Jump to content
karajo

teplota motora 1,6 HDI

Recommended Posts

Akú mate teplotu motora tí ktorí mate 1,6 HDI 80 KW...mne to ukazuje vzdy maximalne okolo 80 C...termostat mi funguje (lebo ked som chytil hadicu od chladica este pred tym mojim maximom tych 80 tak je studena a ked dostiahne maximum tak uz je hadica horuca)...nemala by byt ta teplota 90 C? ...a este sa vas chcem opytat ci je normalne aby isiel ventilator na chladici stale aj ked nastartujem a je studeny motor...dakujem za odpovede

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teplota je mozna ok.Skoc s tim na diag at ti to zmeri.Ale spis myslim ze stahovali km a spatne zalozili rucicku.:myslim

Spusteni vetraku je \"normal\"pokud se auto snazi regenerovat FAP filtr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto som kupoval nove, takze ziadne kilometre neboli stahovane..ten termostat by mal otvarat pri 83 stupnov tak neviem ci je to ok tych 80 alebo by to malo byt 90....ale mne ten ventilator ide stale, aj hned ked nastartujem auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak pokud se v kolonach auto nehreje moc a zas z kopce pokud nepada teplota pod 70 tak je to ok a nemusis to resit.

Ten vetrak je vlivem FAPu a v tom pripade se snazi auto cisitit porad.Nenechas ho to dokoncit.

Tzn.Vem ho alespon na cca 50km jizdu v jednom kuse a jezdi sportovneji.Nejlepsi cca pul hodiny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dakujem, vyskusam nejaku dlhsiu trasu na vyssich otackach a uvidim ci to pomohlo...ta teplota je stale rovnaka, v zime aj v lete...nehreje sa ani nejde pod 70, proste stale si drzi tych 80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám to samé! Teplota na budíku mi vylezla nad 80 jenom jenou a to bylo v létě v koloně za Nuselským mostem při teplotě 35 stupňů ve stínu.

Před tím jsem měl 206ku 1,4HDi a s teplotou to bylo úplně stejné, pořád 80.

Počítám s tím, že je to asi normální... :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potvrzuji, 80 vždy a všude, pouze při regeneraci FAP v teple se mi ručička dostávala k 90 a někdy i trošku nad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky se mi drží ručička teploty pod 90 okolo 80tky. Jak je to stou regenerací FAP?? jak poznam kdy se regeneruje. Vetrák po vypnutí motoru se mi sepne vetšinou když je hodně dusno nebo vlhkej vzduch(aspoň mi to tak připadá). Jak je to stou sportovnější jízdou na 50 km?? to mam vjet na dálnici na 4ku při rychlosti 130km/h při otáčkách asi 3,5tisíce ?? nebo jet po silnicích 2třídy co nejagresivněji to jde??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...