Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Auto z bazaru.


Existujuci

Recommended Posts

Vsimol som si v niektorych bazaroch ze auto ktore ma akoze cca.120 000 km a r.v.2007,interier ma ako novy,sedadla a tapacir ale co je velmi zvlastne-volant ma zodraty ako keby malo auto 20 rokov.

Vsimol som si to na roznych znackach aut.

Myslite si o tom to iste ako ja? Teda km stocene a interier vymeneny z ineho auta-napr. naburaneho. či?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dost divny ne? :D kdyz uz si da nekdo fakt praci prehazet sedacky, tapeciry,... vymena volantu je proti tomu dost prdinec bych rek. Zase si vem, ze volant je proste namahanej snad ze vsech dilu nejvic (pot udela svoje, slunecni zareni, po volantu jezdis rukama, zensky maji vselijaky prstynky,...). Spis nez na volant bych spis koukal na pedaly a koberce. Na koberci mas sice jeste nejaky dalsi koberecky, ktery ho chrani pred nejhorsim, ale 100% to taky vzdycky neni a vyndat ho je pakarna jako bejk. To musi celej interier ven..

Ikdyz je fakt, co rika vitek :D v CR je vsechno mozny :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Môže to byť stočenka, ale záleží aj či auto jazdilo zväčša mesto (v meste sa volantom nakrútiš) alebo dlhé trasy, štýl jazdy a tak. Tá doba keď sa nosili z vonku búračky a jedno auto sa zložilo z troch je už myslím preč. I keď aj dnes je všetko možné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamoš kupoval v jednom nemenovanom a dosť veľkom a známom autobazáre Peugeot 307 a ked prišiel sním na predvádzacej jazde do servisu origo. tak predajca cúvol a že do auta nesmie zasahovať a nedovolil auto skontrolovať. Nemenovaný autobazár ma v zmluve že do 24hod môžeš auto bez udania vrátiť alebo tak nejako to majú zakotvené tak ho vykešoval a prvá cesta do servisu a čuduj sa svete auto malo o 130 000km viac ako na tacháči. Skús hádať kto ich stočil keď to kamoš dal na políciu tak mu povedali že nevedia zistiť kto to spravil. Takže auto len fakt od toho koho poznáš alebo vieš kolko na nom naozaj nabehal.

Poznám chlapíka čo ma Hondu a dáva si na nej každý rok KM stočiť a ked niekde postojí a niekto mu čumí na auto povie chceš je na predaj chlap sadne pozrie jééé žiadne KM najazdené beriem a takto už predal 3 alebo 4autá. :D:D:D:D:D:D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamoš kupoval v jednom nemenovanom a dosť veľkom a známom autobazáre Peugeot 307 a ked prišiel sním na predvádzacej jazde do servisu origo. tak predajca cúvol a že do auta nesmie zasahovať a nedovolil auto skontrolovať. Nemenovaný autobazár ma v zmluve že do 24hod môžeš auto bez udania vrátiť alebo tak nejako to majú zakotvené tak ho vykešoval a prvá cesta do servisu a čuduj sa svete auto malo o 130 000km viac ako na tacháči. Skús hádať kto ich stočil keď to kamoš dal na políciu tak mu povedali že nevedia zistiť kto to spravil. Takže auto len fakt od toho koho poznáš alebo vieš kolko na nom naozaj nabehal.

Poznám chlapíka čo ma Hondu a dáva si na nej každý rok KM stočiť a ked niekde postojí a niekto mu čumí na auto povie chceš je na predaj chlap sadne pozrie jééé žiadne KM najazdené beriem a takto už predal 3 alebo 4autá. :D:D:D:D:D:D:D:D

AAA radsej nechci vediet co je to za autobazar :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak jiný auta, ale Felicia 1.6 s volantem s airbagem měla po 120.000 km a 4,5 roku volant jako by s tím někdo jezdil 20 let a najel aspoň milión kilometrů. Na horní straně rozpraskaný od sluníčka a clekově hodně ošahaný. Co mám teď toho citróna tak ten kožený volant po najetých 200.000 km a sedmi letech vypadal taky hrozně žalostně. Shrnutá kůže a to fakt hodně ošklivě. Nakonec mi kolega prozradil, že to je jen špína z rukou. Nechtěl jsem tomu věřit, ale bylo to tak. Volan jsem omyl a je k nepoznání, viz zde:

Prostě asi ty volanty hodně trpí sluníčkem, potem, špinavejma rukama, prstýnkama .... Když už by si někdo dal tu práci a čistil interier tak by snad vyčistil i ten volant. O výměně interieru a volantu ani nemluvím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Interiér vydrží 120 tis km v pohodě pokud v autě nejezdí vyložený prase a trochu se o to člověk stará, tak vypadá i po 3-4 letech \"jako nový\". Naše firemní auta mají najeto od 80-130 tis. km a stáří 3-4 roky a interiéry mají v pohodě. Nejhorší je asi u 4 roky staré VW Caddy, ale to je tím, že se hodně používá jako náklaďák. Viděl jsem i interiér u 6 let staré dodávky, která měla najeto 750 tis. km a nikdo by to podle interiéru neuhodnul :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to len porovnavam s autom na ktorom mam 115 000km a volant neposkodeny(P 307),alebo 120 000 km a volant tiez bez znamok poskodenia OII. Potom kamos ma Mondeo a 180 000 km-tiez volant OK.

Pozrite si kto mate pod 200 000km v akom stave je volant-je zodraty a lupe sa povrch? Neviem ale je mi to divne.

Z mojho pohladu: kupit a postavit pred bytovku novy voz za cca.25 000 euro(hotove šialenstvo),alebo kupit take iste ale jazdene cca 2-3 rocne so 80-100 000 km za polovicnu cenu.(neverim tomu ze nema 100tkm stocene ked je dovezene z vonku).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ako tu bolo prezentovane :)

I v bazarech sou dobre auta, takisto v AAA auto najdete bez problemov dobre auta, viem ze tam skoncili vo vykupoch auta znamych, ktore mali cukrikovy stav ... Ked tam take auto niekto preda, tak ho tam nikto umyselne nenici, len ho tam predavaju dalej z vyssou cenou ...

Ja auto z bazaru naozaj ne, pretoze tym padom davate niekomu navyse zarobit, nerobim to rad, a pri troche snahy sa da najst vzdy auto aj na inzeratoch, ked kupujeme, tak zväčša od sukromnych osôb ...

Inak tuto domenu, vyjazdenych volantov a peknych interierov mala škoda, ked do lacnejšej vybavy davali tie penove volanty, ktore absolutne nic nevydrzali. Pametam si volant na Fabii Junior bez serva = po 34 tis. Km vyzeral, jak keby mal pol mega natoceneho ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celkom zbytocna tema, myslim ze je to jasne kazdemu, ze z bazaru nie ani nahodou.

+btw. jeden znamy ma autobazar vo frankfurte, a tiez sa mi priznal ze aj oni stacaju, tak ze verit tomu ze co je z nemecka, je original nie je pravda.

Vyriesili by to mozno prepojene databazy technickej kontroly aspon v ramci EU, kde by boli pri kazdej kontrole zaznamenane km + samozrejmost historia od vyrobcov.:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z bazaru nekupujem, nie preto, ze by tam boli len ZLE kusy = tie auta tam preadvaju koneckoncou casto sukromnici, ako ty ci ja, takze co sa tyka technicke stavu, ked tam maju nejaky vrak, tak ten vrak im predal zase väčšinou len sukromny človek :)

Probel je len jeden, je mi uplne jedno kto auto stača, KM nemaju u mna ziadnu rolu, jedna sa technicky stav :) Ked bude mať na tachometri 400 tis. Km, ale pojde ako cukrik, tak nemam na čim rozmyšlať.

Dnes stacaju aj sukromne osoby, a hlavne je doba, kedy sukromne osoby predavaju auto ktore uz kupili stocene, takze na trhu je stocene snad uz skoro vsetko :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...