DanculD Odesláno 17. říjen 2011 Sdílet Odesláno 17. říjen 2011 No ja som bol na EK tento rok a ziadny konektor nikde nepripajal. Jedine pod kapotu taky kablik s magnetom na vstrek. Potom to par krat vytocil a bolo. [upravil dne 17.10.2011 22:48 od DanculD] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 17. říjen 2011 Sdílet Odesláno 17. říjen 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 17. říjen 2011 Sdílet Odesláno 17. říjen 2011 Marcel to by si sa čudoval čo všetko sa robí a nie 7 rokov dozadu, bolo to vlani no teraz už všade inštalujú kamery. A čo sa toho prepínania na tom meracom stroji týka tak tam prepínal nejaké položky podobné auto a neviem čo všetko iného (možno sa mýlim). Auto trochu zadymilo ale keď si zapáliš na cigaretu a vyfúkneš tak to je viacej dymu ako z výfuku. Pri zaťažení motora dízel stále čo to z výfuku vyhodí, u teba to zachytí ten FAP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 17. říjen 2011 Sdílet Odesláno 17. říjen 2011 nuz je mi to divnô, lebo u vozidiel v evidencii od r. 2005 sa ma robit len s pripojenim na OBD. ale budis, hlavne ze je nalepka zelenoucka naskle... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DERT123 Odesláno 18. říjen 2011 Sdílet Odesláno 18. říjen 2011 No kdyz jsi chtel vic :D:D Ubereme??? neee skor by sme to sklbanie obcasne mohly doriesit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 18. říjen 2011 Sdílet Odesláno 18. říjen 2011 Jojo. pojedu kolem dam vedet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cruel00 Odesláno 15. listopad 2011 Sdílet Odesláno 15. listopad 2011 Ahoj Mám problém s mým P 407 SW 2.0HDi 16V. Mám najeto okolo 144000. V pravidelných intervalech cca 600km někdy míň,někdy víc,mi začne auto cukat,jako kdyby se přidusilo a po přidání plynu nemá vůbec tah.A kouí se z výfuku hrozným způsobem.Po ujetí cca 10 až 15 km to vše přestane a auto jede jak má.Byl jsem s tím v několika servisech.Všude mi řekli,že diag. nic nehlásí.V jednom mi poté řekli,že za to muže fap.Nechal jsem udělat fap off a tím to také nebylo.Co si o tom myslíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 15. listopad 2011 Sdílet Odesláno 15. listopad 2011 Tak jsem zvedavy kde budes hledat odpoved...........:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cruel00 Odesláno 15. listopad 2011 Sdílet Odesláno 15. listopad 2011 jednoše chodí mi mejl A já jednoduše říkám že naposledy si dal 4x jeden stejný dotaz do různých témat.......děkuji za pochopení Moderátor [upravil dne 16-11-11 08:47 od Přema] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 15. listopad 2011 Sdílet Odesláno 15. listopad 2011 Ale mne ne:D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mxread Odesláno 6. únor 2012 Autor Sdílet Odesláno 6. únor 2012 takže problém konečne vyriešený... po dlhom čakaní na expertov z fóra som ho zobral do origo servisu a tam mi nieco ponastavovali (predtým menený EGR, bypass ventil), cca. pred 3-týždňani doplnili aditivum do FAP a vualla - problémy zmizli... auto ide ako sa patrí, bez akéhokoľvek trhania, hučania, atd.. Už len dufam, že to tak aj ostane... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 6. listopad 2016 Sdílet Odesláno 6. listopad 2016 ahoj. detekuji stejné problémy jako je popsáno v prvním úvodním příspěvku tohoto tématu. objevila se mi chyba risk of particle filter clogging . hned po natankování. jezdím do práce denně cca 35km, takže za půl hodinky jsem tam. mám diagnostiku a ta mi moc nenapověděla. po připojení našla závadu s EGR ventilem. závada šla odstranit a pak se už neobjevila(nemusí s hláškou mít nic společného). nahraju nějaké fotky z diagnostiky. z těch je jasné, že naplnění filtru pevnýc částic je jen 15%. dále je tam uvedeno, že množství aditiva je pod minimální hladinou a jeho hodnota je 3000mL. může tedy souviset hláška s nízkou hladinou aditiva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 7. listopad 2016 Sdílet Odesláno 7. listopad 2016 dnes jsem provedl měření differenciálního tlaku ve výfuku. podle měření na volnoběh je rozdíl nula. při normální jízdě je cca 4mBar. a největší rozdíl jsem naměřil 66,6mBar při akceleraci a téměř 4000 otáčkách motoru. takže si myslím, že FAP filtr by měl mít velmi dobrou propustnost. je tomu tak? proč ale stále svítí hláška "risk of particle filter clogging" bude stačit dolít aditivum? jaký je objem nádržky na aditivum? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baffy Odesláno 7. listopad 2016 Sdílet Odesláno 7. listopad 2016 Objem ti tam píše 3000ml ,tak si myslím ,že pokial si to mal zresetované po naplnení ,tak ho tam je dosť. Skôr mám pocit ,že ti to neaditivuje ,keďže úsadu vo filtri zarátalo ,ale aditívum po tankovaní neodpočítalo. Robil ssi aj test čerpadla aditivovania ,či je ho počuť a či vôbec ide? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Imr0 Odesláno 7. listopad 2016 Sdílet Odesláno 7. listopad 2016 Drtikol ja riesim momentalne presne taky isty problem a zistil som ze cerpadlo nedavkuje aditivum do nafty ja len ci to nemas stejne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baffy Odesláno 7. listopad 2016 Sdílet Odesláno 7. listopad 2016 Hmm ,ale na druhú stranu to tam píše že je systém bez závad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 7. listopad 2016 Sdílet Odesláno 7. listopad 2016 před 44 minutami, baffy napsal: Objem ti tam píše 3000ml ,tak si myslím ,že pokial si to mal zresetované po naplnení ,tak ho tam je dosť. Skôr mám pocit ,že ti to neaditivuje ,keďže úsadu vo filtri zarátalo ,ale aditívum po tankovaní neodpočítalo. Robil ssi aj test čerpadla aditivovania ,či je ho počuť a či vôbec ide? v diagnostice je poslechový test čerpadla aditiva. to jsem zkoušel a čerpadlo jsem slyšel jak pracovalo. takže čerpadlo funguje. druhá otázka je zda aditivum z nádoby mizí nebo ne. proč to ale tedy píše chybu: risk of particle filter clogging (riziko ucpání filtru částic)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 7. listopad 2016 Sdílet Odesláno 7. listopad 2016 před 56 minutami, Imr0 napsal: Drtikol ja riesim momentalne presne taky isty problem a zistil som ze cerpadlo nedavkuje aditivum do nafty ja len ci to nemas stejne a jak si zjistil, že ti čerpadlo nedávkuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 7. listopad 2016 Sdílet Odesláno 7. listopad 2016 Zkusil bych zjistit, zda funguje snímání přítomnosti uzávěru nádrže. Pokud nefunguje, tak čerpadlo nečerpá aditivum do nádrže a nedochází k aditivaci paliva při tankování . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Imr0 Odesláno 7. listopad 2016 Sdílet Odesláno 7. listopad 2016 Ked som si prezeral udaje v realnom case v diag.tak tam zrazu bola hlaska davkovanie aditiva neje mozne abo tak nejak bol som s tym za servisakom ale nemal vela casu tak len tak na rychlo to pozrel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.