baffy Odesláno 7. listopad 2016 Sdílet Odesláno 7. listopad 2016 Ešte taká otázka ,kolko litrov tankuješ? Ideš od plna - rezerva - plná ,alebo iba cvrky po pár litroch? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 7. listopad 2016 Sdílet Odesláno 7. listopad 2016 nejčastěji tankuju větší množství paliva. většinou do plna. takže to vychází tak 2x do měsíce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 7. listopad 2016 Sdílet Odesláno 7. listopad 2016 Taky tankuju prázdnou-plnou, a čerpadlo aditiva je slyšet jen někdy (spíše výjimečně). Ale jezdím 85% dálnici, tak se prý FAP vypaluje průběžně sám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 8. listopad 2016 Sdílet Odesláno 8. listopad 2016 dnes jsem se díval na nádobku s aditivy. vypadá, že je tam jen po dně. myslíte, že bude stačit doplnit litr nebo se tam vejdou i 3 litry? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Imr0 Odesláno 4. leden 2017 Sdílet Odesláno 4. leden 2017 Seruste chlapici.Tak idem sa s vami podelit o skusenost s (ne)regeneraciou FAPu.Najprv sme zistili ze tam neje aditivum.kedze dia pisala ze ho tam je dost a cerpadlo nefachalo tak auto slo na zdvihak.po doplneni regeneracia zase neprebehla tak zase dia a zistene vadne rele zhabenia.skontrolovali sa najprv zhavice (2vadne) po vymene samozrejme vsetkych FAP znovu ozil a facha dufam ze este dlho bude. P.S. od rozsvietenia kontrolky FAPu najazdeno asi 6000 km a boh vie kolko este pred tym tak sa nebojte s tym ist dajme tomu par km do servisu. Regeneraci zdar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 tak sem dojezdil. dnes nemohu nastartovat. na diagnostice se konecne objevily nejake chyby ohledne nedokoncene regenerace filtru a snimace differencialniho tlaku. auto je zřejmě v nouzáku? jak to obejít abych dojel do servisu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Tak pokud nemuzes nastartovat, tak to asi nebude FAPem. Chyby kolem FAPu nezabrani auto v nastartovani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Imr0 Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Jj auto v nudzaku vypise chybovu hlasku ale jazdi akurat s obmezdenym vykonom.opravte ma ked sa mylim.ale dost mozne ze nenastartujes koli tej chybe s tlakom na to by som sa zameral Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Nastartuje, alespon 1,6 hdi jo, jen pak vyhodi na palubovem displayi chybu. Vyzkouseno na vlastnim aute. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 mám 1.6HDI měřil jsem přes Diag tlak palivového čerpadla a to je v pořádku. (290) znamená to že tam palivo musí jít? nakonec jsem nastartoval po dlouhém točení startéru, když jsme si namačkal ručně palivo na "balónku" u alternátoru. ale stejně po chcípnutí zase normálně nestartuje. :-( mám v nádrži jen necelou čtvrtku nádrže paliva. je možné že jak jsou ted mrazy tak mže být nafta trochu horší a blbne to? asi zkusim dotankovat a Shellce a trochu to naředit. jina nevím čím by to mohlo být :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 (upraveno) drtikol777: Dej si to do podpisu, ze mas 1,6hdi 80kw Zeptam se, ten EGR mimo to ze jsi kdysi smazal chybu, delal jsi s nim neco? Pokud zustal otevreny, tak budes startovat velmi tezko, pripadne vubec. Upraveno 19. leden 2017 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 EGR mi v servise cistili. tam chyba zrejme nebyla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 (upraveno) Mno, nechci te strasit, ale pokazde co mi v servisu sahli na EGR tak jsem to po nich musel rozdelat jeste jednou. (Poprve kdyz mi po koupi menili zhavici svicky a podruhe, kdyz mi diagnostikovali a nakonec spravili, kdyz mi auto zdechalo - pry prepinovali konektor na snimaci tlaku). V obou techto pripadech sundali EGR a ani jednou jej nedali dobre zpatky. A to poprve to delal chlap co delal v autorizaku v minulosti a podruhe to udelali primo v autorizaku. Ale to jen tak mimochodem. Jinak ja mam nejato 229.000 km a mam druhy EGR. Ten prvni zacal delat problemy pri 160.000km, kdy nedoviral. To jsem vyresil az jeho vymenou, ale cca 25.000km (odhaduju) jsem s tim takhle jezdil. Podle diagnostiky s nim nic nebylo, ale on i kdyz byl vycisteny a podle diagnostiky zavreny, tak zavreny nebyl. Byl mirne pootevreny, cistil jsem jej sam. V podstate se tam jakoby pootocila vidlicka motorku, ktery ovlada mechanickou cast ventilu a pak i kdyz vydlicka dojela tlacena pruzinou az na doraz, tak nebyla schopna dovrit ten ventil. A jak pisu podle diagnostiky OK a hodnota ukazovala otevreni na 0 a ventil jinak normalne chodil, oteviral a zaviral. Ja ho vlastne taky vymenil az na podruhe, poprve co jsem jej sundal, jsem jej jen vycistil. Nenapadlo mne, ze neni zavreny. Podruhe, kdyz jsem jej mel dole, jsem si vsiml, ze zvoni, to bylo jak nedovreny klepal. Sousta problemu co jsem do te doby mel, tak po jeho vymene byla pryc. Jeden z projevu byl treba, ze pri vlazne jizde skubal. Kdyz jsem pak potreboval rychle zrychlit, motor se jakoby pokusil vyrazit, vzapeti sebou ale silne cukl zpatky, az jsem dycky utrousil nejake sproste slovo. A teprve az na druhy pokus motor zatahl znovu a auto vyrazilo vpred. A jako studeny pri pomale (na jednicku po podzemni garazi) jizde motor - pri jinak rekl bych konstatnim zmacknuti plynoveho pedalu, neustale zrychloval a zpomaloval. Pri ustalene jizde na vysoky stupen 4 nebo 5 motor jakoby poskubaval. Pri regeneraci FAPu nekdy motor trhal tak silne autem, ze jsem musel podradit o 2 stupne dolu a jet na vysoke otacky, aby skubani jakz takz zmizelo. Tim celym jsem chtel jenom rict, ze symtomy co mas, by ten ventil, pri podobnem stavu v jakem jsem jej mel ja, mohl taky zpusobovat. Vzdy kdyz je otevreny kdyz nema byt, meni pomer vzduchu a jeho horlavost ve valcich. Pak dochazi k tomu, ze vstriknuta nafta nehori dobre, pripadne se muze stat, ze vubec. Nerikam, ze to musi byt 100% ono, ale diky zkusenostem co mam, uz neduveruju slepe tomu, co mi rekne servis ani diagnostika. Jo, jeste jsem si vzpomnel, behem te doby co jsem s tim takhle jezdil, se mi interval regenerace zkracoval z puvodnich cca 500km az na cca 180km. Pak jsem jeste nechal ten FAP vycistit. Nechci se tady poustet do toho, jak moc je to cisteni efektivni. To hlavni co chci rict je, ze od te doby zase regeneruju po +- 500km. Ale kdyz ten EGR nefungoval dobre, tak se FAP zasiral rychleji a ty saze nebylo mozne efektivne spalit, protoze ani ty regenerace nebyly dobre - auto sebou pritom silne trhalo. Upraveno 19. leden 2017 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 mozná na tom něco bude. to trhání při akceleraci jsem take pozoroval. musím to otestovat ted kdyz mi ho vycistili... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 28. leden 2017 Sdílet Odesláno 28. leden 2017 tak opraveno v peugeotu za 7500kč. startování vyřešeno výměnou sady palivového potrubí a problém s nefunkční regenerací FAP a hláškou (filter clogging) vyřešen výměnou snímače diferenciálního tlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Taxi Taxi Odesláno 24. leden 2022 Sdílet Odesláno 24. leden 2022 V 4. 1. 2017 at 16:20, Imr0 napsal: Seruste chlapici.Tak idem sa s vami podelit o skusenost s (ne)regeneraciou FAPu.Najprv sme zistili ze tam neje aditivum.kedze dia pisala ze ho tam je dost a cerpadlo nefachalo tak auto slo na zdvihak.po doplneni regeneracia zase neprebehla tak zase dia a zistene vadne rele zhabenia.skontrolovali sa najprv zhavice (2vadne) po vymene samozrejme vsetkych FAP znovu ozil a facha dufam ze este dlho bude. P.S. od rozsvietenia kontrolky FAPu najazdeno asi 6000 km a boh vie kolko este pred tym tak sa nebojte s tym ist dajme tomu par km do servisu. Regeneraci zdar Ahoj myslíš že mam stejný problém jako si měl ty ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.