Jump to content
Nová verze fora, prosíme o trpělivost, ladíme ×

Nefunkční zámky dveří


Recommended Posts

Zdravím všechny časté návštěvníky a potřebuji radu.

Mám 307SW r. 2003 nafta 2.0 l 79kw

Asi před 10 dny mi přes noc zblbla elektronika(zjistil jsem to až ráno,když jsem odcházel do práce ),sám se odemkl central a rožla tlumená světla.Když jsem dálkačem zamknul,světla zhasla,ale zámky dveří nezamkly,jen zablikaly blinkry,sklopily se zrcátka.Tehdy jsem zjistil,že auto nezamyká.Povoláním jsem elektrikář,propípal jsem všechny dráty z BSI do dveří podle el.schématu knížky \"jak na to\".Všecny dráty OK,i když to schéma úplně neodpovídá zkutečnosti.Na spodní straně plošňáku BSI byla silně zoxidovaná vrstva-vyčištěno.Světla už se sama nezapínají,nicméně centrál nezamyká.Po bádání jsem vysledoval signál,který odemyká či zamyká zámky dveří -sekundový napěťový impuls ,při odemknutí +12V a při zamknutí -12V,který jde na piny motorků,motorky se ale ani nehnou! Je možné,že by nějaká napěťová špička odpálila řízení motorkú v zámcích?Má s tím někdo nějaké zkušenosti? Mám zamluvenou sadu zámků z vrakáče,ale potřeboval bych vědět,jak ty zámky fungují, abych je mohl vyzkoušet, než je koupím.Jestli opravdu stačí 12V impuls na piny a motor se pohne jednim směrem a po přepolování opačným anebo je řízení zámků složitějším signálem,zámky jsou v pořádku,další bych koupil zbytečně a za vše může vadná jednotka BSI,která obsahuje řízení centrálu? Auto,které nezamknu ,nemůžu používat.Diagnostika v servisu na nic nepřišla,nehlásí žádnou poruchu,auto se chová jako zamčené -bliká ledka na palubovce,funguje jen zámek 5-tých dveří,ten je napájen z jiného výstupu jednotky.

Prosím o radu hlavně nějakého servisáka,asi budu muset koupit i náhradní BSI(z vrakače). K tomu bych chtěl poprosit o výpis výbavy podle VINU, ať vím,jaký model BIS mám shánět.

VIN... VF33HRHSB82842193

Předem moc děkuji za jakékoli informace.

Link to post
Share on other sites

Zdravím,

auto mám opraveno,měl jsem to i v servisu,elektrikář nenameřil nějaký signál na desce BSI a dál už nepátral,prý by mně to stálo moc peněz,tak jsem vypláz 350,kč škoda i těch.Schéma, podle kterého to měřil mi dal, a až doma jsem zjistil že není úplně správné.Nicméně v pátek jsem zajel na vrakáč,vyzkoušel vyměnit zámek u spolujezdce a šlapal-vyměnil jsem všechny 4 ašlape to OK.Tak že můj závěr-odešly všechny 4zámky ve dveřích kromě kufru (ten je z jiného výstupu)a to asi tak---přes noc došlo ke zkratu ne desce BSI-rožnula se světla a odemklo auto tím zbůsobem,že šlo napětí do zámku po delší dobu,čímž se spálily motorky.Normálně při odemy/zamykání tam jde jen 1s impuls napětí +12V/-12V,za relátkama už není žádná pojistka,motorky už nejsou jištěné.Už jsem koupil poj. pouzdra a dám tam přiměřenou pojistku.Kupodivu funguje i centrál od zámku řidiče,myslel jsem ,že je odpálený vstup na desce.Může se to stát komukoli.Zámky jsem sehnal 500,- za kus.Hlavně ,že není vadná BSI.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...