DVORY02 Odesláno 20. září 2011 Sdílet Odesláno 20. září 2011 Problém s nakódováním jednotky: Peugeot 206 r.v. 2000 2.0i, po krataci kabelu na výhřev skla byl kabel, který uhořel odstraněn. Cca 14dní bylo vše OK, po 14dnech přestaly jít blinkry a následně centrál a stahování oken. Po změření všech kabelů vedoucích do pojistkovky byla releová skříň (dole pod pojistkovkou) jednoznačně v háji. Dal jsem novou a do klíče příslušný transpondér a auto nenastartuje. Vše jde jak má, jen immo není adaptibilní. Na starou jednotku a původní transpondér auto nastartuje na vyměněnou vč. výměny odpovídajícího transpondéru nikoliv. Umí někdo nakódovat jednotky, aby se sladily vůči nové releové skříni nebo nakódovat releovou skříň? Jsem z Plzeňského kraje, našel by se tu někdo ??? děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 20. září 2011 Sdílet Odesláno 20. září 2011 Urco zaklad je to napichnut na diag a zjistit co ze to tam vubec je pak se nechaji klicky nacist,ale potrebujes 4misty kod na takove specl karticce od pugu. Pokud to dobre chapu tak si vymenil BSI a transporder mas ze stare nebo si je dostal k te nove? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DVORY02 Odesláno 20. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2011 BSI je vyměněna a mám i odpovídající transpondér k BSI Kartičku už neseženu ... šlo by to nějak obejít ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 20. září 2011 Sdílet Odesláno 20. září 2011 Zaklad tedy pichnout na diagnostiku a zjistit proc se to neparuje o obejiti toho kodu nevim jedine ze by jsi znal puvodni automobil kde BSI byla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DVORY02 Odesláno 21. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2011 no abych to upřesnil.... tohle auto se kupovalo bez jakýchkoliv údajů za účelem přestavby na závoďák.. bohužel když auto už bylo dodělaný tak shořel ten kablík na výhřev zadního skla.. pak to postupně odpadalo všechno.... ta nová BSI je myslím od nějakého chlápka co shání a dodává takovéhle díly.. nevím zda by byl schopen dodat i kartičku s kódem :/ ... jinak co obvykle dianostika ukáže při nezdařilém spárování ?? jinak to napíchnout určo zkusíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 v diagnostice primo v BSI pocitaci lze najit zda byl klicek sparovan s PC ci ne a take zde najdes pocet klicku ktere jsou sparovany s tou danou jednotkou a muzes pridat i novy,ale potrebujes ten kod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DVORY02 Odesláno 21. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2011 no klíček jisto jistě spárovaný nejní když motor nejde nastartovat :/ jinak vše ostatní funguje... no zkusím sehnat tu kartičku a uvidíme co se dá dělat... přes tu diagnostiku to pak jde i nastavit teda ? myslíš že by ho mohli nějak zjistit v peugeotu ? asi ne co? když to nebude pocházet z původního auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 ANo pak se to da nakodovat ale nez tohle budes vse resit, napichni to na Lexii a podivej se co se tam fakt deje treba se to sparuje,ale neco neni sepnute, nejaka ochrana a pak nemusis nastartovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.