Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Dlouhodobé zkušenosti...?


Mak

Recommended Posts

  • O 4 měsíce později...
  • O 1 měsíc později...

Ale jo...:). Tak hlavně doufám, že to tu závadu (chybové hlášení) vyřeší, ukázala jim to prý diagnostika. Já tohle už moc neznám, ale myslel jsem si, že to čerpadlo je aktivní hlavně po vypnutí motoru. No, a mně to zablikalo při řazení blízko nejvyšších otáček (chvilkových) a pak už teda vždy před startem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak auto doma, cena o cca 1t vyšší (nevím, jestli ta původní byla bez diagnostiky nebo bez DPH), ale zatím to vypadá dobře. Hlavně, aby bylo v pořádku i turbo. Doufám, že ano, skoro jsem po tom hlášení nejezdil (jen do servisu) a motor nikdy nezhasínám hned...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 měsíců později...

Tak zase po čase... Chybové hlášení se objevilo ještě jednou a samo zase zmizelo asi po třech startech. Na diagnostice už předtím zjištěn nízký, ale taky vysoký tlak turba. Auto pak už jezdilo ale v pohodě. Taky nedávná cesta do Chorvatska se zdála OK. Předjel jsem kde co, a co ne, tak jen z obavy z radarů. Při jízdě v levém pruhu vedle pomalejší kolony se za mnou ale objevil nějaký mnohem rychlejší sportovní mercedes. Chtěl jsem přidat a uhnout, ale víc to nějak nešlo (pocitově jako omezovač někde před 5000ot). Chybové hlášení ale žádné...
Pokud to šlo, začal jsem tankovat benzín 100, tedy tam a zpět asi 4x. No, a teď v Čechách motor na nižší stupně zase točí až k 6000, což by vlastně ani neměl. Vyzkoušet max. rychlost je tady u nás na okreskách trochu problematické... [emoji4] Jak jsem psal, tyhle motory už nejsou moje parketa. Snad naklápění lopatek turba...? A asi vyčkat...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 týdnů později...
  • O 3 roky později...
  • O 6 měsíců později...

Zajímala by mě zkušenot majitele... :myslim:Dhttps://www.autoforum.cz/zajimavosti/nekdo-najel-s-peugeotem-591-tisic-km-za-9-let-je-to-jeste-neuveritelnejsi-nez-jindy/

Kdo se ho ujme? :D:D RCZ se mi vždy moc líbilo, ale tohle už je moc ojetý. :D

Upraveno uživatelem Péťa
Upraven odkaz, aby v něm nebyly reklamy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Být to THP tak smekám. Tam by to byl ale min. 4. motor :aut  Ale 2L HDI je držák. Ještě zajímavější je to, že s tím jezdil jednou ročně do servisu, takže to ty km pravděpodobně najelo na předepsaný olej, který určitě neměnil co 15tis, ale min 30tis a víc :myslim  Dost by mě zajímalo, co všechno se tam za tu dobu měnilo (FAP, vstřiky, turbo apod.)  
https://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz/Peugeot-RCZ-LANGSTRECKENFAHRZEUG/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:19300_36_/pg:vipcar/329475399.html 

VIN: VF.34.J.RH..H8.CP.00.27.69
@jarokare to je výzva :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...