Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Demontáž vstřikovačů


jarmyl

Recommended Posts

Mám takovej blbej dotaz . Dočet jsem se v jednom článku o 807 toto:

\"u dieselů se vyplatí nechat včas z hlavy demontovat vstřikovače, neboť zhruba od 150 000 km to může být velmi obtížné, ba skoro neřešitelné. Důvodem je konstrukční pochybení. Vinou špatně tvarovaného torpéda (plast pod čelním sklem) totiž dešťová voda teče přímo na vstřikovače. A to za předpokladu, že nebyla provedena dodatečná úprava

inkriminovaného místa.\"

Ví někdo , v čem ta úprava spočívá? Musim vyzkoumat, jestli mi tam teče:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úprava spočívá v tom, že se tělo vstřiku po demontáži namaže silikonovou vazelínou nebo snad i měděnou pastou. Tím se zabrání oxidaci vstřiku a jeho „přivaření” k hlavě válců. Už se o tom tady na fóru mluvilo, někdo musel demontovat motor a vstřiky odfrézovat. Cena opravy se potom blíží ke 40 tisícům. Proto se radí preventivní demontáž a do nafty přidávat aditiva (já dávám VIF), aby vstřiky netrpěly suchou nekvalitní naftou, kterou v CR za drahý prachy tankujeme. :bacha

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty vstřiky to je průser. U mýho starýho skočenýho motoru se povedlo horkotěžko vyndat jen jeden. Na zbývajících nechal mechanik rozkrvácené ruce a nic :grr

Tomu kdo tak blbě ty vstřiky vymyslel bych je nechal zatrest vyndavat a proplácet drahý opravy těhle aut. Dyť by stačilo je dělat trochu do kónusu.

Mimochodem někde půjčujou lis přímo na tydle motory kde by to mělo jít vytáhnout (snad prej silou 20tun).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, ztatýká tam a oxiduje to po celé délce; taky se může stát, že je vstřik špatně namontovaný a netěsní dole ta měděná podložka - pak se to pěkně zapeče odspodu. Před dvěma lety, když jsem to řešil, mi dělali i spec. šroubovací nástavec pro reverzní kladivo aby je vytáhly. A to se to týden máčelo aby to povolilo. Teď už jsou pěkně namazané, jak píše Lionek, a ještě mi tam můj garážmistr přidal nahoru silikonové těsnění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim co je na tom pravdy ale po roku 2005 to bylo nejak opraveny uz se to tak nestavalo .

......ale jak že ?

možno od roku 2006, kde už v 807 bola 125kw verzia 2,2HDi, ale to iba polemizujem, neviem či je ten motor, čo sa týka vstrekov konštrukne riešený inak ako 2,2HDi 94kw :myslim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 9 měsíců později...

Taky dělám vstřiky.Musel jsem rozebrat celý předek a už týden je máčím a klepu do nich,ale ani se nehnou.Prosím o nějakou radu nebo typ.Zkoušel jsem WD-40,speciální čistič na karbon a teď zkouším druhý den petrolej ale zatím nic. Muj servisák tvrdí že to ještě neviděl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...