marko306 Odesláno 3. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2011 Milan vieš aký má motor Pe.Tr. v C8? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 3. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2011 Jistě,že to vím a taky jsem ho na na Kokoříně viděl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MotoMoto Odesláno 4. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2011 Jirko, nastuduj si trochu funkci FAPu než začneš pronášet takové prohlášení. Je to pěkná blbost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka 807 Odesláno 4. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2011 tak mi řekni kam ty saze odejdou nebo co se snima stane to že se hořenim vyčistí mě nepřesvědčí že s toho vyběhne ještě jemnější bordel a ten je asi ještě horší ,přece se ty seze nevypařej . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajza206 SW Odesláno 4. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2011 Tak já myslim že jedno téma kde se řeší FAP už tady je a tam to MOTO popsal:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bigbadjohn Odesláno 4. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2011 Při vyšší teplotě ty saze fakt shoří, je to jako když zatopíš v kamnech, tak než se ohřejou tak kouří a když je to rozfajrovaný, tak to už téměř nekouří. Tak podobně je to s těma sazema ve FAPu. Je to fakt lepší než bez něj, i když ani bez něj to není žádná tragedie, pokud si to někdo ještě k tomu FAP off nenechá \"čipnout od odborníka\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka 807 Odesláno 4. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2011 jasně shoří ale nějakej prach z nich je ty se přece nevypařej pořád s toho něco zbyde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MotoMoto Odesláno 4. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2011 Bezezbytkové dokonalé hoření na rozžhavené mřížce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka 807 Odesláno 5. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2011 blbost i z nás zůstane piksla prachu nic nejni beze zbyttku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 5. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2011 Saze jsou čistý C (uhlík), dokonalým spálením vznikne CO2, což je plyn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka 807 Odesláno 5. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2011 dobře už mlčim ale když se kouknu po komínech tak to mi sme břídilové i když bych neřek že by mi to kouřilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bigbadjohn Odesláno 5. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2011 Je to trochu , ale taky to s tím trochu souvisí. Při poslední inverzi psali, že největší znečištění ovzduší způsobuje silniční doprava, pak lokální vytápění a jako poslední průmysl. Pro zajímavost, pokud se někdo domnívá, že elektromobily mají nulové emise, tak to je pravda jen z části. Při provozu skutečně nic neuvolňují, ale při výrobě potřebné energie jsou na tom s emisemi CO2 na kilometr stejně jako nafťáky. Milan+: Koukám, že se nikdo nehlásí k těm emisím s FAPem. Pokud mi tedy FAP vydrží ještě nějakých 10-12.000 km (do srpna 2013) tak to sem rád dám. Má to ovšem jeden háček. Na autě je už naběháno skoro 211.000 km, FAP by tedy už měl být dávno mrtvý. Možná proto, že s ním původní majitel jezdil dlouhé trasy tak ještě přežil. Ovšem ode mě dostává dost zabrat. Přes polovinu jsou jízdy po městě dlouhé asi 3 km, takže pořád studené. Už jsem i zapochyboval jestli tam FAP mám a tak jsem do něj klepnul a nezní dutě, tak nevím. Dokonce mi na diagnostice řekl jeden maník, že mám FAP plný z 80%, a že na něj ujedu asi 5-10.000 km. Říkal to zhruba před 9.000 kilometry. Tak se nechám překvapit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaMTPO Odesláno 6. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2011 Je to teda trochu mimo téma tohoto vlákna, ale když jste se již tak rozepsali, tak mi to nedá, abych se taky nezapojil. Podle mě je FAP klasickým pytlíkem do vysavače. Zatím, co jsem kde sjezdil servisy a známé, tak jsem slyšel jen to, že FAB opravdu zadržuje ten sajrajt do doby než vyjedete a roztáhnete auto třeba za městem, kde ho vyplivne. Takže asi je pravda, že ve městě to je šetrné k životnímu prostředí, ale jak vyjete z města tak je to jako když vyvážíte popelnici na vesnici, než aby jste ji nechali vyvést ve městě. Třeba se ale všichni pletou a jsou jen zaujatí proti FAPu. Já jsem jeden z těch, co si ho nechali odstranit. Tedˇjsem na konci listopadu byl na technické a emisch, Hodnoty oproti hodnotám s FAPem zvýšené o pár desetin, ale pořád s velikou rezervou do tolerance. Kdyby s ním, tedy z FAPem nebyly takové problémy, taky bych neřešil jeho odstranění. To je ale vše ve vláknu o FAPu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MotoMoto Odesláno 6. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2011 To co píšeš je blbost a už to tu bylo vysvětlováno mnohokrát. Když vyjedeš za město tak se FAP nevyprázdní, ale díky druhotnému spalování za pomocí vysoké (ne běžné) teploty spálí i zbytek sazí. Tak si to stále nezdůvodňuj že jsi udělal dobře že jsi to nechak vykuchat. Je to Tvoje věc a Tvoje svědomí. Každý by měl začít u sebe a pak teprve u ostatních. Lidé co pálí v kamnech pet lahve také říkájí že oni vlastně nic špatného nedělají, že za všechno můžou auta. Skutečně je to tak že za to co dýcháme ve větší míře mohou auta. Ať už s FAPem nebo bez něj. Komíny končí výše, když fouká vítr tak se to víc rozptýlí a auta nejen způsobují částice, ale navíc je hodně i výří v dolních částech u země kde je pak dýcháme. To že jsi prošel emisemi ještě vůbec neznamená že Tvoje auto bez FAPu je OK. Podle mě není. Já osobně mám FAP původí, na něm najeto 228 tisíc a stále ještě podle diagnostiky plovina životnosti, stejně tak i aditivum. Je to přesně tak jak píše Bigbadjohn, auto jezdilo jenom dálky za vyšších rychlostí a tím docházelo k dokonalejšímu spalování. A je i když má najeto mladé. Jak říkám, začněte každý u sebe a bude všem líp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaMTPO Odesláno 6. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2011 No vždyť ano. Já píšu jen, to, co mám vyzkoušeno na vlastním voze, nebo to, co si myslím anebo to, co jsem kde slyšel. Je možné, jak jsem již psal, že se mohou lidé mýlit. Stejně jako tady na tomto fóru. Tedy až na vyjímky:) Nikomu nic nenutím. A už raději ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lionek Odesláno 7. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2011 Sice je to tady dost off topic, ale napíšu to sem. Ve druhém vlákně jsem slíbil natočit video, jak (ne)kouří moje auto po fapoff. Ještě jsem se k tomu nedostal, na emise mám taky čas. Ale měl jsem možnost pozorovat moje auto za jízdy z jiného auta a musím sebekriticky přiznat, že to občas trochu zakouří Nevím, jestli za to může vykuchaný fap, nebo je na autě něco v nepořádku (diagnostika OK, dlouhodobá spotřeba 7,8l), ale už nebudu tak vehementně tvrdit, že FAP je k ničemu. Navíc, jak už jsem psal, když jsem auto koupil, byl už FAP zborcený (možná proražený) a neměl jsem dost financí na nový + eolys + vadný snímač hrdla nádrže. Toto mi zjistili v servisu, když jsem tam přijel doplnit eolys. Ale časem se snad k FAPu vrátím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tasunko Odesláno 15. leden 2012 Autor Sdílet Odesláno 15. leden 2012 sewas vysoku spotrebu mi ukazuje pri rozbehu momentalka vyskakuje pro 1tke 25l pri 2ke 20 3jke kamosovy to ukazuje o dost menej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinikus Odesláno 17. červenec 2015 Sdílet Odesláno 17. červenec 2015 sewas vysoku spotrebu mi ukazuje pri rozbehu momentalka vyskakuje pro 1tke 25l pri 2ke 20 3jke kamosovy to ukazuje o dost menej Takhle se to podle mě nedá moc dobře srovnávat, takovéhle hodnoty jsou podle mě běžné na jakémkoliv autě, jediné srovnání by snad bylo kdyby stejný řidič jel stejnou cestu s dvěma různými auty a počítalo by se dotankování do plné nádrže.. Ad flame ohledně FAP: Dělal jsem v dubnu emise s autem bez FAP a při té příležitosti jsem zjistil, že zrušili toleranci kouřivosti 0,5, která se připočítávala k hodnotě (součinitele absorpce) udané na štítku auta. Ta tolerance umožňovala, aby auto, které má na štítku třeba 0,3 a má vykuchaný FAP, prošlo na emisích a vešlo se do těch 0,8. Možná, že teď už ty auta s vykuchaným FAP budou mít trochu problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. červenec 2015 Sdílet Odesláno 17. červenec 2015 samozřejmě budou mít problémy, pokud automobilky montují zařízení pro snížení emisí a lidé si je budou demontovat...,asi jste si už všimli, že to co přešlo přes STK v devadesátých letech už dnes neprojde, tento trend bude pokračovat samozřejmě bude platit i ,,česká ulička'' (jako všude na světě), ale už nee v takové hrozné míře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinikus Odesláno 17. červenec 2015 Sdílet Odesláno 17. červenec 2015 Je to teda trochu mimo téma tohoto vlákna, ale když jste se již tak rozepsali, tak mi to nedá, abych se taky nezapojil. Podle mě je FAP klasickým pytlíkem do vysavače. Zatím, co jsem kde sjezdil servisy a známé, tak jsem slyšel jen to, že FAB opravdu zadržuje ten sajrajt do doby než vyjedete a roztáhnete auto třeba za městem, kde ho vyplivne. Takže asi je pravda, že ve městě to je šetrné k životnímu prostředí, ale jak vyjete z města tak je to jako když vyvážíte popelnici na vesnici, než aby jste ji nechali vyvést ve městě. Třeba se ale všichni pletou a jsou jen zaujatí proti FAPu. Já jsem jeden z těch, co si ho nechali odstranit. Tedˇjsem na konci listopadu byl na technické a emisch, Hodnoty oproti hodnotám s FAPem zvýšené o pár desetin, ale pořád s velikou rezervou do tolerance. Kdyby s ním, tedy z FAPem nebyly takové problémy, taky bych neřešil jeho odstranění. To je ale vše ve vláknu o FAPu. ten příměr s pytlíkem do vysavače je náhodou docela trefnej, až na to, že se nevyváží vysypat za město, ale spaluje ve spalovně, kde jsou na to slušný podmínky. Ad hodnoty s velkou rezervou do tolerance - to byla ale tolerance zvýšená o autobus, což bylo české specifikum a jasný signál, že FAP je v podstatě zbytečný (když auto s FAP se jen do té tolerance vešlo několikrát) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.