Guest StibTo Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 Mám takový dotaz (na toto vlákno výjimečně NE problém ) : včera jsem vyměnil svíčky na své 306té .. vůbec netuším kdy byly dělaný naposled ale tipuju že před cca 40.000km. Zatím pozoruju dvě věci : jednak jde motor (subjektivně) ochotněji do otáček a to s výjimkou pětky prakticky na všechny rychl. stupně ale také jsem si všiml že provozní teplota motoru teď vyleze na cca 82 stupňů (odhadem - je to těsně za čárkou \"80\") a už se nehýbe. Předtím motor standartně pracoval na 90 stupňů. Mám si to s tou výměnou svíček spojovat ? A je to pozitivum nebo negativum ? Co případně lze ještě očekávat po výměně svíček za nové ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švejk Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 No, to asi hodne zalezi na tom, jaky svicky jsi poridil a v jakym stavu byly ty puvodni ale krom nizsi spotreby a prave a vetsi ochoty jit do otacek muze dojit i k jeho hladsimu chodu, pripadne i snizenim emisi (vicemene zmenou vlastnosti vseho co se spalovanim primo souvisi). S tou teplotou je to vic nez divny ta se tak neridi kvalitou spalovani, jako spis spravnou funkci chladiciho systemu a to predevsim spravnou funkci termostatu. Moje bezna pracovni teplota (406 2.0i, 406 3.0i) je mezi 80-90ti stupni v zavislosti na tom, jestli je a nebo neni zapnuta klimatizace. Jde predevsim o to, ze pri tusim 83 stupnich se otevira termostat a pokud je vypnuta klimatizace, pak se sahary zapinaji az kdyz teplota stoupne nad 90 stupnu. Pokud je zapnuta, pak sahary bezi na prvni stupen porad a tim se udrzuje teplota +- na hranici otevreneho termostatu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 Termostat budu měnit taky už je koupenej ale ještě jsem ho tam nedal No v jakém byly stavu .... Těžko popsat ... měl bych sem býval dát foto ale už jsou někde v odpadu. Ty dvě části elektrody nebo jak se tomu říká kde přeskakuje jiskra byly každopádně již docela daleko od sebe ve srvonání s novou svíčkou. Jo a dal jsem tam Brisk A-line (yttrium) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 no pokud byly svicky spatne, tak lambdasonda hlasila bohatou smes RJ motoru, tak zareagovala tak, ze smes ochudila a cim chudsi smes, tim vyssi teplota spalovani, tedy vykon sel dolu a teplota nahoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 Ferry : díky a spotřeba by tedy teď mohla také jít dolu ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 Svíčky a filtry dělaj moc. Spotřeba ti klidně může klesnout, dobrý svíčky a čistý filtry je základ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 tak doufám že Brisk A-line nejsou špatný mno a kdo sleduje moje vlákno o autě ví že olej+veškerý filtry jsou dělaný poměrně nedávno a žádný Starline mi do auta nesmí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 ..teď jsem si vzpomněl že jsem si včera po vyndání starých svíček všiml že mají nápis \"Made in France\" .. tak jestli to byly ještě originály z výroby tak to potěš teda ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švejk Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 tak to klobouk dolu, ze jeste vydrzeli kazdopadne tovarne se snad ve valne vetsine montuji svicky NGK. Ale je to fama, kterou nemam potvrzenou Kazdopadne se pokud se ti lisi mezera mezi vnitrni a vnejsi elektrodou, zkus se podivat do manualu, co mas predepsano. Pripadne si nech najit na netu neco jako \"odtrh <typ-motoru>\". Na motoru RFV mam predepsano 0.8mm na XFZ 1.0mm (abys mel prehled jake hodnoty +- hledat. edit: a nebo zkus pohledat tady: http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-plug.cgi?name=306&filename=4w-66.txt&action=search [upravil dne 18.9.2011 18:17 od švejk] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 No vis jak. Vetsina svicek ma interval vymeny 45tkm, ja mam to auto 2,5 roku a najeto s nim prave tech 45tkm. Zda a kdy byly predtim meneny zjisteno nemam kazdopadne odtrh urcite BYL vice jak 0,8mm za to dam ruku do ohne. Takze jeste ze jsem to poresil ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
godzila.01 Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 Svíčky nemuseli být z výroby, jen je někdo mohl vyměnit za originály ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roura Odesláno 19. září 2011 Sdílet Odesláno 19. září 2011 Když jsem koukal do knížky \"Jak na to\" tak tam je u 1.4 předepsaná vzdalenost elektrod O,9 mm a svíčky Bosh FR7 D+ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georgegg Odesláno 19. září 2011 Sdílet Odesláno 19. září 2011 srry že se vetřu s dotazem, teď jsem koukal do odkazu co sem dával švejk, a podle něj bych měl mít na svíčce vzdálenost elektrod 0,9 ale při poslední výměně jsem dával brisk a ty mají 1,1 je v tom nějakej problém nebo něco:myslim, jinak mam na nich najeto kolem 60000km a chystám se na další výměnu proto se ptám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 19. září 2011 Sdílet Odesláno 19. září 2011 je lepsi nastavit ten mensi odtrh, neni pak tolik zatezovana zapalovaci civka (civky) a mohlo by to i lepe jet, chce to odzkouset, spravny odtrh dokaze udelat hodne (nespravny dokaze i rozsvecovat kontrolku diagnostiky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georgegg Odesláno 19. září 2011 Sdílet Odesláno 19. září 2011 auto jede v pohodě a chod motoru je taky dobrej, ale koupím teda s předepsaným odtrhem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georgegg Odesláno 19. září 2011 Sdílet Odesláno 19. září 2011 který bych měl teda vzít? http://www.e-cat.cz/c-1088_196782_207033_592379_592384/peugeot/307-3a-c-08-00/1-6-16v-1587ccm-80kw-109hp-08-00/motor/zapalovani-zhaveni.html ty ngk? nebo nějaký úplně jiný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 19. září 2011 Sdílet Odesláno 19. září 2011 dal bych tyto, podle cisla ze serviceboxu, kde jsou taky psane Bosch http://www.autokelly.cz/Catalog.aspx#CT=ProductDetail|PDID=3312481 EDIT: koukam, ze jsou i v tom tvem odkazu, takze ty Bosch BO 0242229797 origo cislo peugeot 596057 [upravil dne 19/9/11 07:19 od Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 19. září 2011 Sdílet Odesláno 19. září 2011 Ferry : ted budu znit asi jak lama ale... Nastavit ? On se na koupenych svickach da jeste ten odtrh nejak stelovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 19. září 2011 Sdílet Odesláno 19. září 2011 no jasne, muzes si bud elektrodu odehnout pro vetsi odtrh nebo priklepnout pro mensi, ja je vetsinou kontroluju pred montazi listovou merkou pro jistotu vsechny a nastavuju si kvuli LPG trochu mensi odtrh, nez je predepsanych 0,9mm [upravil dne 19/9/11 08:18 od Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 19. září 2011 Sdílet Odesláno 19. září 2011 Uff.. Fajn no. Ja je tam dal proste tak jak byly. Tohle mi vubec nedoslo. Ale tak jede to fajn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.