Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

vysoka spotreba 2,2 hdi


tasunko

Recommended Posts

Při vyšší teplotě ty saze fakt shoří, je to jako když zatopíš v kamnech, tak než se ohřejou tak kouří a když je to rozfajrovaný, tak to už téměř nekouří. Tak podobně je to s těma sazema ve FAPu. Je to fakt lepší než bez něj, i když ani bez něj to není žádná tragedie, pokud si to někdo ještě k tomu FAP off nenechá \"čipnout od odborníka\".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to trochu :xvul , ale taky to s tím trochu souvisí.

Při poslední inverzi psali, že největší znečištění ovzduší způsobuje silniční doprava, pak lokální vytápění a jako poslední průmysl. Pro zajímavost, pokud se někdo domnívá, že elektromobily mají nulové emise, tak to je pravda jen z části. Při provozu skutečně nic neuvolňují, ale při výrobě potřebné energie jsou na tom s emisemi CO2 na kilometr stejně jako nafťáky.

Milan+:

Koukám, že se nikdo nehlásí k těm emisím s FAPem. Pokud mi tedy FAP vydrží ještě nějakých 10-12.000 km (do srpna 2013) tak to sem rád dám. Má to ovšem jeden háček. Na autě je už naběháno skoro 211.000 km, FAP by tedy už měl být dávno mrtvý. Možná proto, že s ním původní majitel jezdil dlouhé trasy tak ještě přežil. Ovšem ode mě dostává dost zabrat. Přes polovinu jsou jízdy po městě dlouhé asi 3 km, takže pořád studené. Už jsem i zapochyboval jestli tam FAP mám a tak jsem do něj klepnul a nezní dutě, tak nevím. Dokonce mi na diagnostice řekl jeden maník, že mám FAP plný z 80%, a že na něj ujedu asi 5-10.000 km. Říkal to zhruba před 9.000 kilometry. Tak se nechám překvapit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to teda trochu mimo téma tohoto vlákna, ale když jste se již tak rozepsali, tak mi to nedá, abych se taky nezapojil. Podle mě je FAP klasickým pytlíkem do vysavače. Zatím, co jsem kde sjezdil servisy a známé, tak jsem slyšel jen to, že FAB opravdu zadržuje ten sajrajt do doby než vyjedete a roztáhnete auto třeba za městem, kde ho vyplivne. Takže asi je pravda, že ve městě to je šetrné k životnímu prostředí, ale jak vyjete z města tak je to jako když vyvážíte popelnici na vesnici, než aby jste ji nechali vyvést ve městě. Třeba se ale všichni pletou a jsou jen zaujatí proti FAPu.;) Já jsem jeden z těch, co si ho nechali odstranit. Tedˇjsem na konci listopadu byl na technické a emisch, Hodnoty oproti hodnotám s FAPem zvýšené o pár desetin, ale pořád s velikou rezervou do tolerance. Kdyby s ním, tedy z FAPem nebyly takové problémy, taky bych neřešil jeho odstranění. To je ale vše ve vláknu o FAPu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To co píšeš je blbost a už to tu bylo vysvětlováno mnohokrát. Když vyjedeš za město tak se FAP nevyprázdní, ale díky druhotnému spalování za pomocí vysoké (ne běžné) teploty spálí i zbytek sazí. Tak si to stále nezdůvodňuj že jsi udělal dobře že jsi to nechak vykuchat. Je to Tvoje věc a Tvoje svědomí. Každý by měl začít u sebe a pak teprve u ostatních. Lidé co pálí v kamnech pet lahve také říkájí že oni vlastně nic špatného nedělají, že za všechno můžou auta.

Skutečně je to tak že za to co dýcháme ve větší míře mohou auta. Ať už s FAPem nebo bez něj. Komíny končí výše, když fouká vítr tak se to víc rozptýlí a auta nejen způsobují částice, ale navíc je hodně i výří v dolních částech u země kde je pak dýcháme.

To že jsi prošel emisemi ještě vůbec neznamená že Tvoje auto bez FAPu je OK.

Podle mě není.

Já osobně mám FAP původí, na něm najeto 228 tisíc a stále ještě podle diagnostiky plovina životnosti, stejně tak i aditivum. Je to přesně tak jak píše Bigbadjohn, auto jezdilo jenom dálky za vyšších rychlostí a tím docházelo k dokonalejšímu spalování. A je i když má najeto mladé.

Jak říkám, začněte každý u sebe a bude všem líp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vždyť ano. Já píšu jen, to, co mám vyzkoušeno na vlastním voze, nebo to, co si myslím anebo to, co jsem kde slyšel. Je možné, jak jsem již psal, že se mohou lidé mýlit. Stejně jako tady na tomto fóru. Tedy až na vyjímky:) Nikomu nic nenutím. A už raději ...:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice je to tady dost off topic, ale napíšu to sem. Ve druhém vlákně jsem slíbil natočit video, jak (ne)kouří moje auto po fapoff. Ještě jsem se k tomu nedostal, na emise mám taky čas. Ale měl jsem možnost pozorovat moje auto za jízdy z jiného auta a musím sebekriticky přiznat, že to občas trochu zakouří :nevim

Nevím, jestli za to může vykuchaný fap, nebo je na autě něco v nepořádku (diagnostika OK, dlouhodobá spotřeba 7,8l), ale už nebudu tak vehementně tvrdit, že FAP je k ničemu. Navíc, jak už jsem psal, když jsem auto koupil, byl už FAP zborcený (možná proražený) a neměl jsem dost financí na nový + eolys + vadný snímač hrdla nádrže.

Toto mi zjistili v servisu, když jsem tam přijel doplnit eolys. Ale časem se snad k FAPu vrátím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 3 roky později...

sewas vysoku spotrebu mi ukazuje pri rozbehu momentalka vyskakuje pro 1tke 25l pri 2ke 20 3jke kamosovy to ukazuje o dost menej

Takhle se to podle mě nedá moc dobře srovnávat, takovéhle hodnoty jsou podle mě běžné na jakémkoliv autě, jediné srovnání by snad bylo kdyby stejný řidič jel stejnou cestu s dvěma různými auty a počítalo by se dotankování do plné nádrže..

 

Ad flame ohledně FAP: Dělal jsem v dubnu emise s autem bez FAP a při té příležitosti jsem zjistil, že zrušili toleranci kouřivosti 0,5, která se připočítávala k hodnotě (součinitele absorpce) udané na štítku auta. Ta tolerance umožňovala, aby auto, které má na štítku třeba 0,3 a má vykuchaný FAP, prošlo na emisích a vešlo se do těch 0,8. Možná, že teď už ty auta s vykuchaným FAP budou mít trochu problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

samozřejmě budou mít problémy, pokud automobilky montují zařízení pro snížení emisí a lidé si je budou demontovat...,asi jste si už všimli, že to co přešlo přes STK v devadesátých letech už dnes neprojde, tento trend bude pokračovat

 

samozřejmě bude platit i ,,česká ulička''  (jako všude na světě), ale už nee v takové hrozné míře

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to teda trochu mimo téma tohoto vlákna, ale když jste se již tak rozepsali, tak mi to nedá, abych se taky nezapojil. Podle mě je FAP klasickým pytlíkem do vysavače. Zatím, co jsem kde sjezdil servisy a známé, tak jsem slyšel jen to, že FAB opravdu zadržuje ten sajrajt do doby než vyjedete a roztáhnete auto třeba za městem, kde ho vyplivne. Takže asi je pravda, že ve městě to je šetrné k životnímu prostředí, ale jak vyjete z města tak je to jako když vyvážíte popelnici na vesnici, než aby jste ji nechali vyvést ve městě. Třeba se ale všichni pletou a jsou jen zaujatí proti FAPu. ;) Já jsem jeden z těch, co si ho nechali odstranit. Tedˇjsem na konci listopadu byl na technické a emisch, Hodnoty oproti hodnotám s FAPem zvýšené o pár desetin, ale pořád s velikou rezervou do tolerance. Kdyby s ním, tedy z FAPem nebyly takové problémy, taky bych neřešil jeho odstranění. To je ale vše ve vláknu o FAPu.

 

ten příměr s pytlíkem do vysavače je náhodou docela trefnej, až na to, že se nevyváží vysypat za město, ale spaluje ve spalovně, kde jsou na to slušný podmínky.

Ad hodnoty s velkou rezervou do tolerance - to byla ale tolerance zvýšená o autobus, což bylo české specifikum a jasný signál, že FAP je v podstatě zbytečný (když auto s FAP se jen do té tolerance vešlo několikrát)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...