Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

tempomat


Guest lubisko207207

Recommended Posts

Dneska jsem okouknul spínače kvůli dodělání tempomatu a zjistil jsem že: plynový pedál má spínač s 5 vývody ale nemá při sešlápnutí odpor před koncem jeho dráhy, jak tu někdo zminoval jako podmínku pro memory funkci.Spojkový pedál má spínač se dvěma vývody a brzdový pedál má spínač se čtyřmi vývody.jedině c o nevím je jakou páčku z třech typů pod číslem 6242Z8 koupit. Uměl by někdo podle obrázku v příloze určit kterou páčku koupit? Já si nejsem jistej.20190916_140417.thumb.jpg.2bc31b6ac4a297f70a3d0df3860d107b.jpg

20190916_150927.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 7 měsíců později...

Musí se ti na to někdo podívat přes diag, kdo tomu rozumí- do kódování jednotek a na kabeláž u pedálů. Podle mě to jde na každé 207. Nevim z jakých dat vycházíš @HonzaZ.

Zvládla to 307 rok 2001, zvládá to 206 rok 2002 atd. nevidim duvod, proč by to nezvladla p207 z roku 2007+. Kodoval jsem jak Peu, tak Cit, a nevim o tom, ze by neco neslo (vesmes to neumi stary káry plusminus do 2000).

Upraveno uživatelem inoxing
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám tabulku přiřazení motorů k tempomatu. V ní je uvedeno že motor ET3J4 nepodporuje tempomat. Zatím to vždy podle ní sedělo. Samozřejmě je možné to vyzkoušet pomocí dia, ale doporučuji majorus aby nekupoval páčku, ale vyzkoušel to u někoho s origo dia a s páčkou zapůjčenou. Nevím také, zda má dvojitý spínač na brzdě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepotvrdím ani nevyvrátím, že to 100% jde přímo na KFU. Na tomhle konkrétním motoru (1.4 16V KFU) jsem to nekódoval, ale třeba i C2 jedenáctistovka HFX umí i tempomat i limitér v letech 2006+, tak by mě celkem překvapilo, kdyby 207 tohle nezvládala s KFU (VTI i starý NFU umí na P207 tempo 100%). Pomíjím zde limitér, tam je to složitější na zprovoznění kvůli kickdown a většinou chybějící kabeláži na kickdown (není to jednoduše plug and play).

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když někomu dělám tempomat, tak zjistím zda má dvojitý (dva) brzdový spínač a potom mu doporučím aby páčku nekupoval dokud to nevyzkoušíme a zprovozníme. Mám na zkoušení svojí. Po uspěšném zprovoznění si sežene páčku, cvakne jí tam a jezdí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jediná překážka je kódování v jednotkách (resp. jednotka motoru, v bsi tempo není problém). Kabeláž a snímače takový problém nejsou, čachry s jednotkama už je pracnější a hlavně by to nikdo nezaplatil kvůli tempomatu :D

Osobně jsem se s tím nesetkal, že by tempomat nešel dokódovat. Problém byl třeba kabeláž a absence  snímače (po staru dva spínače brzd a spojka např.). Problém s kódováním býval/bývá u starších aut blízko milénia- u limitéru, tempo zatím problém nebyl, aspoň za mě. Schválně se zkus podívat do tabulky, jak je nebo není možné tempo u C2, léta 2006+ HFX (TU1A/TU1JP), jednotku z hlavy nedám, nějaká Marellka.

@HonzaZ

---

A co byla překážka u 1.4 na 207? Kódování nebo že mu to "jen" nefungovalo z nespecifických důvodů?

@Havlicek.Lukas

Upraveno uživatelem inoxing
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...