Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P 307 - zmetek roku?


Zbynek

Recommended Posts

Precetl jsem si prispevky a zjistil, ze nejsem sam, kdo resi problemy s timhle novym autem. Doporucovat ho nikomu nemohu, posudte sami:

-pri prvni garancni prohlidce (10000km) zjistena netesna prevodovka - utesneni znamenalo demontaz poloosy, prevodovky a s tim souvisejici zasah do noveho auta.

-10600km - netesny spojkovy valec v motoru

-11500km preventivni vymena spinaci skrinky - vyvolano firmou Peug

-11500km preventivni vymena lozisek prednich kol - vyvolano firmou Peug (opet demontaz poloosy - castecna)

- 27000km vadny zamek 5-tych dveri

- 27000km unik chladici kapaliny netesnym spojem potrubi topeni v motoru

Pomijim malickosti - nepravidelne, ale opakovane problemy s otviranim zadnich dveri pri mrazu pod 8 st., odchlipujici se calouneni, prepinac smerovek prechazejici polohu 0 do polohy Vlevo pri navratu z polohy Vpravo, apod.

Plati snad VUZ ROKU=Smejd roku?

Pro mne ano, bohuzel.

Mate zkusenosti se spotrebou oleje? ubyly mi po 4400km dva ctverecky na displeji, tzn. cca 3mm na merce. Je to srovnatelne? Pred prvni vymenou jsem to nepozoroval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim jak 307, ale co zacali napr.206 delat v turecku tak sla kvalita dolu ... Mel jsem 306 z Francie vsecko super slicovane...atd...

Ted mam 306 urcenou pro CR, a chybi tam treba kontrola sjetych brzd. desticek, interier nelicuje ... atd...

prvni problem

20000km - vadny skrutny stabilizator (takova blbost za 1500)

druhy problem

27000km - trvale piskani prednich kotoucu, vysledek = osoustruzeni plus nove desticky cca 3000 kc

treti problem

36000km - opet piskani ... reseni = pilnik, auto na zvedaku a zarazena jednicka ...

===> od te doby (ted 8O000km) se problem nevyskytl...

ctvrty problem

56000km - klepani motoru kolem 2000 ot/min

reseni : vymena zapalovacich civek SAGEM , cena : 5500 ( pry kdyz se nevymeni v cas tak muzou poslat ridici jednotku na onen svet ... stalo se to u jedne 406tky a 206tky...)

paty problem

56700km - motor stale klepe, ale mene ... demontaz olejove vany , zjisteni chybneho rozmeru ojnicnich lozisek (jiz pri sestaveni motoru dali spatny rozmer -> vule), bylo provedeno utazeni , cena 600 kc

paty problem nebyl zasadni vadou ... klepani bylo sotva slysitelne a podle technika (co tomu rozumi) by to ani neopravoval

sesty problem

56750km - pri jizde na chatu (asi 30 km najetych po predchozi oprave) se rozsvitila kontrolka vstrikovani, po okamzitem zastaveni asi po 30 sec zhasla) pak se vzdy po ujeti cca 10 km rozsvitila a po pul minute zhasla. Pri tel. rozhovoru mi bylo technikem zdeleno, ze pokud nesviti Cervena STOP , se nic nedeje a ze si toho nemam vsimat ???!!! (autorizovany servis Peugeot)

reseni: navsteva autoriz. servisu -> diagnostika rika vadna lambda sonda (pry nedava spravne udaje, na dotaz jake udaje ma davat ... bylo odpovezeno : "nevime ale maji jinak litat")

reseni: 8000kc sonda + prace, na dotaz pomuze to: bylo receno "snad"

navsteva druheho servisu: diagnostika -> vadna ridici jednotka

reseni: 23000kc jednotka + prace , ale nevi jestli to pomuze.

me reseni: zmereni emisi, emise byly asi 20krat vyssi (katalyzator dostal zabrat), rozebrani ridici jednotky + vycisteni konektoru ... bez vysledku ... ale po promereni vodicu jsem zjistil ze zem lambda sondy a logiky ridici jednotky je ruzna ... VYSLEDEK spatne dotazena lamdba sonda pri pate oprave!

ted ma auto 80000km a servis uz nidky neuvidi...protoze tam pracuji lide kteri jsou schopni matku povolovat hasakem ci dlatem a kladivem ... (znamy pozoroval "technika autorizovaneho servisu Ford" kdyz mu opravoval auto )

Nebo problem klepani katalyzatoru ve vyfuku resi naklepnutim vyfuku kladivem ... (znici katalyzator) a reknou vam ze tak za 2000km budete asi muset menit katalyzator a ze je to normalni ... pritom staci vymenit pouze keramickou vlozku za par stovek...

Spoustu problemu (neli vetsinu) zpusoboji neodborne zasahy servisu ... protoze nad jejich pristupem zustava rozum stat...staci se podivat jak prejizdeji s autem na rampu ... primo prede mnou s mym autem jel na zaptecku na omezovac a na rampu vjel(vyskocil) tak 20 km/h -- a to sem tam stal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, tak moc jste mne zrovna nepotěšili, především ajsik... Jsem od 11/2002 novým majitelem 306 1,8i, slibuji si tak trochu spolehlivost. Se svojí starou dobrou 205 1,9GTi jsem si totiž užil svoje, především mám ne-dobré zkušenosti s nejmenovaným autorizovaným servisem na Bazalech... :mad: Rada pro Ostraváky - rozhodně zkusit i jinde, nespoléhat se na "zaručené informace z tohoto servisu (typu "musíte vyměnit řídící jednotku - nic nám nehlásí... Seženeme Vám ji za 8000,-Kč..." - příčina - podtlaková hadice...)

Nicméně doufám, že budu mít více štěstí (mám 306 z Německa - možná kvalita?, ALE 1,8i - u nás tento motor pouze v Cabriu...).

Já mám zatím ujeto 32.000km, zatím (kromě zamrzlých zadních dveří) žádný problém. Majte sa. J.B.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam taky tu 1.8 mam ten cabriolet a jsem s tim motorem spokojenej je to dovoz Švycarsko.Jediny co ze mi zacla saknout hadice oleje ale po 70000Km měla asi narok za 800 je tam nova a je to svaty.ja musim zaklepat ze zatim nic.A koupit si uplne novy model z kraje neni chytry ukazdych je nejaky problem.

Jbily ja bych strach nemel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to mozna dost problemu ale vsechny jsou to veci ktere jsou normalni...a uzivatel ktery neposloucha motor ale proste jezdi by tohle vubec nemenil, protoze ale mam rad veci v poradku tak jsem to resil ... podivejte se u 306tek jake mate zapaovaci civky (jestli sagemy ) tak skuste pomoci bovdenu prodat plyn tak na 2000 ot/min a drzte to kolem techto otacek ... motor cuka v mezich silentbloku tak 1-2 cm ... neni to zavazny problem a deje se prave jen u 2000 otacek. Ale horsi je ze kdyz jsou ty civky starsi tak muzou probit na kostru a zrusit treba ridici jednotku - otazka je jestli si spis nechtel servis vydelat 5000 za novy dil...

jinak si nemuzu stezovat je to super auto, s velkym prostorem a malou spotrebou...je v ramci moznosti dynamicke , 170 vydrzi jet skoro trvale. Nerezavi (neni garazovano+ celorocni provoz)

Napr Fabie od znamych (1.4MPi) mela v 10 000km praskle tesneni pod hlavou a v 17 000 km odesel posilovac. Dalsi znamy s fabii na praskle tesneni pod hlavou prisel az na druhe servisni prohlidce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci s 306 a 307, tohle co popisujete je dost desive. vazne. jen mi reknete, kdyz se to takhle sype, jezdite porad na to same misto do servisu, nebo zkousite jestli nekde nevi vic a neznaji nejaky recept an tohle trapeni? taky jsem mel 306 2,0 hdi a po roce a kousek sla pryc. ja jsem porad enbyl spokojenej s chovanim predni osy. jelo v tom X lidi a kazdy to vnimal jinak. nejhorsi je servis, kam mechanici preijedou starejma 405 kama co jsou tesne pred rozpadnutim a maji hodnotit nove auto. vsechno je podle nich dobre. o kvalite jednotlivych vyrobnich zavodu se asi nechapochybovat, ale vse ma nejake to iso a snad i zarucenou kvalitu. tohle moje nestastne auto bylo vyrobeno v povinnou pracovni sobotu. treba to mluvi za vse, je jedno kde, ale kdy a kym.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Michal: "...nejhorsi je servis, kam mechanici preijedou starejma 405 kama co jsou tesne pred rozpadnutim a maji hodnotit nove auto..." No. A čím asi tak myslíš, že mechanik bude jezdit? Mechanici jsou DĚLNÍCI, kolik myslíš, že berou? To jen tak na okraj...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ku*wa!!!!!!!!! Autorizovanej servis nebo servis, ktery se chce specializovat na par znacek si ma zajistit odborne skoleni, pak by se to nestavalo.....

BTW: nmejlepsi je stejne si vsechno na aute udelat sam (v ramci moznosi) V 80% servisu jsou jenom sejdiri, kteri chcou (ale i potrebujou) vydelat na lidech, kteri do auta moc nevidi... bnohuzel.... svine byly, jsou a jeste dlouho u nas budou :mad:

Jo jeste jsem zapomnel dodat, ze zamestnavatel si vybira zamestnance a ne naopak...tzn, ze kdz je nekdo lemp, tak ho proste vyhodim a je to

howhg... nevim, proc jsem se tak rozcilil :)

[Editováno 1/7/03 voštík]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky mam radej auto kde si vetsinu veci muzu udelat sam, ale s tim pristupem a lidma v servisech je to skoro vsude

vem si to od zacatku kluci se prihlasej an automechanika pulku to za chvili prestane bavit pac sou liny dalsi sou proste nemehla a pak je par ktery sou sikovny nebo se aspon snazej ale to je tak 5 kluku ze tridy dalsich 5 praxe neco nauci a dalsich 15 sou budouci automechanici ktery se budou snazit vydelat kde to pude pac nic neumej

nahodou delam na stredni skole spojene s ucilistem automechaniku a kdybys videl co vsecko se tu uz stalo :D :D :D

moje obrana je jednoducha kdyz neco potrebuju tak kazdou hodinu chodim kontrolovat a mlatit prez prsty, ale kdyz vidim jak se zajizdi na dilnu s 3 kovym bawcem kterej mel na tachu 200km/h (na snehu) a najednou to cuchlo k asfaltu tak lituju majitele :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam teda zkusenosti opacne, mam 307 5 mesicu ma najeto cca 12000 km a zatim bez jedine reklamace nebo opravy, pouze jsem utrhnul lanko na otvirani kapoty ale to byla moje blbost (novy stalo jenom 320 Kc vcetne packy). Navic mame jeste jednu 307 break ta je stara asi 8 mesicu ma najeto cca 30000 km a provoz naprosto bez problemu pouze jednou prehravali SW v BSI jednotce na novou verzi.

Takze veci o kterych tady pisete vy jsou mi naprosto nezname.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje rec masinka ja jsem to psal o neco vis taky. A hodne zalezi na stesti. Muze se stat ze si koupite Mercedes a bude se vam sypat jeste vic.Ja jsem se svyma Peugeotama spokojen.Jededn mi zachranil život. My mame take autoservis a kdyz vidim nektery jak s tim peugeotem jezdej po poli a honej kombajny a on porad jezdi(pravda obcas se ta vana preci jen prorazi) ale jinak jen ty zakladni udrzby tak bych jinou znacku uz ani nechtel. :cool: :cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vazeni vsem diky za ohlasy. Milovi bych rad dal za pravdu, ale prece jen zamrzi, kdyz s novym autem clovek musi jezdit do servisu a to bez ohledu zda jde o temer prototyp nebo vybehovy overeny model. S mechaniky v servisech mam samozrejme i dobre zkusenosti, je nutne si proste nektere veci overit a potom se da i duverovat.

K tomu oleji mi ale nikdo nic nerekne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...musim se ozvat k tomu kolik berou servisaci a tak... pokud clovek jezdi starym autem, lecos se nauci tolerovat. na lecos si zvykne. lecos omluvi a prijde mu naprosto normalni. pak tezko pochopi a najde mnou popisovanouzavadu, kdyz treba i prehnane v tom aute jede poprve. o platu jsem nemluvil. a ani nechci, vim jak to chodi a jak to muze by t s firemnima autama a se slevama na predvadecky a tak, takze... to sem nepatri. kdo jezdi dobrym a presedne do horsiho, zacne mu najednou vaditi milion veci. obracene se to tezko hleda. howg.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...