varuz Odesláno 7. leden 2003 Sdílet Odesláno 7. leden 2003 Prosím o radu-jak zprovoznit ostřikovač zadního skla na P 205. Je tam sice hadička, ale nevím kam vede. Jestli vede až dopředu a je napojená taky na čerpadýlko jako přední sklo, nebo jestli je někde ještě jedna bandaska se samostatným čerpadýlkem. Ono to je totiž blbě udělaný když chci ostřikovat přední sklo tak se mi zároveň pustí zadní stěrač i když je zadní sklo suchý a dost to drhne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 7. leden 2003 Sdílet Odesláno 7. leden 2003 no tak to mas nejak divne zapojeny... ale asi zalezi na rv... ja mam 92 a tam je to udelany tak, ze na prave strane kufru je nandrzka a ta hadicka vede pravym zadnim sloupkem.... a pak pruchodkou do vrat a zase pravou stranou dolu k ostrikovaci.... Uchyty na tu nadrzku byly i u kary z r.87, takze tam by problem byt nemel... Spis bych to videl v odlisnostech el. zapojeni u starsich modelu.... Btw: jake mas packy na ty steraci... ty co se otaci nebo ty starsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P205XR Odesláno 7. leden 2003 Sdílet Odesláno 7. leden 2003 No ´ja mam 205 - 87. V kufru napravo je nadrzka a za ni cerpadlo. Pak hadice vede sloupkem do zadnich dveri. Proste uplne stejne jako Vostik. To tvoje je fak naky divny.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. leden 2003 Sdílet Odesláno 7. leden 2003 Jak říkají kluci, v kufru je samostatná nádržka s čerpadlem. A zadní stěrač má samostatné spínání, jestli se ti spíná zároveň s předním, jedná se zřejmě o lidovou tvořivost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varuz Odesláno 11. leden 2003 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2003 No mám ještě ty starý páčky takový hranatý. Stěrače se zapínaj stiskem jako když chcete druhou páčkou zatroubit, ostřikovače se zapínaj přitáhnutím k sobě jenomže se k tomu spustěj stěrače jak předního, tak zadního skla a když chci setřít zadní sko, tak páčku stlačím dolů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P205XR Odesláno 13. leden 2003 Sdílet Odesláno 13. leden 2003 No segra miho kamose ma 205 - '86 - hranaty packy a jsem si 100% tne jistej ze to nefunguje tak jak to tvoje. Myslim ze to nekdo pred tebou "vytunil" takze hura vrhni se na draty a prepoj si to na original. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 14. leden 2003 Sdílet Odesláno 14. leden 2003 Hranatá páčka - tenká - by měla fungovat následovně: přitažení k sobě - ostřik čelního + párkrát setře stěrač, první poloha dolů - cyklovač (pevná doba), druhá poloha dolů - stěrače pomalu třetí poloha dolů - stěrače rychle. Zadní stěrač zároveň se zadním ostřikovačem se ovládá tím tlačítkem na konci páčky - při krátkém stisku vykoná zadní stěrač jeden kyv, když tlačítko držím, jede i ostřikovač. Novější typ páček - kulatý - funguje podobně, jen má místo tlačítka otočný kroužek. Pak ještě existuje jeden starší typ páčky, taková tlustá hranatá, a má snad jen jednu polohu, tu jsem v autě nikdy neměl, tak nevím, jak funguje.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek_205GTi Odesláno 14. leden 2003 Sdílet Odesláno 14. leden 2003 myslím si že máš blbě zapojenou elektryku,ale pokud tomu moc nerozumíš tak bych to nedělal,vlastní zkušenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.