Storm Odesláno 13. březen 2015 Sdílet Odesláno 13. březen 2015 (upraveno) Pokud tam máš nyní jen hodiny, tak musíš mít i jiný konektor, který ti bude pasovat do toho druhého displaye. Těžko by jsi tam ten kabel pájel Jinak není ten kabel třeba ani tahat do BSI, nechá se to napojit do volného pinu v budíkách Kde je ten volný pin v budíkách? Mohl bys to nějak popsat. Mám pouze hodiny a chtěl bych předělat na B display. Můžu ho koupit i s kapličkou a vzal bych k tomu i svazek (konektor s kusem drátů). Už to tady čtu poněkolikáté a přemýšlím jak na to, Konektor původní bych měl nějak přepinovat na nový, pak dotáhnout jeden drát od BSI (budíků?) a nějak vytvořit tlačítko, protože to vypadá, že páčky asi nejdou předělat, taky nemám tušení kam a jak zapojit tlačítko.... Když studuju a porovnávám schémata zapojení, které jsou v tomto vlákně tak mi vychází následující zapojení konektoru k displeji B: 9 - + od baterie, 8 - kostra, 7 - + od spínací skříňky, (9 a 7 přívvod od BSI) 17 a 4 data vytažená ze sdruženého přístroje na palubní desce? Jestli to dobře chápu tak z průvodního zapojení hodin půjdou použít pouze dva dráty a to kostra a stálý proud + od baterie, který jde od BSI (ozn. jako BE11 na pin č. 9) ostatní se bude muset přepojit a případně přetáhnout. Co to je a kde se nachází Sdružený přístroj na palubní desce (ve schématu označený 0004)? Nejlepší asi bude připojit kompletní svazek na ISO konektror k rádiu, jdou tam totiž data dvěma kabely ozn. 9004 a 9005. Ve schématu zapojení displeje jdou ze sdruženého přístroje na palubní desce (0004) taky dva datové ozn. 9004A a 9005A, předpokládám že to bude stejné. Zítra jdu vytáhnout rádio (neoriginál) a zkontrolovat ISO konektor, jestli do něj vedou všechny potřebné dráty z BSI (konektor 40V GR)... A jen tak pro zajímavost, mám klimu a teplotní čidlo v zrcátku nemám :-(, viz. první příspěvek. Upraveno 14. březen 2015 uživatelem Storm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pito.za Odesláno 14. březen 2015 Sdílet Odesláno 14. březen 2015 Zdruzeny pristroj je tachometer a potrebujes natiahnut iba datovu linku 9004 a 9005 cize dva vodice a je jedno ci z BSI alebo z radia alebo z tachometra (budikov).A neviem ze by bol volny pin v budikoch pripaja sa to priamo na vodice 9004 A a 9005B. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Storm Odesláno 14. březen 2015 Sdílet Odesláno 14. březen 2015 OK, to jsem včera během noci pochopil jak jsem studoval schémata hodin, displeje, rádia a ISO konektoru nový svazek napojím před ISO prodloužení k rádiu, pokud tam bude plně zapojený ten ISO konektor, ale na jakém principu funguje to tlačítko, kam je zapojeno, nemá někdo el. schéma páček pod volantem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 14. březen 2015 Sdílet Odesláno 14. březen 2015 Tlačítko je zapojeno přímo do modulu páček, poté to komunikuje po sběrnici mezi modulem a BSI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Storm Odesláno 15. březen 2015 Sdílet Odesláno 15. březen 2015 , jo dík, to je zřejmé, proto bych prosil jestli má někdo schéma zapojení páček abych třeba když tak, to mohl ubastlit nějak jinak jinak, pokud by se mi nepodařilo předělat páčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pito.za Odesláno 15. březen 2015 Sdílet Odesláno 15. březen 2015 Schemu paciek nezozenies je to cely modul a schema pripojenia paciek ti je na nic lebo komunikuju po datovej zbernici.Cize iba rozchodit tlacitko na packe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Storm Odesláno 15. březen 2015 Sdílet Odesláno 15. březen 2015 OK, dík za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Storm Odesláno 24. březen 2015 Sdílet Odesláno 24. březen 2015 Tak jsem koupil displej s konektorem a kapličkou. Rozebral, vyčistil kontakty. Taky se mi podařil vyloupnout ten čudlík na páčce . Koupil jsem iso konektor a přes klasickou čokoládu jsem jej propojil podle zde uveřejněných schémat s displejem. Dnes jsem vyhodil rádio, zapojil displej přes ten iso konektor místo rádia a do dírky v páčce vrazil kus špejle. Displej normálně naskočil a i bez aktivace ukazoval spotřebu, průměr, dojezd, otevřené dveře atd... přepínal jsem to tou špejlí , takže to vypadá dobře. Jen s jedním problémem jsem se setkal, ty hodnoty (prům. spotřeba atd.) nejdou vynulovat. Podržím špejli v kontaktu i 10 sekund a nic.... Čím to může být? Setkal se s tím někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pito.za Odesláno 24. březen 2015 Sdílet Odesláno 24. březen 2015 Bude treba nakofigurovat PC v BSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miro81 Odesláno 10. únor 2017 Sdílet Odesláno 10. únor 2017 V 14. 12. 2011 at 8:18, ChouLu napsal: 2006 tedy multiplex. Pokud vyndas kaplicku uvidis privodni svazek. Pokud mas hodiny tak tam budes mit nejspise 4. Ale na display potřebuješ 5. tedy jeden kabel dotáhnout dolu do BSI. Teploměr vede do BSI a pokud to bylo aspon trosku v priprave tak by mel koncit v A sloupku spolujezdce. Tedy odtud dotahnout kabel do dveri a zrcatka. Ted zalezi jaky display chces. Pokud A (Hodiny,datum,teplomer, a nejake hlasky) tak ti staci dat displ a nemusi bejt aktivovany ani v BSI. Pokud B (to same co nahore plus spotreba apod) tak musis dodelat spinac na prave pacce (steracu) vycvaknout ten cudlik na konci a dodelat tam spinac . Navod je tady na foru Teplomer musis aktivovat jak v BSI tak i Displayi přes PP2000 Ahoj..nevedel by si mi to spravit do mojej 206+? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomik118 Odesláno 16. duben 2017 Sdílet Odesláno 16. duben 2017 da sa do 1riadkoveho displeja pridat info o spotrebe kolko je dojazd a pod ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pito.za Odesláno 17. duben 2017 Sdílet Odesláno 17. duben 2017 Nie, ked chces info o spotrebe tak vymenit za dvojriadkovy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomik118 Odesláno 17. duben 2017 Sdílet Odesláno 17. duben 2017 (upraveno) a da sa vymenit resp dopasujem to tam ? ide o 206 1.1 44kw bez klimy EDIT: kde sa da zohnat ten displej B ? Upraveno 17. duben 2017 uživatelem Tomik118 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 17. duben 2017 Sdílet Odesláno 17. duben 2017 Dá se vyměnit, ale jaký máš ročník? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomik118 Odesláno 17. duben 2017 Sdílet Odesláno 17. duben 2017 V technicaku je 2003 ale podla vin je 2004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pito.za Odesláno 17. duben 2017 Sdílet Odesláno 17. duben 2017 Da sa, mas MUX len zohnat displej . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomik118 Odesláno 17. duben 2017 Sdílet Odesláno 17. duben 2017 A vies poradit odkial zozeniem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 17. duben 2017 Sdílet Odesláno 17. duben 2017 vrakac nebo novej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomik118 Odesláno 17. duben 2017 Sdílet Odesláno 17. duben 2017 Daj link na aj aj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 17. duben 2017 Sdílet Odesláno 17. duben 2017 no novej asi u peugeota ne ? dojdes tam a reknes ze chces display na palubak na 206 - zaplatis 2 tisice a jedes a vrakac - to jedine zajit fyzicky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.