Janco406 Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 Zdravim viem ze uz sa to tu asi velakrat rozoberalo lenze chcem sa spytat ci ma niekto skusenosti s vymenou motora 66 za 81kw. mam pokazenu 406-tku 66kw rozmyslam zeby som kupil cely \"vrak\" na nahradne diely lenze 81tiek je podstatne viac.. preto by som sa chcel spytat ci by sa to dalo vymenit ale vsetko motor prevodovka... len mam skor na rozume ci pasuje elektronika.. jednoducho ci je taka zmena realna.. dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 vyměnit se to samozřejmě dá,když se ta auta prodávají s těma motorama, musel bys vyměnit komplet agregát i s kabeláží a řídící jednotkou otázkou je následná legalizace jiného motoru:myslim jinak motor má 80kw, néé 81kw [upravil dne 21/9/11 12:44 od ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stuchy Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 nebo za 79 a není lepší to prodat a koupit rovnou 80 KW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pysta1 Odesláno 22. září 2011 Sdílet Odesláno 22. září 2011 A čo tak chipnúť ten 66kW motor? Mal by si to všetko legálne a koníky navyše by si tiež mal... bez roboty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZoSo Odesláno 22. září 2011 Sdílet Odesláno 22. září 2011 Jenže v v tomto případě asi nejde o navýšení výkonu ale o opravu agregátu, resp. jeho výměna a lepší dostupnost 80kW motorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 22. září 2011 Sdílet Odesláno 22. září 2011 pokud oprava tak shanet stejny typ motoru, pokud chce neco jineho (vetsi vykon a co ja vim co jeste), tak shanet cele jine auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdaa Odesláno 26. září 2011 Sdílet Odesláno 26. září 2011 Legalizace jiného typu motoru lze,ale pouze o kubaturu výš nebo níž.V žádném případě výměna třeba benzínu za diesel.Toto jsem řešil u Forda.Musí se u zastoupení dané značky v ČR zažádat o povolení přestavby vozidla,není to žádný problém.V r. 2004 toto povolení stálo 5 tis.Ale v tvém případě bych to nedělal.Zbytečně vyhozené peníze a jak píše ozzy,další velké problémy s kabeláží,ŘJ atd. Tohle se hodí v případě,když třeba zrušíš auto o strom:bacha a zůstanou ti jen papíry.Pak si třeba můžeš (jako já) dovést z venku stejné odhlášené auto na ND (i s jinou kubaturou),zde si zažádat o přestavbu na tvé původní papíry a tím ho ofiko zlegalizuješ.Takhle se dá i omladit vozidlo stejného typu a výkonu na původních dokladech.Ofiko přeražení VIN náhradní technologií,výmaz motru z TP,změna barvy a při zachování kubatury tě to přijde do 100 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.