Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zámek předních dveří


sergi

Recommended Posts

Zdravím všechny,

Chtěl bych se zeptat, zda má někdo k dispozici z demontovaných vozů 406 kompletní zámek předních levých dveří s centrálem....nějak se mi asi odporoučel motorek centrálu....Předem děkuji za nabídky......Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
Mohu se zeptat, zda se ten zámek předních dveří z 406 hodil nebo je ještě k dispozici? Potřeboval bych také jeden:) Ten můj již nejde zamknout ani centrálem ani klíčem :( Vyndat a nafotit pro porovnání ho samozřejmě mohu.

Je to tenhle: myslím, že to byl zámek řidiče ... měl bys to poznat jednoduše podle konektoru ( jedno nebo dvouřadý )

[upravil dne 14/12/11 12:39 od koblih69]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při pohledu na ten zámek jsem si uvědomil, že by můj problém asi vyřešila spíš jen nová vložka (\"zamykací válec\"?) s klíčem. Ten zámek na fotce je spíš asi bez vložky, že? Když jsem zámek ze dveří vyndal, přišlo mi, že vložka je už hodně vyběhaná, tak jsem jí pořádně promazal WéDéčkem a na nějaký čas to pomohlo. Teď se mi to ale stalo po krátké době opět, takže asi nezbude než něco vyměnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsou samozřejmě 2 různé věci, jinak tu vložku sice WD prostříkat můžeš, ale je to spíš jen jako nouzovka. Pokud jsi to tam už nastříkal tak doporučuju vyndat, vyprat v benzínu a namazat. Namazat buď něčím na FABky nebo já mažu zásadně práškovým grafitem. Jiné mazání ( WD, sil. sprej... ) nedoporučuju, jen to lepí bordel a zámek se pak zbytečně opotřebovává.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za rady ohledně mazání. To WD jsem použil proto, že jsem v tu chvíli neměl bohužel k dispozici nic lepšího a potřeboval jsem auto zamknout. Práškový grafit nemám, ale mohl bych to namazat práškovým sirníkem molybdenu. Ten je údajně ještě lepší. Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdy jsem to nedělal, ale prý se po smíchání s lihem nebo s benzínem dá použít injekční stříkačka. Napadá mě použít éter, ten by se odpařil ještě rychleji, ale zase se s ním musí o dost opatrněji manipulovat, aby se ho člověk nenadýchal. :roll Jiná varianta je rozmíchat to v nějakém řídkém oleji. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak u auta je to asi jednoduchý tam je dira jak vrata, u normální Fabky je to horší. Já mám třeba ten prášek v takové tubě takže stačí ten konec strčit do zámku, zmáčknout a ono to tam ten prášek \"foukne\". Tam kde to nejde vezmu klíč stříknu na něj něco mastného. Otřu hadříkem a strčím ten minimálně mastnej klíč do grafitového prášku a pak do zámku a pořádně rozhejbu.

Ta molyka je OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vložku vyndal, řádně odmastil benzínem, vysušil a vstříkl do ní injekční stříkačkou práškovou molyku s benzínem. Po odpaření benzínu chodí vložka jako nová. Na klíč se nic nelepí, takže i kapsa zůstává čistá :)

Díky všem za rady!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...