sdílet Odesláno 28. říjen 2016 jak DLOUHO regeneruje nepovím, ale je to v řádu minut, dejme tomu do 10 minut, ale nemůže regenerovat co 6-10 kilometrů , tam je to v řádu stovek kilometrů a závislé od zaplnění FAP filtru, takže normální regenerace probíhá v intervalu cca 500 KM (nahrubo) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira206 Odesláno 28. říjen 2016 Sdílet Odesláno 28. říjen 2016 Špatně jsi to pochopil,regeneruje zhruba každých 400-450km a trvá to cca těch 6 až 10 km. Co všechno se aktivuje při regeneraci? Kam se má člověk nasměrovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikysedliste Odesláno 28. říjen 2016 Sdílet Odesláno 28. říjen 2016 Tak přesně takhle se chovala regenerace mě , a měl sem prasklou podtlakovou hadičku u ventilu co ovládá klapky při regeneraci , po výměně hadiček je po problému , při tej regeneraci se jedna klapka uzavře a druhá otevře a právě ta co se měla otevřít zůstala zavřená kvůli tej hadičce a tím pádem sem měl obě zavřený a auto se dusilo . Ale může bejt i špatnej ventil a dá se to vyzkoušet tak že ty podtlakovy hadičky co vedou do klapek jednoduše nějak zaslep tím pádem se při regeneraci nepřepnou ale budeš mít jistotu že jedna je stále otevřená, jen ta regenerace bude trvat o chvilku dýl protože motor bude cucat studenej vzduch . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira206 Odesláno 28. říjen 2016 Sdílet Odesláno 28. říjen 2016 (upraveno) Mě nejde z hlavy neudržení zvýšených otacek,jako by se to chtělo udusit. Při regeneraci pokud jedu po dálnici to je v pohode,téměř nejde poznat,ale jakmile se s tim potkám ve městě při nižších otáčkách je to utrpení.Dám nohu z plynu a skuba to s celým autem.Pokud zastavím při probíhají regeneraci a na volnobeh lehce začnu zvedat otacky,tak se prostě nezávisle na poloze plynového pedalu neudrží ve stanovené výši.Dusi se to. Který ventil jsi měl konkrétně na mysli?Kde mám hledat ty hadicky? Upraveno 28. říjen 2016 uživatelem mira206 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikysedliste Odesláno 28. říjen 2016 Sdílet Odesláno 28. říjen 2016 (upraveno) Já mám systém dvou klapek (siemens) a je i systém jedný klapky (delphi) teda alespon si myslím a nežtak mě opravte,nevím co máš ty? Pokud siemens tak mě stačilo vyměnit hadičku co je na foto,jinak sem nějaký čas jezdil se zaslepenejma hadičkama než sem přišel na to která je prasklá,u ventilu sem je odpojil a něčím ucpal,regenerace probíhala normálně jen cca o 5 min dýl. Na druhej foto jsak sem označil je odpoj a foukni do nich,nesmí jít profouknout. Upraveno 28. říjen 2016 uživatelem mikysedliste Editace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira206 Odesláno 28. říjen 2016 Sdílet Odesláno 28. říjen 2016 Děkuji velice,zitra vyzkouším.Ležím v posteli mám rýmečku.Myslím že mám dvě klapky,tudíš siemens.A taky Ti to cukalo jen při regeneraci? Když ucpu jednu z těch hadiček bude se to auto chovat normálně,nebudou chybové hlášky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikysedliste Odesláno 28. říjen 2016 Sdílet Odesláno 28. říjen 2016 Jj jen při regeneraci a ty hadičky ucpi obě , a nebo jak sem psal do nich foukni a nesmí jít profouknout pokud jo tak je někde prasklá, chybová hláška žádná nevyskočí a auto pojede normálně . Alespoň u mě to takhle bylo a samozřejmě u tebe může být příčina škubání úplně někde jinde . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikysedliste Odesláno 28. říjen 2016 Sdílet Odesláno 28. říjen 2016 Jo na dieselpower se to taky kdysi řešilo , zkopíroval sem část tématu . Tak závada byla vyřešena po nastudování funkce regenerace filtru pevných částí mě napadla hned jedna věc totiž pokud má auto FAP tak má tzv. rozvětvený sání při normálním stavu kdy není spůštěná regenerace stlačený vzduch od turba jde hadicí do intercooleru a odtud přes otevřenou chcípací klaku do plast. sání a do motoru ale v moměntě kdy vznikne potřeba FAP regenerovat se tato klapka přes pneu.ventil uzavírá a ve stejný moment se otvírá klapka do sání z hadice přímo od turbodmychadla (teda vzduch jde mimo intercooler) za ůčelem zvýšení teploty výfuk.plynů na požadovaných 500stupňu celsia aditiva jsou vsříknuty do nafty který sniží teplotu vzplanutí usazených částic ve filtru o cca 100stupňu a v tom byl celej problém klapka která pouští obtok se v ten moment neotevřela a motor se začal dusit neměl prostě kyslík tudíž ten oblak černýho dýmu z výfuku nespálená nafta na vině byla prsklá podtlak. hadička vedoucí od pneu ventilu výstup OUT je to ten spodní ventil na držáku pod alternátorem takže výměna cca 2cm gumové hadičky a vše je OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira206 Odesláno 28. říjen 2016 Sdílet Odesláno 28. říjen 2016 Děkuji Miky,hned od zitřka to začnu zkoumat.Možna to bude ono.Každopadně pokud se nezmění to hloupě chovaní motoru,jsem preventivně objednán k jednomu mistnímu specialistovi na peugeoty.Škoda,že když mě chytne regenerace,tak nemám blízko diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira206 Odesláno 4. listopad 2016 Sdílet Odesláno 4. listopad 2016 Takže se zdá,že problém je vyřešen.Tuk,tuk do dřeva.. pro jistotu.:-) Bylo to přeste tak jak říkal Mikysedliště a tímto mu moc děkuji.Jedna hadička byla prasklá,vyměnil jsem ji prozatím za jinou co jsem v šuplíku našel.A dnes proběhla regenerace kterou jsem téměř ani nepostřehl,musel jsem vylézt z auta abych se ubezpečil při běžícím ventilatoru,že fakt probíhá.Hodně velkej rozdíl oproti prasklé hadičce.Miky dekuji,dekuji. níže připojuji obrázek zadní koncovky při probíhajíci regeneraci.Auto má 296 tis.km a koncovka je pořád stříbrná.Filtr jsem ještě neměnil.Taky tuk,tuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.