Stefan00 Odesláno 2. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2011 Mam Citroen Jumper 2,2HDi, 88kW, r. 2007, 98000km obdoba Peugeota BOXERA Začalo mi dusiť motor pri rozbehu z nízkych otáčok a neskôr to začalo aj scípať - podľa Strakiho je to EGR. Neviete mi niekto poradiť, kde sa nachádza, ako sa k nemu najlepšie dostanem? Bol som na STK - ke, začalo mi to robiť po tom, ako tam vytáčajú motor do nepríčetnosti:grr, asi sa ten eloktro EGR zasekol, alebo čo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 2. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2011 Jeeej. Ja zapomel. Uz sem davam foto extra pro tebe pane.... EDIT: Tak zitra.Mam to v druhem mobilu v aute. Delal jsem to vcera tak jsem ti to zdokumentoval [upravil dne 2/12/11 20:47 od straki007] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan00 Odesláno 3. prosinec 2011 Autor Sdílet Odesláno 3. prosinec 2011 OK, vďaka, čakám....:):) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 3. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2011 Tak je to tady: Tady tyhle zapadky jenom odehnout a vytahnout cely vrsek ventilu...... Vybrat ozubene kolecka a zpatky slozit...... Popisky jsou male ale jenom je tam oznacene co mas udelat. Povolit sroubek a odehnout zapadku..... Bacha pod ventilem je 2x plechove tesneni tzn. na vstupu i vystupu. PS: !!!!!!!!!!!Upozorneni!!!!!!!!!! Plati jenom pro boxera se vstrikovanim Bosch a Visteon.Ne pro kutily na osobakach jako 307,407......Neptejte se proc. [upravil dne 3/12/11 13:03 od straki007] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 3. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2011 Zapomel jsem dopsat.Konektor ventilu je nejlepsi odpojovat smerem zezdola od merky oleje malicky sroubovakem.Jde to blbe ale jde to...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan00 Odesláno 5. prosinec 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2011 .....tak som to skúšal vymontovať, ale je tam zlý prístup:grr:grr:grr....nepodarilo sa mi to s mojim náradím vymontovať. Podarilo sa mi povoliť len 1 šrób a odpojiť konektor, ten som nechal odpojený. Bude to vadiť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 5. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2011 Nemelo by....... Mozna to bude ok. Zatim ho nech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juventusturin Odesláno 25. leden 2016 Sdílet Odesláno 25. leden 2016 Ahoj Můj otec má boxera rok 2012 najeto 350tkm asi mu zlobit egr ventil nevíte kde ho sehnat levněji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 25. leden 2016 Sdílet Odesláno 25. leden 2016 (upraveno) Chtělo by to typ motoru, nebo radši VIN Upraveno 25. leden 2016 uživatelem HonzaZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki10 Odesláno 30. leden 2016 Sdílet Odesláno 30. leden 2016 Mám problém s egr ventilem ,alespon předpokládám ,dle tofo co jsem zde přečetl a dle toho ,že už mi ho dvakrát měnili ,každopádně ted už to nechce jet vůbec a totálně to jen čoudí a je to bez výkonu ,kde přesně egr najdu??5tu tu podobný příspěvek s návodem a obrázky ale z nějakého mě neznámeho důvodu přiložené obrázky nejdou otevřít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oldcar Odesláno 21. únor 2016 Sdílet Odesláno 21. únor 2016 (upraveno) zdravím,též s tím asi souvisí aj moje potíže od pořízeni auta, a to že neustále se rozsvěcuje kontrolka motoru check engine.V letních měsících září takřka permanentně,v zimě jen sporadicky.Motor jde naprosto perfektně, bez jediného zaváhání.Takto najeto asi 30tis.km. Vypisuje se chyba P0402 jako občasná závada. Už někdy před rokem jsem čistil egr,ale podle mě byl čistej...,taky jsem tam vyřešil nějaké netěsnosti na výfuku,kterým jsem to původně přisuzoval.Turbo ok,fap ok.Pár týdnů klid,pak zas kontrolka... Celkově najeto cca 230tis.km. Tuším,že stím budou akorát potíže na stk. Pomůže mi nový egr,nebo to mám jen nějak lépe vyčistit? Díky předem za rady a zkušenosti. Upraveno 21. únor 2016 uživatelem oldcar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lenka1977 Odesláno 1. červen 2018 Sdílet Odesláno 1. červen 2018 Mám také problém, myslíte, že může jít o EGR? Mám auto Citroën jumper 2.2hdi, R. V. 2010,najeto 128000.Při najetí asi 30-50km auto padá do úsporného režimu, dusi se a někdy chcipne. Potom zase jede třeba 10km normálně. Na diagnostice to ukazovalo váhu vzduchu a EGR. Váha vzduchu vyměněna, závada trvá dal, pořád se auto chová stejně. Myslíte, že tato závada může být špatným EGR ventilem? Na palubce svítila kontrolka motoru, po výměně váhy zhasla.I ženy mohou řídit dodavku:-) jen poradenství bych uvítala.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.