Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vymena oleje v automatu 4hp20


PCborec

Recommended Posts

Je normalni chovani toho automatu kdyz jede do 2000 otacek na tempomat, nebo jedu po rovince konstantni rychlosti ze se jakoby odpojuje a spojuje? Kdyz slapnu vic po plynu tak to zmizne.. Delalo to pri otackach do 1500 nez podradil, ted jsem zjistil ze to dela do 2000 ot. Jede to i koonstantni rychlosti, ale motor trochu houoe otackama kdyz se prevodovka odpojuje..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím jestli to škodí či nikoliv...já ho měnil ted v pondělí a dělá to stále....nevyměnil jsem to já,ale někdo kdo se o automaty stará...řekl mi,že ten olej je v cajku,ale trochu tam už chybělo...a docela to byla věda...vypustil,napustil to,když to bylo studený,potom to opět vypustil a napustil a potom to zahřál a blbnul s tím a compu taky,takže jestli nemáš diagnostiku a ještě nějakej soft na automatiku asi bych to nedělal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 let později...

@Teo pocitam ze dotycnej po sesti letech uz ani auto nema,kazdopadne si nemyslim ze automat prevodovka ma kontrolni sroub,  konkretne 4hp20 se hladina urcuje podle zpusobu vytekani oleje z vypustaku,je tam takovej system trubicky ktera meni tvar vypousteni oleje. Jakoze netece ale kape ci naopak. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 minutami, Pe.Tr napsal:

@Teo pocitam ze dotycnej po sesti letech uz ani auto nema,kazdopadne si nemyslim ze automat prevodovka ma kontrolni sroub,  konkretne 4hp20 se hladina urcuje podle zpusobu vytekani oleje z vypustaku,je tam takovej system trubicky ktera meni tvar vypousteni oleje. Jakoze netece ale kape ci naopak. 

jasně, to jen pro ostatní aby to nehledali dvě hodiny jako já včera a neřešili nákres kde ten šroub vypadá jinak. Jinak tenhle šroub jsem včera vyndal a kontroloval hladinu podle tohole návodu. 

http://www.qclt.com/html/标致307_607维修手册/607/info/tc/b2ci08ke.htm 
nebo kdyby to časem zmizelo tady pdf s fotkama PCborce

Teda bez diagnostiky převodovky takže teplotu oleje 55° jsem si odmylsel že bude +- když se hne ručička teploty oleje na přístrojovce z dorazu. Zjistil jsem že olej vytéká rychlostí sotva 1 kapka za vteřinu. Po chvíli to asi dvojnásobně zrychlilo. Teď jdu zjišťovat jestli je to ok nebo ne.

Upraveno uživatelem Teo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, Pe.Tr napsal:

@Teo pocitam ze dotycnej po sesti letech uz ani auto nema,kazdopadne si nemyslim ze automat prevodovka ma kontrolni sroub,  konkretne 4hp20 se hladina urcuje podle zpusobu vytekani oleje z vypustaku,je tam takovej system trubicky ktera meni tvar vypousteni oleje. Jakoze netece ale kape ci naopak. 

o systemu trubicky jsem neslyšel :( každopádně je to třetí varianta kontroly oleje. ZF asi převodovku během let výroby trochu měnilo... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 roky později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...