R1kimi Odesláno 25. listopad 2011 Sdílet Odesláno 25. listopad 2011 Zdravím, chcem sa opýtať : zaslepil som EGR podľa nasledujúceho odkazu Po zaslepení sa mi zdá že auto ide lepšie ale sem tam mi preblikne kontrolka autodiagnostiky a to je ten dôvod prečo píšem. Máte niekto skúsenosti s 1,9TD a zaslepeným EGR ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 25. listopad 2011 Sdílet Odesláno 25. listopad 2011 Mne to robilo to iste, potom mi svietila uz stale, tak som ho odslepil, da sa to diagnosticky odstranit (vid. strakiho vlakno v Servis). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R1kimi Odesláno 27. listopad 2011 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2011 Diagnosticky odstrániť na r.v.96 ? A ktoré strakiho vlákno máš na mysli? Lebo v sekcii servis má 900 príspevkov? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sťák Odesláno 23. leden 2012 Sdílet Odesláno 23. leden 2012 chci se zeptat,řeším už dcl často že mi svítí kontrolka K když trochu držím svoji 406 v otáčkách,třeba se mi stalo,že sem vytočil 2ku na 60 chvilinku držel a najednou se rozsvítila kontrolka K,přestalo to táhnout a motor byl hlučnější,pak třeba zhasne a i motor se ztiší a vše jde jak má,a když to protůruju na volnoběh tak to nedělá nic...nemůže za to taky ten egr ventil?kde ho mám kdyžtak hledat,za každou radu budu rád...díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 24. leden 2012 Sdílet Odesláno 24. leden 2012 Myslim ze tu sa to preberalo --> 106sťák: EGR ventil je umiesneny za motorom, vedie od vyfukoveho potrubia po sanie (pusta cast vyfukovych plynov naspat do motora). Jeho presne umiestnenie je hore v odkaze na obrazku, je mozne ze ho mas uz pridreny alebo upchaty. Este by bolo dobre skontrolovat vzduchovy filter a vahu vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 24. leden 2012 Sdílet Odesláno 24. leden 2012 R1kimi: a víš určitě že to je zpusobené tím zaslepením? Qcko:jenže ty máš hdi a v sání máš ještě jednu klapku ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 24. leden 2012 Sdílet Odesláno 24. leden 2012 Kde v sani by som mal mat klapku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R1kimi Odesláno 24. leden 2012 Autor Sdílet Odesláno 24. leden 2012 R1kimi: a víš určitě že to je zpusobené tím zaslepením? Qcko:jenže ty máš hdi a v sání máš ještě jednu klapku ... Na 100% to neviem, ale kontrolku som si všimol zasvietiť až po zaslepení EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barney Odesláno 24. leden 2012 Sdílet Odesláno 24. leden 2012 Mám dotaz ... pročítla jsme víše uvedený odkaz .. po zaslepení EGr se tedy zvyší /sniží? co .. v tamté diskuzu jsou sporné odpovědi tak se ptám tu na na čistoi a jasnou odpověd Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sťák Odesláno 25. leden 2012 Sdílet Odesláno 25. leden 2012 Myslim ze tu sa to preberalo --> 106sťák: EGR ventil je umiesneny za motorom, vedie od vyfukoveho potrubia po sanie (pusta cast vyfukovych plynov naspat do motora). Jeho presne umiestnenie je hore v odkaze na obrazku, je mozne ze ho mas uz pridreny alebo upchaty. Este by bolo dobre skontrolovat vzduchovy filter a vahu vzduchu koukal sem že mám nejakou hadičku vypojenou,je na elmag ventilu a konec není nikam nasunutej,od čeho to tak mám?zkusím nafotit a dat sem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdaa Odesláno 25. leden 2012 Sdílet Odesláno 25. leden 2012 Po zaslepení EGR (na výfuku a u sání),jinak jsem ho nechal normálně běhat kvůli hlášené chybě na diagnostice,se zdá,že volnoběh je klidnější,trošku mi klesla spotřeba,motor lépe táhne od spodu,ale hlavně do něho nejde zpět sajrajt z výfuku.HDI má na propojovacím potrubí ještě výměník na ohřev chladící kapaliny.Dík tomu se pouze zhoršilo ohřátí motoru.V tomto počasí to trvá cca 10 km než se dostane na 90´C.Jinak je vše v pohodě a na STK emise také. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubát Odesláno 25. leden 2012 Sdílet Odesláno 25. leden 2012 Po zaslepení EGR (na výfuku a u sání),jinak jsem ho nechal normálně běhat kvůli hlášené chybě na diagnostice,se zdá,že volnoběh je klidnější,trošku mi klesla spotřeba,motor lépe táhne od spodu,ale hlavně do něho nejde zpět sajrajt z výfuku.HDI má na propojovacím potrubí ještě výměník na ohřev chladící kapaliny.Dík tomu se pouze zhoršilo ohřátí motoru.V tomto počasí to trvá cca 10 km než se dostane na 90´C.Jinak je vše v pohodě a na STK emise také. máš FAP? popř. neděláto s tím nějaké problémy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 25. leden 2012 Sdílet Odesláno 25. leden 2012 Zdravim presne jak pise mirdaa mame to zaslepene a odmontovane od leta a krom hlubsiho zvuku duneni pri podtoceni a studenych startech kde je fakt hlucnejsi neni zadny problem. Mozna bych i rekl ze se lepe chladi voda/diky odpojenemu vymeniku. FAP jede jak ma - myslim ze to nema ani vliv na jeho fci. Pokud se regeneruje tak nekdy jedu par km na 3 aby se zvedla teplota. A z podstaty veci na jedne strane cistime vzduch aby nebyl spinavej a EGR nam prepousti bordel primo do sani .... V diag to hlasi viz foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdaa Odesláno 30. leden 2012 Sdílet Odesláno 30. leden 2012 Po zaslepení EGR (na výfuku a u sání),jinak jsem ho nechal normálně běhat kvůli hlášené chybě na diagnostice,se zdá,že volnoběh je klidnější,trošku mi klesla spotřeba,motor lépe táhne od spodu,ale hlavně do něho nejde zpět sajrajt z výfuku.HDI má na propojovacím potrubí ještě výměník na ohřev chladící kapaliny.Dík tomu se pouze zhoršilo ohřátí motoru.V tomto počasí to trvá cca 10 km než se dostane na 90´C.Jinak je vše v pohodě a na STK emise také. máš FAP? popř. neděláto s tím nějaké problémy? FAP nemám.Zaslepil jsem to nerezovým plíškem a nezdá se mi,že by to bylo hlučnější při startu nebo sešlápnutí plynu.Proč by mělo?Leda,že by to někde podfukovalo nebo u sání přisávalo falešný vzduch...a to mi nedělá...jsem ďoubalík:auttestoval jsem to i jarovou pěnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.