Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Termostat u 306


Lukas...

Recommended Posts

vedľa palivového filtra je modrý konektor pre snímač teploty. Tak tam je termostat. Druhý krát aspoň napíš o aký motor sa jedná, toto je 1,9D 50kw? A urob detajlnejšiu fotku toho konektoru, nech ti to viem na 100% napísať.

[upravil dne 25/9/11 11:59 od marko306]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau kluci, mám ještě pár dotazů. 1. Kde jsou všechny ovzdušňovací šrouby? Jeden je na chladiči a další? 2. Mate nějký ověřený postu při výměně chladici kapaliny? Jak ovzdušňovat, na co si dat pozor, atd.? Je to Motor 1,9D 50kw.

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a další z mých možná hlopích dotazů, kdyz budu mit vypuštěnou všechnu kapalinu, vyměnim termostat. a budu nalevat novou jak se mi dostane do motoru ta nova kapalina, když bude motor studený a termostat zavřený? Protlačí se tam tou spodni trubkou z chladicče? Vyplachovali byjste motor nezli date novou kapalinu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Ahoj lidi. Po dlouhé době mám problém s 306. Tak nějak sem byl zvyklý, že mi auto při cestě do práce 2km netopí, ačkoliv bývalé felicie stihla topit. Teď sem se přestěhoval a mám to do práce 4km, ale i tak auto začalo topit až u vrátnice. Zkusil sem hadici od termostatu k chladiči a byla vlažná, tak sem se rozhodl, že novým termostatem nic nezkazím. Tak sem vyměnil termostat, dolil chladící kapalinu a odvzdušňoval čepičkou na plastovém kolenu do kabiny, občas vystříklo trochu vody a pak zase jenom pára. Tak sem auto projel a pořádně zahřál jízdou do kopce, ale znovu nebylo možné dostat z hadice vzduch. Sundal sem víčko z vyrovnávací nádobky i z chladiče, zkoušel do nádobky foukat a zase vyteklo trochu vody a pak vzduch. Pak sem zkusil projet už dosti zahřáté auto s povolenou čepičkou na tom koleně, ale pořád z tama stabilně voda neteče :myslim Výkon topení je pořád stejný, těsně před otevřením termostatu to trochu topí a po otevření vlažný vzduch, spíš studený a motor na provozní teplotě.

Edit: Motor 1,6 benzin - 65kW

[upravil dne 1/2/12 21:14 od JoseA]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale já sem taky přidávál plyn a zkoušel i skoro na plný, už se pustil i ventilátor před chladičem a pořád jenom trochu prskala voda a do toho pára. Když sem mačkal tu přívodní hadici, tak bylo poznat, že tam voda nečvachtá, ale nechápu proč se tam ta voda nemůže dostat, zamrzlé nikdy nic není, chladící kapalinu sem měl do -30°C a to sem tam ještě po výměně termostatu dolil litr neředěné nemrznoucí kapaliny. Teď dokonce jezdím s povoleným odvzdušňovákem a pořád to netopí normálně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...