Martin407 Odesláno 8. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2011 Zdar pánové, po jaké době by se měl ohřát motor 2.0 HDi v mé 407? Přijde mi totiž že trvá hrozně dlouho než se ručička teploměru vůbec pohne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adam.bogocz Odesláno 8. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2011 to samozdřejmě záleží na tom, jak je venku, jestli stojíš nebo jedeš a pokud jedeš tak na jakých otáčkách to valíš ... pokud je venku jako teď, kolem -1°C/2°C, tak já osobně čekám asi 4 minuty s nastartovaným motorem, potom jedu asi 8 minut do práce a když dojedu tak mi teplota vyjede těsně nad 70° Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 8. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2011 a hladal si tu v sekcii 407 ? aspon v 3 vlaknach sa tu o tom siahodlho pise... par vlakien nizsie tu mas vlakno a vratane neho mas dalsie dve vlakna... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin407 Odesláno 8. prosinec 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2011 Jistě že jsem zkusil hledat ale to mi moc nepomohlo. Teď jsem s tím jel cca 20 minut po městě a ručička se sotva pohnula. Přijde mi že loni v zimě se ohřálo rychleji. Mám takovej pocit jestli termostat není špatnej a nezůstává pořád otevřenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 8. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2011 na akych otackach jazdis? aky prevodovy stupen ? ides kontinualne alebo stojis na kazdej krizovatke? ja ked som nemal webasto som teplotu 80st dosiahol pri -5 po cca 18km. mimochodom nejde o to ze ti ti vlakno pomoze alebo nie, ale je tam odpoved na tvoj dotaz, lebo bud je to normalne alebo mas zly termostat (malo pravdepodobne) este sa tu neobjavil uzivatel ktory mal zly temorstat na 407me. ide o to ze sa zaklada duplicitne vlakno o tom istom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin407 Odesláno 8. prosinec 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2011 Ok. Rozumím ti. Témata jsem pročetl a podle toho co se tam píše to asi bude normální situace. I tak díky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 8. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2011 :super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojosavi Odesláno 8. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2011 Ja si myslim, ze to je uplne normalne cez zimu. Ked idem do prace - cca 8-10 minut tak sa olej niekedy ani nestihne zahriat. A to je tu v UK teraz okolo +5 stupnov. Keby si mal zly termostat tak cakas ovela dlhsie. Ja som mal na 307-ke zly termostat a bol otvoreny a sa zahrialo len na dlhsich trasach min. po hodine jazdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bart.lbc Odesláno 14. únor 2012 Sdílet Odesláno 14. únor 2012 HonzaZ: Ten ví všechno kolem elekt. Zeptám se na radu. Starší typ termostatu jedno čidlo na termostatu z pohledu od chladiče je z leva šikmo dolů a druhý na komoře termostatu ze zadu, který znich je pro budíky a pro ř. jednotku máš taky r.v. 2004? Děkuji bojuji s nedohříváním auta a termostat jsem vyměnil a žádná změna. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike407 Odesláno 14. únor 2012 Sdílet Odesláno 14. únor 2012 Možná blbá otázka, ale jak se ti to \"nedohřívání\" projevuje? Teplota vody na teploměru se nedostane ani přes 70 stupňů? A nemohl by být problém třeba v tom, že se ti opře ručička teploměru o krycí sklo (nebyl bys totiž zdaleka první) a nemůže dál? Já jsem to tak také měl a náprava je jednoduchá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 14. únor 2012 Sdílet Odesláno 14. únor 2012 To jsem měl taky a když jsem s tím byl v peugeotu tak mi chtěli měnit celý budíky za 16t:o Pak sem to rozebral a za 10 minut bylo po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 15. únor 2012 Sdílet Odesláno 15. únor 2012 bart.lbc : všechno teda nevím, ale jak jsem koukal do SB, tak ten konektor nahoře je pro elektroventil termostatu. Snímač teploty je jenom jeden, je to ten zezadu. Jinak na dia si krásně otestuješ jak chodí ručičky na všech budícich a hned budeš vědět, zda je problém v budících, nebo jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvrlo Odesláno 15. únor 2012 Sdílet Odesláno 15. únor 2012 ja som v nedeľu najazdil 60 km po okreskách a teplota sa mi dostala max. na 70 :myslim zdá sa mi to málo.. opretá ručička ??? stávalo sa to iba v prvých ročníkoch alebo aj neskôr (mám 2007)?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike407 Odesláno 15. únor 2012 Sdílet Odesláno 15. únor 2012 Opřenou ručičku jsem poznal podle toho, že když bylo auto opravdu ohřáté po delší jízdě, tak stačilo poklepat na krycí plexi před ručičkou a bylo vidět, že měla snahu jít dál nahoru. A při detailním pohledu na plexi v místě kde se ručička dotýkala, bylo vidět nepatrnou bílou tečku, jak se tam z ní obtisknula barva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvrlo Odesláno 15. únor 2012 Sdílet Odesláno 15. únor 2012 aha, tak to tiež tak skúsim udivuje ma, že 407 môže mať takýto banálny problém:myslim dííík! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 15. únor 2012 Sdílet Odesláno 15. únor 2012 Vyndej si budíky a vycvakni si to krycí plexi. Pak by ti ručičky měly krásně vyskočit do správné polohy. Samozřejmě že budíky musíš mít připojené a nastartováno. K této zkoužce ani není dia potřeba:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvrlo Odesláno 15. únor 2012 Sdílet Odesláno 15. únor 2012 skúsim... díík:papa:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike407 Odesláno 15. únor 2012 Sdílet Odesláno 15. únor 2012 Plexi ani vycvakávat nemusíš. Stačí, když vyndáš budíky a zezadu pod budíkem teploměru trochu opatrně odtáhneš ten zadní díl. Stačí malým šroubovákem a jen trošičku. Tím se ti ručička posune dál od plexi. Já jsem tam takhle strčil kousíček plastu a přelepil jsem to izolepou, aby se okolo toho nedostával dovnitř prach. A nemusíš riskovat, že se ti při sundání plexi dostane dovnitř nějaký bordel nebo ulámeš ty plastové zobáčky, které ho drží. [upravil dne 15/2/12 11:23 od Mike407] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvrlo Odesláno 15. únor 2012 Sdílet Odesláno 15. únor 2012 takto je to asi ľahšie, len som zatiaľ nikdy nedemontoval budíky (nemáte náhodou niekto schému postupu?) ale aj tak to asi nechám, kým sa neoteplí. díík:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike407 Odesláno 15. únor 2012 Sdílet Odesláno 15. únor 2012 Když se podíváš na přístrojový panel, tak při horní hraně plexi uvidíš 3 malé dírky. No a tam stačí zasunout nějaké silnější dráty nebo špejle a odehnout plíšky, za které je ten panel zacvaknutý. Je to jednoduché. Jestli chceš, tak sem večer hodím fotku, jak to tam vypadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.