Benžík Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 Chci koupit auto pro manželku (nejspíš 306) a nějak se nemůžu rozhodnout jestli benzín nebo diesel. Radši bych koupil diesel. Auto najezdí tak 1500 - 2000 km za měsíc, ale dost často s tim bude jezdit jenom po městě, 1 - 2km několikrát za den. Neni to zkáza pro ten motor, hlavně v zimě? Dál by mě zajímalo, jaký zádrhel se může vyskytnout v hdi 66kw v 306, tenhle motor bych koupil nejradši. A jakou můžou mít spotřebu motory (1,6benzín, 1,9d, 1,9 td a 2,0hdi) v 306 break? [upravil dne 18/9/11 13:25 od Benžík] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 ciste statisticky bude mit ojete hdi daleko vic nahrkano a taky vyssi porizovacku, takze bych asi vychazel z cenoveho rozdilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 Aj ja som to pred rokom riešil (teda, riešil som skôr či 1,9D, alebo TD), ale som kúpil nakoniec 1,4B...pre ženu myslím dobrá motorizácia, ja trošku postrádam ťah vo vyšších otáčkach...najväčší držiak je štatisticky 1,9D, ale ani tieto benzíny 1,4 a 1,6 nie sú na tom zle... Ako je už napísané, tie diesle sú väčšinou vyhončené... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gedu Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 mám 1,6 benzín síce HB ale s motorom som spokojný, spotreba 6,8 - 7,2 l a ked treba má aj dobrý tah. v zime chytá na prvý brnk, takže na kratke vzdialenosti celkom fajn motor svižný s dobrou spotrebou. myslím si že 1,4 je na kombík slabá a spotrebu má približne ako 1,6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 Pre ženu? Hlavne do mesta? Benzín ( 1,4 - 1,6 ) s automatom. Podľa mňa ideálne riešenie a dvojročné skúsenosti hovoria že to bola dobrá voľba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 Teiž si treba uvedomiť, že benzín v zime kúri po pár 100 m...1,4B ide na dlhšie trasy pod 6l/100, celkovo nejdem vyše 7... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gedu Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 myslím si že pre ženu je ideál tak ako napísal pastorek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 Vyloženě na městské hrkání nafta není vhodná. V zimě vůbec nemůže počítat s tím, že by se trochu ohřála. Často jezdím trasu 6 km ráno tam a 6 večer zpět a když je venku -15°C, na konci trasy se mi kulich jenom ovlaží (dávám ho na výdech ventilace), motor dle budíku má sotva 50°C ... Spotřeba u mě v létě do pěti litrů, v zimě v silných ranních mrazech není problém 6,5. Motory D a TD budou v obou režimech papat o něco více Doporučím jako kolegové benzín, ale vůbec neporadím jaký, jelikož se v nich vůbec nevyznám. PS: Zádrhely na HDi: zde na foru je jsou jich popsány stohy, ale na tomto motoru jich je nejméně z ostatních HDi, maximálně tak řemenice na klice, čerpadlo v nádrži ... ale žádný FAP nebo dvouhmotý setrvák... a možná nebude tolik lákavá cena těch HDi, ovšem ted je těch Breaků v nabídce docela dost (velmi převyšuje nabídku HB). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vavoj Odesláno 19. září 2011 Sdílet Odesláno 19. září 2011 já můžu říct že na to zimní courání po městě je lepší nafta. Otec 1.4 16V 55kw fábka jezdí 6km jako já stejnou trasu a má zimní průměr 9. Já s 50kw naftu (ráno mi to běží 5-10minut aby se mi zatopilo v autě) a jsem kolem 7. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 20. září 2011 Sdílet Odesláno 20. září 2011 ráno mi to běží 5-10minut aby se mi zatopilo v autě. No toto vidím ako hl. problém dieslu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 20. září 2011 Sdílet Odesláno 20. září 2011 Benžík ale píše, že po město budou hlavně 1-2 km popojížďky, nemyslím si, že žena bude mít chuť čekat 5-10 minut než se auto ohřeje, hlavně několikrát denně ... protože za tu dobu by byla dávno v cíli. Navíc počítám, že auto bude stát na veřejném parkovišti a žena vyběhne z budovy a bude chtít odjet (ne to nechat blafat samotné venku), jedině, že by si u auta dala v mrazu cigárko, než se auto ohřeje. [upravil dne 20/9/11 11:57 od MilanF1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vavoj Odesláno 20. září 2011 Sdílet Odesláno 20. září 2011 ale co mohu říct fábie, hyundai v benzínu než to začne topit, tak diesel mě osobně i kdy to nenecham blafat tak topí během 2 minut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 20. září 2011 Sdílet Odesláno 20. září 2011 Specifikuj ty dvě minuty. Při jakých venkovních teplotách? Dvě minuty jízdy nebo blafání na místě (HDi se při -15°C ohřeje tak za 20 minut, jizdou tak za 7 minut ... ale to už bývám dávno cíli). Kámoš říkal, že snad Opel Agila 1,2 topí hned jak vyjíždí ze dvora ... ale co je na tom pravdy, to nevím:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 20. září 2011 Sdílet Odesláno 20. září 2011 Mno, napr. mne to začína kúriť po cca 300 m pri vonkajšej teplote -5 st a aute v garáži (kde je 5st). Ale je to výrazne lepšie, ako Corsa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hulkjo Odesláno 6. říjen 2011 Sdílet Odesláno 6. říjen 2011 Ja bych šel do dieslu. Ja měl 106 1,5D a ta topila i v -10 zhruba po ujeti ani ne 1km.a někdy když sem pospichal tak skoro hned Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 6. říjen 2011 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2011 Zatim neni nic koupeno, nejspíš to bude hdi (xsara nebo 306) možná jtd (marea). A 406 TD mi topí i v mrazu ještě před nastartovánim, mam eberespacher nezávislý topení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 6. říjen 2011 Sdílet Odesláno 6. říjen 2011 No to aj mne kúri Š125...mám Webasto:D 2 Roura - to ako myslíš s benzínom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roura Odesláno 6. říjen 2011 Sdílet Odesláno 6. říjen 2011 nafta,nafta.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyLBC Odesláno 16. říjen 2011 Sdílet Odesláno 16. říjen 2011 otec měl 406 1?9TD break, a to auto topilo i v minus 10 po ujetí 500m vlažnej vzduch, během ujetí dalšího km šel horkej a během pár minut šel vzduch že byste tam neudrželi ruku, a to ještě nebyl úplně ohřátej motor. každopádně D a TD motory co jsme měli = držáci, nemůžu říct že krátké popojíždění po městě by jim nějak vadilo Chci koupit auto pro manželku (nejspíš 306) a nějak se nemůžu rozhodnout jestli benzín nebo diesel. Radši bych koupil diesel. Auto najezdí tak 1500 - 2000 km za měsíc, ale dost často s tim bude jezdit jenom po městě, 1 - 2km několikrát za den. Neni to zkáza pro ten motor, hlavně v zimě? Dál by mě zajímalo, jaký zádrhel se může vyskytnout v hdi 66kw v 306, tenhle motor bych koupil nejradši. A jakou můžou mít spotřebu motory (1,6benzín, 1,9d, 1,9 td a 2,0hdi) v 306 break? [upravil dne 18/9/11 13:25 od Benžík] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.