Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

307 CC zkušenosti


Speedy306

Recommended Posts

Ahoj, chci jsi někdy z kraje roku koupit 307 CC, ale nikdy jsem kabriolet neměl a vůbec nevím na co si dát pozor, případně jaký je nejlepší motor, co hlídat na střeše,... a tak se na vás s prosbou obracím jestli by jste mě uvedli do obrazu nebo jestli někdo má 307 CC z okolí Olomouce, klidně se zastavím na rady:) Nebo i případně kdyby někdo chtěl prodat:) Budu rád za každou radu, díky Tomáš

[Edited on 26/10/11 08:29 by Speedy306]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkušenosti?

Měl jsem kabriolet jak s hadrovou střechou, tak v současnosti 307 CC. V obojím se zima přežívá úplně v pohodě, s plechovou střechou o něco líp.

Obecně je 370CC dost těžký auto kvůli přídavným výztuhám a ještě má hodně váhy právě na střeše, takže s tím je třeba počítat. V zatáčkách se lehce kroutí, ale nic dramatickýho.

Při koupi je potřeba si dávat pozor na bouračky, protože celá ta mechanika je citlivá na jakýkoliv deformace. Moje 307 měla nějaký bebí na pravým zadku a pak prý také levý dveře to schytaly, ale to byly jen škrábance bez velkých nebo zásadních deformací, takže všechno funguje.

Je dobrý se podívat na stavy všech těsnění a lícování při zavřené střeše, protože kabriolet, do kterýho teče je noční můra.

Elektronika je kapitola sama pro sebe. Jeden bonmot říká:

Nikdy si nekupuj auto začínající na \"F\":

Ford

Fiat

Francouz ... měl jsem všechny tři a může to být částečně pravda :-)

Čím ve vyšší palbě to auto bude, tím větší šance je, že se něco podělá. Obecně auta po faceliftu mají s elektronikou o něco menší potíže. Já mám skoro všechno, co šlo včetně RT4 s changerem a navigací a je to zdroj neustálé zábavy. Nikdy nevím, co přijde, nicméně stále hraje, naviguje atd. Co se základní elektroniky týče (motor a tak) to vypadá solidně. Mírně mě zaskočilo, že nesvítící zadní diodový světla se opravujou výměnou žárovky v ozvětlení SPZ ... a takových věcí tam bude víc. Xenony jsou taky dobrá volba. Tohle je moje první auto s xenonama a je to k NEZAPLACENÍ.

Čím míň to auto bude mít nalítáno, tím líp. Moje má něco přes 62 000, já sám jsem najel cca. 8-9 000 a plasty někde vzadu trochu vržou, hrkají a tak vůbec. Jediný způsob, jak to opravit je asi zesílit rádio. Teď mě budou asi čekat tlumiče, protože zvuky od zadní nápravy nevěští nic dobrého. To ale není nic neobvyklého, na rodinném povozu jsem u 60 000 taky musel vyměnit tlumiče. Stav našich cest a D1 si vybírá svou daň.

Co se motoru týče, mám HDi 100 kW / 320Nm a myslím, že to stačí. Při váze toho auta je to akorát. Průměrnou spotřebu mám něco přes 7: město 7,5-7,7, mimo město kolem 6, dálnice dle toho, jak moc jedu. Benzín 100 kW by podle mě trochu bojoval v oblasti krouťáku, takže já bych navrhoval koupit si rozhodně buď ropáka, nebo tu 135kW verzi v benzínu. Tam bych se trochu bál, že to bude žrát i trávu u silnice, ale třeba se ozve nějaký majitel téhle verze a dodá víc info a obviní mě z propagace paliva do kamen.

Pohodlí na předních sedadlech je příkladný, vzadu podle toho, jak moc se ti ve předu rozvalují. Vozím tam občas dvojčata v sedačkách a to jde, 2 dospělí už mají trochu hoňku. Nic na dlouhý cesty vzadu.:roker

Su z Brna, s čím umím poradím, klidmě se ptej, svýho \"čuňase\" bych možná za jistých okolností i prodal. Je to rok 2007 (červenec), původem Francouz, tam měl 1 majitelku a pak mě, je v plné výbavě a cenovku má kolem 280 000 Czechokreditů.

Howgh.

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj a díky za cenné info:) Pročetl jsem i celé ty 4 stránky, kde se baví o 307 CC dnes, díky odkazu:)

My doma máme 4 týho Piškota a všechno OK, občas bliká nějakej ten airbag, ale jinak všechno super:)

A od CCčka, mě stačí když to bude dobře svítit a mít tempomat, protože hodně jezdím a chci si CC nechat na každodenní ježdění a přemýšlel jsem právě zřejmě nad tím 100KW benzínem, protože je jich nejvíc na výběr a pak si do toho dát plyn a zvesela si jezdit:)

Já do Brna jezdím velmi často a hrozně se mi líbí ten co je tam v bazaru http://www.tipcars.com/#peugeot-307/cc-20-16v-492206.html ale mám strach právě z toho, že je jeden z prvních a že se naprosto neorientuju v tom jakou životnost má ten mechanismus střechy, jak se to dá případně repasovat a co to stojí... Protože si myslím, že motoricky není co řešit myslím si, ale hlavně si říkám co ta střecha, co hlídat, koukat, mazat, seřizovat... Řešil jsi někdy něco takovýho? No a navíc poslední třešnička je, že mám 198 cm, takže abych se nedíval přes okno vrchem, i když je fakt, že jsem byl s přítelkyní v Brně minulý týden projet 206CC v bazaru a bylo to překvapivě prostorný na to jaký je to prcek na mě:)

Máš to někde na netu toho svého kabroše?:) Rád se podívám:)

A moc díky za odpověď, Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz na fotku je tady

https://picasaweb.google.com/lh/photo/oMG-Xm-9XrC1W43HswDWhzhwxp-NP9lUnDlpxxKVvpQ?feat=directlink

Je to na zimních, samozřejmě na léto jsou 17\" originál Peugeot kola.

A výroba 2007, takže po faceliftu. Ze předu žádnou fotku teďka nemám.

Jinak s opravami střechy zkušenosti zaplať bůh nemám... a když jsem s tím byl po koupi v servisu, tak mi to nějak promazali, ale co s tím dělali ... ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 let později...

Zkusím trochu oživit toto dinosauří téma. V současné době koukám po nové "daily káře". Současné auto je BMW E46 318i, 105kw. S tím autem jsem se nějak nezžil. Docela dost mě láká 307cc s tím, že ho budeme používat i na výlety a rád bych se zase vrátil aktivnějí na Peugeot Club :)

Motorizace určitě benzín. Co jsem pročítal fórum a příspěvky tak 1.6 je dobrá volba. Trochu líné a měl nějaké poblémy s ventily (to se řešilo na záruku). Pak 2,0 100/103/130kw. Slabší se zdá býti lepší volba. Dynamika podobná s lepší spotřebou. Čekal jsem, že těch 1.6 bude na prodej víc, ale opak je pravdou.

Bude jezdit hlavně kratší trasy a občas delší výlet. Stačí mi to na kochačku, výkon nepotřebuji. Otázka je, jestli se těm 2.0 vyloženě vyhnout, protože jsou to špatné motory nebo do toho jít s nějakým ale.

Díky za postřehy

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0i je naprosto jednoduchý, blbuvzdorbý motor, který natočí spoustu kilometrů bez větších investic :) Jediné co tak občas blbne EGR, zapalovací lišta, mírně berou olej a s tím se vleče i fakt, že pokud budeš jezdit s olejem na minimu na rysce, odserou to hydroštely. Já na něm mám najetou 200k (+- 200k navíc podle mých informací) a zatím jsem vyměnil jen tu lištu, jinak jezdí pěkně. Kdybys chtěl zkusit v SWčku, není problém.

Upraveno uživatelem VojtouNerCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Ahoj, mám dvě 307CC - předfacelift a facelift, oboje v lepší výbavě (kůže, navigace atd.), obojí 2.0 103 kW - jedno mám 2,5 roku a jedno 1,5 roku - chtěl jsem benzín, protože mám ještě 508 GT (2.2 HDi) a chtěl jsem nějaký jednoduchý motor, který bude nenáročný na údržbu.

S auty nejsou žádné problémy (jedno má momentálně 155000 a druhé 185000 km) - jen měním olej a filtry, auto je mechanicky neskutečně jednoduché.

Spotřeba, pokud se jezdí striktně po městě leze přes 9 litrů, na delší trasy, když se nejede na spotřebu, tak cca. 7,5, ale dostal jsem se i pod sedm (dlouhá jízda max. 100 km/h).

Jediná věc, co mi chybí, tak je šestka - ale na pětku se v pohodě dá jet od 50 km/h, ten motor to utáhne a nemusí se řadit.

Jinak je to auto trošku uhrkané, sem tam něco vrzne, je těžší, ale s tím musí u kabrií člověk počítat, že nejsou tak tuhá jako normální auta.

Kdybys měl nějaké další dotazy, klidně se ptej... 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...