liza6 Odesláno 15. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2011 Zdravím mám dotaz jestli se někomu to samé nestalo. Můj problém, i přes povolení lanka na plynu mám pořád vysoký volnoběh, respektive na 800ot se to ustálí, ale jen málokdy. Takže s nastavením volnoběhu to nemá nic společnýho. Příklad přijíždím ke křižovatce, vyhodím rychlost a dojíždím otáčky by měly klesnout na cca 800ot, ale auto si drží 1300-1400ot. Po chvíli stání otáčky padnou na 1000ot a pak někdy i na 800ot. Dneska jsem promazal co šlo, prostříkal kontakty, ale moc to nepomohlo. Tak mi napadlo, jestli není špatný krokový motůrek, váha vzduchu, čidlo teploty motoru, nebo něco takovýho. Prostě, že by auto dostávalo chybný info a přidávalo na směsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra.pimo Odesláno 15. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2011 Uz tady par takovych temat je, taky sem je hledal, uz se to tu resilo. Jedna moznost je spatnej potenciometr skrtici klapky.Kdyz to bude takhle blbnout zkus na nej poklepat jestli se to zlepsi.Dneska to budu taky odsobne zkouset a jelikoz mi kamos rek pred pul rokem ze ho mam v chybovych hlaskach.Nic mi vsak auto nedelalo az ted tak si myslim ze je to on. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liza6 Odesláno 15. prosinec 2011 Autor Sdílet Odesláno 15. prosinec 2011 Nějaká fotka nebo popis kde bych to našel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra.pimo Odesláno 15. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2011 Říkal jsem pohledej. Je tu i foto. Mezi airboxem a nadržkou brzdove kapaliny. Tady máš i to téma co se to řešilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liza6 Odesláno 15. prosinec 2011 Autor Sdílet Odesláno 15. prosinec 2011 Ok zatím nebyl moc čas pohledat, ale určo zkusím něco najít. Díky za info a odkaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra.pimo Odesláno 15. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2011 není zač od toho je tu forum:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 15. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2011 Kolisaní otaček volnoběhu zpusobuje spiše krokový motorek, potenciometr klapky muže taky hrát svoji roli ale tam by se to měnilo po pohybu pedálu, ne že se to samo postupně upraví, vidím to na krokáč. Temat na tady k tomu je více než dost. Ještě k tematu co ti dal kolega Ondra, tam se řeší nafta, nikoliv benzin jako máš ty. Každej holt nejezdi na naftu jako on;) Ještě mě napadá čidlo teploty chladící kapaliny, s tím poklesem při stání by to mohlo být ono, při stání jde teplota o něco nahoru a to by mohlo mit vliv. Hledej, tady maš něco do začatku - [upravil dne 15/12/11 21:04 od Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra.pimo Odesláno 15. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2011 No tak jo přiznávám se jsem ropák:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liza6 Odesláno 15. prosinec 2011 Autor Sdílet Odesláno 15. prosinec 2011 Díky Hurvajz to mi sedí víc Zkusím to nějak pořešit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liza6 Odesláno 16. prosinec 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2011 Ted mi napadlo, mohlo by to mít souvislost, stím že mi budíky teploty vody ukazuje pořád málo? Ale auto hned po nastartování fouká lehce teplý vzudch, takže topí rychle. Zajímalo by mi, co bych mohl zkusit aniž bych musel hned něco novýho kupovat. Zkusím před chladič dát karton, a budu sledovat kolik bude budík ukazovat a jak se bude chovat vonoběh, protože by to teoreticky mělo být víc teplý a volnoběh by měl klesnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 16. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2011 že by zelený čidlo teploty vody pro ŘJ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 16. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2011 Zkus jestli se hned po nastartování zahřává i chladič, pokud ano je v háji termostat a auto se neohřeje, muže být vadný i to čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liza6 Odesláno 16. prosinec 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2011 ok zkusím to po jaký době by se chladič měl ohřát když budu mít nastartováno ale nepojedu, prostě jen volnoběh? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sťák Odesláno 23. únor 2012 Sdílet Odesláno 23. únor 2012 zdravím prosím kde se dá štelovat volnoběh u 406 1.9 TD? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Keeper Odesláno 25. únor 2012 Sdílet Odesláno 25. únor 2012 skus predohrev nafty, mal som podobny problem, nakoniec mi uplne odisiel predohrev nafty - mlaka pod autom. po vymene mam pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.