Jump to content
Nová verze fora, prosíme o trpělivost, ladíme ×

P 306 Kombi - 1.4 8V 55 KW, skapína za jazdy motor


Guest Lubk0

Recommended Posts

Ahojte

na kamaratovej P 306 kombi r.v. 1997, 1.4 8V 55 KW mame jeden problem.

Auto sa normalne nastartuje, a ide, sem tam na volnobeh ide ako keby skapat, ako keby ste zastavili palivo, a hned pustili. Tj volnobeh ide normalne krasne, zrazu v sekunde jako keby ste vypli privo paliva a hned pustili. Potom ide zase normalne.

Za jazdy sa to preajvuje tak isto, idete idete, zrazu z nicoho nic, ako keby sa vypol motor, ale este hned nabehne. A par krat za jazdu zdochne uplne.

Motor sa da ale v momente opetovne nastartovat, hned chyti na brnk, a ide dalej ...

Motor ma normalny zvuk, niekedy to neurobi vobec, niekedy to robi na 1 km aj 5 krat.

Bol meneny nejaky snimac otacok, a krokovy motorcek, takisto cistena skrtiaca klapka, sviecky, svieckove kable boli menene, skusala sa menit aj RJ, ale robi to aj z druhou RJ uplne to iste ...

Pri zvodoch nad lambdou je prasknute koleno, ale nemyslim si, ze by to bolo tym, nakolko je tam len diera, ktora sa nijak nezväčšuje, a podla mna by to kvoli tomu robilo konštantne. Menili sa aj cievky za ine pouzite, ale bez vysledku.

Co by to este mohlo byt ? Ja mam ten isty motor, vedel by som v pripade potreby este poprehadzovat nejake veci s mojho, do jeho, tj skusat mam ako ...

Thx

Link to post
Share on other sites

Taky mám P306 Kombi 1,4 55kW 1997 a zdá se že mám úplně stejný problém. Už jsem vyměnil filtry, svíčky, kabely ke svíčkám a zapalovací rampu a nic z toho nepomohlo. Ve středu se bude měnit ŘJ, abych ji vyloučil, protože se mi zdá, že je to více závad najednou.

Když to tady pročítám, tak je tu mnoho podobných závad, ale nic mi na to nesedí. Jen doufám, že to nebude ventilama, nebo něčím v motoru.

Taky uvítám jakoukoliv radu

Díky

Link to post
Share on other sites

Tady na foru jsem četl že kdosi mel ten samy problem a nakonec zjistil že zA to mohli nove menene kabely ke svíčkám,které jen špatne sedeli oproti originalu a občas přerušovali vedeni....Proto pbčasné a nahle výpadky... ale určitě to je jen jedna z možných variant

Link to post
Share on other sites

Tento motor, ma 278 tis. Km, ale je po kompletne GO ...

V 240 tis. KM dostal nove kruzky, repas hlavy, nastavene ventily, tesnenia na ventiloch, na vacke, novy termostat, tesnenie pod hlavou, nove sroby hlavy, nove rozvody, auto uz malo slabe tlaky na jednom valci. Motor isiel do teraz ako hodiny ...

Myslim, ze ked vypadne 1 svieckovy kabel, tak je to skorej to, ze by to slo na 3 valce, ne ze to cele zdechne ... nebo uplne trhne ze je bez vykonu ...

Mna skorej zaujimaju, mozne zavady, ma takovou istou, uplne identicky motor, doma, takze prehadzovat veci mozem kludne skusat ...

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
Taky mám P306 Kombi 1,4 55kW 1997 a zdá se že mám úplně stejný problém. Už jsem vyměnil filtry, svíčky, kabely ke svíčkám a zapalovací rampu a nic z toho nepomohlo. Ve středu se bude měnit ŘJ, abych ji vyloučil, protože se mi zdá, že je to více závad najednou.

Když to tady pročítám, tak je tu mnoho podobných závad, ale nic mi na to nesedí. Jen doufám, že to nebude ventilama, nebo něčím v motoru.

Taky uvítám jakoukoliv radu

Díky

Takže problém byl ve snímači tlaku vzduchu v sání. Udával špatné hodnoty pro ŘJ.

Po výměně snímače vše vpořádku.

Třeba tenhle příspěvek někomu pomůže.

DZ

[upravil dne 12/12/11 19:14 od daza]

[upravil dne 12/12/11 19:16 od daza]

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...