kerlin Odesláno 8. leden 2003 Sdílet Odesláno 8. leden 2003 P 306 1,6 benzín. Když dám nohu s plynu jdou otáčky pozvolna na 400 a pak se buď vrátí na 900 nebo to chcípne. (50/50). (Palivové potrubí je vyčištěné). Občas se rozsvítí diagnostika motoru bez ohledu na to v jakém je motor režimu cca 10 až 30 sec. Je to rv. 1994 a najetých má tak 200 000. (Odhad mechanika., tvrdí, že to nejspíš bude lambda). Při rozjíždění je nutno motor dost vytočit jinak dost cuká. Díky za odpověď. Pavel Kerlin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jano306 Odesláno 8. leden 2003 Sdílet Odesláno 8. leden 2003 moze to robit aj lamda ale skor by som povedal to bude regulator bohatosti najlepsie dat na tester do peugeotu vela stasia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjr. Zeman Odesláno 22. květen 2003 Sdílet Odesláno 22. květen 2003 Mám némlich ten stejnej problém. Akurát mám najeto jen 65 tis (3 06, 1, 6, 96). Teďka jsem si s tim hral a podařilo se mi to dostat do supr režimu-kontrolka svítí furt. Jentak z čuriny jsem změřil napětíčko lambdy a při poloze klíčku 1 to ukazuje 0.42V, po nakopnutí to okupuje 0.8V na zvýšnej volnoběh, no a po vytočení to líce horedole po dědině. Páč mi to nedalo, sfrknul jsem na Bosch FSA 560 - ten puá Lambda regulace mimo rozsah a různý jiný zvěrstva okolo lambdy. Jenže nevím jestli sem to nezrobil svým multimetrovým konáním, protože po vymazání závad to už chybu nenašlo. No a na závěr jedna voňavost, emise ve 3000 rpm jsou tyto: CO cca 6%, HC 400ppm. Japa ti to dopadlo, byla to lambda? Jeden fest cool link (proč si neudělat reklamu,né?): http://www.mendelu.cz/~agro/af/technika/html/dynamos.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 24. květen 2003 Sdílet Odesláno 24. květen 2003 Skuste tu lambdu poradne dotahnout. Protoze mi na 306tce taky blbla a nebyla poradne doatzena a tudiz plavala zem a merilo to cipoviny a kontrolka na palubce si blikala tak co 10 minut ... JInak ty emise jsem mel zvyseny taky ... horsi nez skodovka ... a bacha, at to neodsere KAT !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjr. Zeman Odesláno 25. květen 2003 Sdílet Odesláno 25. květen 2003 To ajsik. A kolikadrát tam máš? Mně tam vede zem v drátu (signal, zem, vyhříváni2x). Asi fakt bude ta lambda mrtvola. Proměřoval jsem všechny odpory na čidlech a všude, kde se dalo a ještě jsem našel vyšší odpor (misto 13 ohm 19 ohm) na tom bazmeku, co řídí volnoběh. čert aby to vzal! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 25. květen 2003 Sdílet Odesláno 25. květen 2003 vedou tam dva draty ... je to ale 1.4i, s vicebodem. Jo a ta hodnota napeti litat ma...takze ta sonda by nemela byt kaput ... pokud ovsem neukazuje mimo toleranci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjr. Zeman Odesláno 30. květen 2003 Sdílet Odesláno 30. květen 2003 Tak teda lambádu sondu jsem tam namontýroval novou, dráty procingal, čidla vytahal a změřil. Ale prd. Furt je to stejny. CO už ani nesleze pod 8%!!! V pondělí to táhnu do servízu, jestli na to nenajdou meducínu. Setkal jste se s tímdle divným problémem ještě někdo, nebo jsem zkratka \"vyvolenej\"? Jestli děláte někdo(jako že asi jo) v Peugeot servisu, co máte za diagnostiku. Já na KTS mam velký kulový. Bosch MP5.1 tomu nějak nešmakuje a nechce mi ukázat očekávaný hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest 206WRC Odesláno 31. květen 2003 Sdílet Odesláno 31. květen 2003 co zkusit MAF - vahu vzduchu? pokud je lambda ok, pak druhe na rane je cidlo mnozstvi nasateho vzduchu... jeste me napada, teda nevim, jestli ma Pegina :-) volnobezny ventil ? pokud jo, tak vycistit, bejva zakarbonovanej a pak kolisaj volnobezny otacky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjr. Zeman Odesláno 31. květen 2003 Sdílet Odesláno 31. květen 2003 Tohle je ještě typa s MAPem, ale dik za tip. Kolik má mít MAP při volnoběhu? Já na 1.6 mám cca 287 mbar. Znáte někdo správný číslo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.