Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nefunkční zámky dveří


mirinn

Recommended Posts

Zdravím všechny časté návštěvníky a potřebuji radu.

Mám 307SW r. 2003 nafta 2.0 l 79kw

Asi před 10 dny mi přes noc zblbla elektronika(zjistil jsem to až ráno,když jsem odcházel do práce ),sám se odemkl central a rožla tlumená světla.Když jsem dálkačem zamknul,světla zhasla,ale zámky dveří nezamkly,jen zablikaly blinkry,sklopily se zrcátka.Tehdy jsem zjistil,že auto nezamyká.Povoláním jsem elektrikář,propípal jsem všechny dráty z BSI do dveří podle el.schématu knížky \"jak na to\".Všecny dráty OK,i když to schéma úplně neodpovídá zkutečnosti.Na spodní straně plošňáku BSI byla silně zoxidovaná vrstva-vyčištěno.Světla už se sama nezapínají,nicméně centrál nezamyká.Po bádání jsem vysledoval signál,který odemyká či zamyká zámky dveří -sekundový napěťový impuls ,při odemknutí +12V a při zamknutí -12V,který jde na piny motorků,motorky se ale ani nehnou! Je možné,že by nějaká napěťová špička odpálila řízení motorkú v zámcích?Má s tím někdo nějaké zkušenosti? Mám zamluvenou sadu zámků z vrakáče,ale potřeboval bych vědět,jak ty zámky fungují, abych je mohl vyzkoušet, než je koupím.Jestli opravdu stačí 12V impuls na piny a motor se pohne jednim směrem a po přepolování opačným anebo je řízení zámků složitějším signálem,zámky jsou v pořádku,další bych koupil zbytečně a za vše může vadná jednotka BSI,která obsahuje řízení centrálu? Auto,které nezamknu ,nemůžu používat.Diagnostika v servisu na nic nepřišla,nehlásí žádnou poruchu,auto se chová jako zamčené -bliká ledka na palubovce,funguje jen zámek 5-tých dveří,ten je napájen z jiného výstupu jednotky.

Prosím o radu hlavně nějakého servisáka,asi budu muset koupit i náhradní BSI(z vrakače). K tomu bych chtěl poprosit o výpis výbavy podle VINU, ať vím,jaký model BIS mám shánět.

VIN... VF33HRHSB82842193

Předem moc děkuji za jakékoli informace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,