Lukas... Odesláno 25. září 2011 Sdílet Odesláno 25. září 2011 Čus chlapi, chystám se měnit termostat u své 306 a potřeboval bych vědět kde přesně ho najdu. Je k tomu potřeba nějaký specoš vercajk? Dík. [upravil dne 25/9/11 11:08 od Lukas...] [upravil dne 25/9/11 11:10 od Lukas...] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 25. září 2011 Sdílet Odesláno 25. září 2011 vedľa palivového filtra je modrý konektor pre snímač teploty. Tak tam je termostat. Druhý krát aspoň napíš o aký motor sa jedná, toto je 1,9D 50kw? A urob detajlnejšiu fotku toho konektoru, nech ti to viem na 100% napísať. [upravil dne 25/9/11 11:59 od marko306] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas... Odesláno 25. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 25. září 2011 Dík a omlouvám se za nedorazy, přidal jsem detailnější foto. Ano je to 1,9D...50kw. Musím při výměně sundávat palivový filtr nebo můžu nějak přes hadici od chladiče? Dík moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 25. září 2011 Sdílet Odesláno 25. září 2011 Pod tým konektorom je plastová príruba na troch šróboch ktorú dáš dole a tam by mal byť termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas... Odesláno 25. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 25. září 2011 Díky... a ještě jeden malej dotaz,mám vypustit celou chladící směs nebo jenom trochu? Každý říká něco jiného....tak nevím. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EXI.60 Odesláno 25. září 2011 Sdílet Odesláno 25. září 2011 Pokud nevíš jak je chladící směs stará,tak jí rovnou vypust celou a vyměn za novou.Jinak si myslím že tak 3l by mohly stačit.Ale to je jedno protože stejně potom musíš odvzdušnovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 25. září 2011 Sdílet Odesláno 25. září 2011 Obsah by mal byť cca 9 l, ale aj tak nevypustíš všetko, rátaj tak okolo 7 l, že vypustíš. Ja by som vymenil všetko, stará zmes stráca antikorózne účinky a nevieš koľko má rokov, či? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas... Odesláno 27. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2011 Díky všem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas... Odesláno 5. říjen 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. říjen 2011 Cau kluci, mám ještě pár dotazů. 1. Kde jsou všechny ovzdušňovací šrouby? Jeden je na chladiči a další? 2. Mate nějký ověřený postu při výměně chladici kapaliny? Jak ovzdušňovat, na co si dat pozor, atd.? Je to Motor 1,9D 50kw. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EXI.60 Odesláno 5. říjen 2011 Sdílet Odesláno 5. říjen 2011 Další odvdušnovací šroub(čepička) by měl být u vstupu do topení do kabiny. Odvdušnuj několikrát,a znova po otevřění termostatu a ještě jednou zkus po jízdě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas... Odesláno 5. říjen 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. říjen 2011 takze jsem našel i druhý, diky EXI.60, ale nemel by byt jeste nejaky u termostatu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas... Odesláno 5. říjen 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. říjen 2011 a další z mých možná hlopích dotazů, kdyz budu mit vypuštěnou všechnu kapalinu, vyměnim termostat. a budu nalevat novou jak se mi dostane do motoru ta nova kapalina, když bude motor studený a termostat zavřený? Protlačí se tam tou spodni trubkou z chladicče? Vyplachovali byjste motor nezli date novou kapalinu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 5. říjen 2011 Sdílet Odesláno 5. říjen 2011 Z motora vsetku nedostanes, to by si musel vypustit cez skrutku na bloku motora äak ju tvoj blok ma) ... takze v bloku ti ostane kvapalina (2 - 3 litre? ) ... zbytok sa dolieva cez chladic, ono sa to zmiesa ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas... Odesláno 5. říjen 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. říjen 2011 A ještě jeden snad poslední dotaz, kdyz naluju tuto novou kapalinu http://www.carline.cz/antifreeze-g48-3l.html do stavající o které nevim vubec nic. Nemuzou se spolu nejako srazit nebotak neco? Kdyz mi zustane v motoru jak pisete 2-3l stare kapaliny. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoseA Odesláno 1. únor 2012 Sdílet Odesláno 1. únor 2012 Ahoj lidi. Po dlouhé době mám problém s 306. Tak nějak sem byl zvyklý, že mi auto při cestě do práce 2km netopí, ačkoliv bývalé felicie stihla topit. Teď sem se přestěhoval a mám to do práce 4km, ale i tak auto začalo topit až u vrátnice. Zkusil sem hadici od termostatu k chladiči a byla vlažná, tak sem se rozhodl, že novým termostatem nic nezkazím. Tak sem vyměnil termostat, dolil chladící kapalinu a odvzdušňoval čepičkou na plastovém kolenu do kabiny, občas vystříklo trochu vody a pak zase jenom pára. Tak sem auto projel a pořádně zahřál jízdou do kopce, ale znovu nebylo možné dostat z hadice vzduch. Sundal sem víčko z vyrovnávací nádobky i z chladiče, zkoušel do nádobky foukat a zase vyteklo trochu vody a pak vzduch. Pak sem zkusil projet už dosti zahřáté auto s povolenou čepičkou na tom koleně, ale pořád z tama stabilně voda neteče Výkon topení je pořád stejný, těsně před otevřením termostatu to trochu topí a po otevření vlažný vzduch, spíš studený a motor na provozní teplotě. Edit: Motor 1,6 benzin - 65kW [upravil dne 1/2/12 21:14 od JoseA] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vavoj Odesláno 4. únor 2012 Sdílet Odesláno 4. únor 2012 já jsem ovzdušnoval pod plynem, jednou rukou tomu přidat otáčky a druhou povolit dokud nejde voda, protože na volnoběh to dělalo to co tobě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoseA Odesláno 4. únor 2012 Sdílet Odesláno 4. únor 2012 Ale já sem taky přidávál plyn a zkoušel i skoro na plný, už se pustil i ventilátor před chladičem a pořád jenom trochu prskala voda a do toho pára. Když sem mačkal tu přívodní hadici, tak bylo poznat, že tam voda nečvachtá, ale nechápu proč se tam ta voda nemůže dostat, zamrzlé nikdy nic není, chladící kapalinu sem měl do -30°C a to sem tam ještě po výměně termostatu dolil litr neředěné nemrznoucí kapaliny. Teď dokonce jezdím s povoleným odvzdušňovákem a pořád to netopí normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doxik1 Odesláno 5. únor 2012 Sdílet Odesláno 5. únor 2012 Zdravim,taky mam podobnej problem,auto zahrate na provozni teplotu a netopi to,kdyz se vyradi z kopce zacne foukat vlaznej vzduch!! Nejaka rada??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest katadesign Odesláno 6. únor 2012 Sdílet Odesláno 6. únor 2012 taky mam problem ohřeje se na 90 vlažně fouká a po chvílyi to spadne na 75-80 a už nevyleze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.