Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

EGR ventil - kde je


Stefan00

Recommended Posts

Mam Citroen Jumper 2,2HDi, 88kW, r. 2007, 98000km obdoba Peugeota BOXERA

Začalo mi dusiť motor pri rozbehu z nízkych otáčok a neskôr to začalo aj scípať - podľa Strakiho je to EGR.

Neviete mi niekto poradiť, kde sa nachádza, ako sa k nemu najlepšie dostanem?

Bol som na STK - ke, začalo mi to robiť po tom, ako tam vytáčajú motor do nepríčetnosti:grr, asi sa ten eloktro EGR zasekol, alebo čo....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je to tady:

dsc01685ka.jpg

dsc01686j.jpg

dsc01689xl.jpg

Tady tyhle zapadky jenom odehnout a vytahnout cely vrsek ventilu......

dsc01690gi.jpg

dsc01691qm.jpg

dsc01692t.jpg

Vybrat ozubene kolecka a zpatky slozit......

dsc01693k.jpg

Popisky jsou male ale jenom je tam oznacene co mas udelat.

Povolit sroubek a odehnout zapadku.....

Bacha pod ventilem je 2x plechove tesneni tzn. na vstupu i vystupu.

PS: !!!!!!!!!!!Upozorneni!!!!!!!!!! Plati jenom pro boxera se vstrikovanim Bosch a Visteon.Ne pro kutily na osobakach jako 307,407......Neptejte se proc.

[upravil dne 3/12/11 13:03 od straki007]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...

Mám problém s egr ventilem ,alespon předpokládám ,dle tofo co jsem zde přečetl a dle toho ,že už mi ho dvakrát měnili ,každopádně ted už to nechce jet vůbec a totálně to jen čoudí a je to bez výkonu ,kde přesně egr najdu??5tu tu podobný příspěvek s návodem a obrázky ale z nějakého mě neznámeho důvodu přiložené obrázky nejdou otevřít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

zdravím,též s tím asi souvisí aj moje potíže od pořízeni auta, a to že neustále se rozsvěcuje kontrolka motoru check engine.V letních měsících září takřka permanentně,v zimě jen sporadicky.Motor jde naprosto perfektně, bez jediného zaváhání.Takto najeto asi 30tis.km. Vypisuje se chyba P0402 jako občasná závada. Už někdy před rokem jsem čistil egr,ale podle mě byl čistej...,taky jsem tam vyřešil nějaké netěsnosti na výfuku,kterým jsem to původně přisuzoval.Turbo ok,fap ok.Pár týdnů klid,pak zas kontrolka...

Celkově najeto cca 230tis.km.

Tuším,že stím budou akorát potíže na stk. Pomůže mi nový egr,nebo to mám jen nějak lépe vyčistit? Díky předem za rady a zkušenosti.

Upraveno uživatelem oldcar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Mám také problém, myslíte, že může jít o EGR? Mám auto Citroën jumper 2.2hdi, R. V. 2010,najeto 128000.Při najetí asi 30-50km auto padá do úsporného režimu, dusi se a někdy chcipne. Potom zase jede třeba 10km normálně. Na diagnostice to ukazovalo váhu vzduchu a EGR. Váha vzduchu vyměněna, závada trvá dal, pořád se auto chová stejně. Myslíte, že tato závada může být špatným EGR ventilem? Na palubce svítila kontrolka motoru, po výměně váhy zhasla.I ženy mohou řídit dodavku:-) jen poradenství bych uvítala.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...